Hope Loosquote:Op maandag 18 mei 2015 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine.
Al een naam bedacht? Hope misschien?
Jup ik ga er 2 maken/doornemen en dan hopen op het bestequote:Op maandag 18 mei 2015 15:52 schreef Gilan het volgende:
Economie valt niet heel veel voor te leren denk ik, gewoon een examentje maken en misschien op LWOO even de samenvattingen van de lesbrieven doorkijken oid.
Gewoon ff afwachten of er een aanvullend correctievoorschrift komt.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Gaat over Geschiedenis van today:
[ afbeelding ]
Zou dit echt waar zijn of een troll?Op die examenpagina op FB zie je btw dat ook daar de meeste 1 hadden
joquote:Op maandag 18 mei 2015 15:54 schreef Collide het volgende:
[..]
Gewoon ff afwachten of er een aanvullend correctievoorschrift komt.
Maw doe ik lekkah vanaf morgenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:56 schreef Chaes het volgende:
Ff alle hoofdstukken eco snel doornemen, al 12 gehad. Daarna examens oefenen en nog wat maw of Engels
Vast niet, dat veel mensen nou zo dom waren om voor 1 te kiezen betekend niet meteen dat het goed is. Zelfde geval als bij rommelig/industrieel al snap ik nog enigszins dat er bij die tweede discussie over was.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Gaat over Geschiedenis van today:
[ afbeelding ]
Zou dit echt waar zijn of een troll?Op die examenpagina op FB zie je btw dat ook daar de meeste 1 hadden
Iets met balk en splinterquote:Op maandag 18 mei 2015 16:01 schreef Gilan het volgende:
[..]
Vast niet, dat veel mensen nou zo dom waren om voor 1 te kiezen betekend niet meteen dat het goed is. Zelfde geval als bij rommelig/industrieel al snap ik nog enigszins dat er bij die tweede discussie over was.
Tja, je kunt natuurlijk ook gewoon accepteren dat je iets fout hebt op je examen in plaats van over elk klein foutje gaan lopen te discussiėren en daar vervolgens niets mee opschieten. Besteed je tijd gewoon aan dingen die je nog moet doen, dat examen van vandaag verander je toch niets meer aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |