Hoeveel zouden ze er al hebben?quote:Met 40.000 handtekeningen kunnen we de legalisering en regulering van XTC op de agenda van de Tweede Kamer zetten.
mdma ->mdmJA, van JA! drugs is goed.quote:
Vreemd, want zo wordt het toch wel genoemd.quote:Drugs zijn géén snoepjes, en dat moet duidelijk zijn.
Ik verwacht dat het leeftijds limiet waarop je alcohol kan verkrijgen hier ook voor zal gelden.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:22 schreef sturmpie het volgende:
dat is een mooi streven, het legaliseren vermindert de criminaliteit.
het reguleren is iets moeilijker, hoe voorkom je misbruik ?
Ok ik vind het maar een middelmatige grap.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
mdma ->mdmJA, van JA! drugs is goed.
Volgende is:
Coke-JA-ine.
Misschien wel met een pilletje in je mik.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:27 schreef Bassie_B het volgende:
[..]
Ok ik vind het maar een middelmatige grap.
Bassie zit alleen aan het pilsquote:Op maandag 18 mei 2015 19:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Misschien wel met een pilletje in je mik.
Heel goed van je, en verder is het een illusie dat criminaliteit verdwijnt als je drugs legaliseert.quote:
Welke mislukte crimmineel gaat nou handelen in iets dat legaal is.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heel goed van je, en verder is het een illusie dat criminaliteit verdwijnt als je drugs legaliseert.
Beetje lastig aangezien MDMA zo dodelijk helemaal niet is.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:29 schreef ccs het volgende:
Laat de paupers zichzelf maar vernietigen met die drugs. Zo roeien ze zichzelf mooi uit.
Arie en Bastiaanquote:
Jammer.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje lastig aangezien MDMA zo dodelijk helemaal niet is.
Omdat de meeste mensen geen idee hebben wat MDMA eigenlijk is. Die denken dat het net zoiets als cocaïne of heroïne is waar je verslaafd aan raakt en dood van gaat.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:33 schreef Bassie_B het volgende:
Ik vind het altijd zo vaag dat alcohol zo algemeen geaccepteerd maar over drugs doen de conservatieven altijd moeilijk.
Ik heb het zelf nooit gebruikt en ik wil het ook liever niet maar het schijnt een vrij onschuldige drug tezijn. Mensen hebben wel vaak last van dehydratie zonder dat ze dat merken tijdens dance feesten.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen geen idee hebben wat MDMA eigenlijk is. Die denken dat het net zoiets als cocaïne of heroïne is waar je verslaafd aan raakt en dood van gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |