madquote:Op maandag 18 mei 2015 16:01 schreef Gilan het volgende:
[..]
Vast niet, dat veel mensen nou zo dom waren om voor 1 te kiezen betekend niet meteen dat het goed is. Zelfde geval als bij rommelig/industrieel al snap ik nog enigszins dat er bij die tweede discussie over was.
Ik snap best dat mensen balen dat ze iets fout hebben, maar je moet het niet overdrijven. Ik baal ook wel van sommige domme fouten in mijn examen, maar dat betekend niet dat ik daar het cito of wie dan ook de schuld van ga geven.quote:
Pilot examen van vorig jaar was toch gewoon echt 0.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kan niet 0 zijn puur omdat het een nieuw soort examen is, same voor NL
Havo geschiedenis 2014? Nee hoor. 1.5 volgens mij, het jaar daarvoor 0.9.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:43 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
Pilot examen van vorig jaar was toch gewoon echt 0.
En het was onderzoeksvraag 2!
VWO Geschiedenis 2014 pilot was 0,0 volgens examenblad.nl.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:48 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Havo geschiedenis 2014? Nee hoor. 1.5 volgens mij, het jaar daarvoor 0.9.
Oh oke danquote:Op maandag 18 mei 2015 16:51 schreef Oplosthee het volgende:
[..]
VWO Geschiedenis 2014 pilot was 0,0 volgens examenblad.nl.
Vraag 23 was gewoon FL = Fmpzquote:Op maandag 18 mei 2015 16:51 schreef RRuben het volgende:
Natuurkunde was wel te doen. Behalve de vraag over die hoek van de slinger en vraag 23... Wtf?!
oh dan heb ik hem goedquote:Op maandag 18 mei 2015 16:59 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Vraag 23 was gewoon FL = Fmpz
Natuurkunde ging wel denk tussen 6 en 7
Volgende keer je fiets meenemen en der op gaan zitten als je een antwoord niet weetquote:Op maandag 18 mei 2015 17:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh dan heb ik hem goedmaar die beginsnelheid stond loodrecht op het magnetisch wel, dus toen raakte ik een beetje in de war.
Op de fiets naar huis kwam ik erachter hoe je die hoek van de slinger kon berekenenHet is gewoon tan(a)=Fmpz/Fz
Goed ideequote:Op maandag 18 mei 2015 17:07 schreef Moccie het volgende:
[..]
Volgende keer je fiets meenemen en der op gaan zitten als je een antwoord niet weet
Dan is die fiets van jou niet zo betrouwbaar, want volgens het antwoordmodel moet je t helemaal niet met Fmpz doen en ook geen tangens.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh dan heb ik hem goedmaar die beginsnelheid stond loodrecht op het magnetisch wel, dus toen raakte ik een beetje in de war.
Op de fiets naar huis kwam ik erachter hoe je die hoek van de slinger kon berekenenHet is gewoon tan(a)=Fmpz/Fz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |