SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
en wat ben je kwijt aan levensonderhoud?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar prima hoor etha, wil best zeggen dat het m'n huidige salaris x 3 tot 5 wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg...quote:Op maandag 18 mei 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar prima hoor etha, wil best zeggen dat het m'n huidige salaris x 3 tot 5 wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontstoken ogen na die wedstrijd van feyenoord van gisterquote:Op maandag 18 mei 2015 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
wat een lelijke wijven hierzo waar is montelli
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #46quote:Op maandag 18 mei 2015 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
wat een lelijke wijven hierzo waar is montelli
hij lijkt op een trol, een soort laaf uit de eftelingquote:Op maandag 18 mei 2015 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #46
Hey Clumsy
Okee ik stuur je wel een kameel vanuit daarquote:Op maandag 18 mei 2015 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
nog geen week geleden had je brieven gestuurd en morgen al salaris bespreken?
wrm lieg je op het internet
geloof je haar dan vriendquote:Op maandag 18 mei 2015 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
Niet iedereen komt onderaan de stapel te liggen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
henk ze is geinterseerd in jequote:Op maandag 18 mei 2015 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Henk neemt het voor me op.
Omg ik ben echt geïntegreerd..
Ik zou ook wel bovenop haar stapel gaan liggen, snap je.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet iedereen komt onderaan de stapel te liggen.
"He Henk hoe was je vakantie?"quote:Op maandag 18 mei 2015 21:00 schreef fathank het volgende:
Vakantieadresje in die zandbak kan geen kwaad.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"He Henk hoe was je vakantie?"
"Ja cool, paar van die wijven gestenigd, gewoon"
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"He Henk hoe was je vakantie?"
"Ja cool, paar van die wijven gestenigd, gewoon"
Beter dan in het westen iig, waar je al van verkrachting wordt beschuldigd als je richting een vrouw kijkt.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Om een verkrachting te bewijzen heb je daar iets van 4 mannelijke getuigen nodig toch?
Moest dit vragen voor een kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |