Haha, dat is lang geleden!quote:
DMquote:
Zeker man!quote:
Enskede de gekste.quote:
Dus drop je muziek, pak een biertje, chill.quote:
Mijne zit nu vast in het plafond. Bedankt he.quote:
Hahaha, goeie! +4quote:Op maandag 18 mei 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijne zit nu vast in het plafond. Bedankt he.
Heb geen bierquote:Op maandag 18 mei 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dus drop je muziek, pak een biertje, chill.
Oh.quote:
Ook geen colaquote:Op maandag 18 mei 2015 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh.
Drop je muziek, pak een cola, chill.
Pak je kraanwater en gooquote:Op maandag 18 mei 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook geen cola
Ik ga maar boodschappen doen
Verstandig wel jaquote:Op maandag 18 mei 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook geen cola
Ik ga maar boodschappen doen
Topics zonder goeie TT zijn geen topics.quote:
Eens!quote:
Hahahaquote:
Haha, succes!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik ging vandaag elders eten.
Laat ik maar eens gaan douchen en mezelf aankleden
heeft hij al eens ja gezegd?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al minimaal 300x om zijn pokemoncollectie gevraagd.
ben je al in zijn testament opgenomen?quote:
Volhouderquote:Op maandag 18 mei 2015 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al minimaal 300x om zijn pokemoncollectie gevraagd.
Daarom vraag ik nog steeds of ik zijn collectie mag. Ter herinnering aan het feit dat ik het testament in moet.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je al in zijn testament opgenomen?
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder en vader delen hun netflix account![]()
Vandal Savage in die aflevering waarin superman naar de toekomst gaatquote:Op maandag 18 mei 2015 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vandal Savage in Young Justiceuber baas. En hij komt in legends of tomorrow als villian
nou mijn vader wou netflix en ik zei dat mijn moeder netflix had dus toen zei hij van ja vraag maar of ze wil delen dan betaal ik de helft per maandquote:Op maandag 18 mei 2015 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom vraag ik nog steeds of ik zijn collectie mag. Ter herinnering aan het feit dat ik het testament in moet.
[..]Hoezo dat?
Weet ik niet 1 2 3, waaruit is het?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vandal Savage in die aflevering waarin superman naar de toekomst gaat
Slim gedaan van je pa!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou mijn vader wou netflix en ik zei dat mijn moeder netflix had dus toen zei hij van ja vraag maar of ze wil delen dan betaal ik de helft per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |