SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
die had ze met 1,5 maand al![]()
ik wil wel wat haar aan de jouwes doneren.
[ afbeelding ]
dat laatste ken ik, behoorlijk frustrerend. Of ik snauw het er per ongeluk uitquote:Op maandag 18 mei 2015 17:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik kijk ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En bedenk dan 20 minuten later een enorm gevatte comeback.
Ik hebt het door stefan kleintjes laten uitzoeken en ik mag gewoon blijven voeden (heb een halve dosering concerta)quote:Op maandag 18 mei 2015 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat je tijdens inname van concerta moet stoppen met bv?
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hebt het door stefan kleintjes laten uitzoeken en ik mag gewoon blijven voeden (heb een halve dosering concerta)
zo las ik het ookquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?
wat een gebruiksaanwijzingen zegquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje razz!
Ja als ze wat ziekjes zijn eten ze anders. Als ze maar voldoende vocht binnenkrijgen.
Nietuit de fles duurt echt lang jaS.ophie moet dikke pap (anders laat ze het uit haar mond lopen. Leuk spelletje)
En E.mma dunne pap want ze wil het uit het aventbekertje drinken.. (wat ik wel stimuleer want ik vind het best wel knap)
Van de fles moeten ze echt niets weten! Pap uit de fles..Pap uit een aventbekertje ..
![]()
Het is iig niet de temp/het merk/dikte/soort speen/ soort fles /watdanook.
gewoon drinken uit een rietjesbeker gaat nog niet geweldig maar dat komt vast wel. Drinken uit een bekertje kan E nog niet zo goed omdat het te dun is.
LTlief staartje
Razz, ja daar zou ik me ook echt aan irriteren. Van SM moest S.ara ook een speldje/staartje in toen ze wat langer haar had. Waarom?!? Dan?!
Toen kocht ze uiteindelijk allemaal haarspeldjesen 'moest' ik wel.
Haarspeldjes zijn geen ramp ofzo maar het werd zo opgedrongen..
Jaa, moeten die jongens het zelf ook willenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
dingetjes in het haar moet je zelf leuk vinden. zelfde als gel bij jongens ( vind ik af en toe ook echt een verbetering hoor, sommigen zien er echt enorm sullig uit andersmaar goed, daar zeg ik niks van, moet iedereen zelf weten )
Ik gok dat ze om die reden bij de ka loopt en een weegschaal in huis heeft. Om meteen actie te ondernemenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh ok. Maar, (wil absoluut niet betweterig overkomen ofzo) als jouw mini kans heeft op groeiachterstand door die medicatie, waarom wil je dan bv blijven volhouden? Of heb ik het gewoon verkeerd gelezen?
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik gok dat ze om die reden bij de ka loopt en een weegschaal in huis heeft. Om meteen actie te ondernemen.
Dj een beetje kennende (inmiddels) wil ze vol voor bv gaan en als t even kan doorzetten.
Truequote:Op maandag 18 mei 2015 17:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jaa, moeten die jongens het zelf ook willen.
De oudste wil maar heel soms schuim in zn krullen.
Ben ook altijd onder de indruk dat al die meisjes op zijn leeftijd wel met vanalles in het haar lopen.
inderdaad generalisatie gespot. Maar goed, gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind juist dat geplakte gekapte haar bij hele kleine kinderen niet echt wat.
Van die mennekes met zo'n stom kuifje, dan worden het vaak meteen van die Djaydendelano's. Zijn ook opvallend vaak types die tegen vuilnisbakken trappen en wildvreemden uitschelden/generalisatie
wees maar niet bang dat doe ik ook welquote:Op maandag 18 mei 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
je moet dat soort posts van mij meestal met een korreltje zout nemen, LT
Voor mij ook en ik zou het ook niet doen met angst op panisch wegen etc, maar ik denk dat het geen nadeel oplevert, omdat er aan de voorkant al op gelet wordt.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.
Maar als het nadelig is voor baby, zou voor mij de keus snel gemaakt zijn. Maargoed, dat ben ik
Concerta en borstvoeding is echt geen enkel probleem in ieder geval.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag bv wilt geven en het ontzettend moeilijk vindt om te stoppen. Dat had ik ook.
Maar als het nadelig is voor baby, zou voor mij de keus snel gemaakt zijn. Maargoed, dat ben ik
Het barst inderdaad van de baby's met kamperkuifjes die rotzooi trappen.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind juist dat geplakte gekapte haar bij hele kleine kinderen niet echt wat.
Van die mennekes met zo'n stom kuifje, dan worden het vaak meteen van die Djaydendelano's. Zijn ook opvallend vaak types die tegen vuilnisbakken trappen en wildvreemden uitschelden/generalisatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |