SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jammer ja....quote:Op maandag 18 mei 2015 14:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Helemaal in contrast met Bas. Rob heeft daar ook al 'last' van.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een walgelijk debieltje is het toch ookquote:![]()
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:12 schreef Chanel5 het volgende:
Gina had het zwaarder verwacht.
De eerste dag is nog maar net begonnen.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je vroeg of Bjorn nog was aangesproken over de markt. Niet aangesproken. Ivan heeft gisterenavond zijn excuses aangeboden.quote:![]()
![]()
Terug naar af, je sjouwt je het heen en weer man met spullen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:12 schreef Cir het volgende:
verander de TT maar was inspiratie loos
en dog tot het most daar ik de laatste was
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groepsgevoel, meedenken ,delen ,quote:Op maandag 18 mei 2015 14:13 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Slim van b anderen alles mee laten nemen en zelf haar dikke dekbed meegenomen .![]()
fijn voor de ratjes und so weiter warm holletje![]()
![]()
Die kar stond toch achter het lint?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Dus mochten ze hem niet pakken.![]()
Dat had ik gezien jaquote:Op maandag 18 mei 2015 14:14 schreef Enah het volgende:
[..]
Je vroeg of Bjorn nog was aangesproken over de markt. Niet aangesproken. Ivan heeft gisterenavond zijn excuses aangeboden.![]()
maar er is vanmorgen geen centraal meer geweest?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zei ik alquote:Op maandag 18 mei 2015 14:13 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Slim van b anderen alles mee laten nemen en zelf haar dikke dekbed meegenomen .
voor B lijft alles het zelfde
rokrn en dan naar een andere afwerkplek ligplaats dan normaalIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
leuk voor tv ?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:15 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap hier het punt ook gewoon niet van.
alles voor de muntjes
je weet toch skeet![]()
De rest hebben alleen het overtrek mee kunnen nemen ja .quote:Op maandag 18 mei 2015 14:15 schreef Cir het volgende:
[..]
Groepsgevoel, meedenken ,delen ,![]()
fijn voor de ratjes und so weiter warm holletje![]()
Is dat een wasbak ?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik had het zo niet verwacht, ik vind het echt tegen vallen Collie ligt te pitten , Ivan ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zei ik al
voor B lijft alles het zelfde
rokrn en dan naar een andere afwerkplek ligplaats dan normaal
Bjorn zit al binnen vanaf minuut 1 Laub ook .
De rest is redelijk aan de gang.![]()
![]()
Het lijkt glaswol, zal het wel niet zijn anders piepte ze wel anders.
Ze haalt isolatie uit de oude verwarmingsbuizen en stopt het in een dekbedhoes.![]()
is glaswolquote:Op maandag 18 mei 2015 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt glaswol, zal het wel niet zijn anders piepte ze wel anders.
Ze haalt isolatie uit de oude verwarmingsbuizen en stopt het in een dekbedhoes.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Yep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb altijd een deNkbed bij me in mn kist jaquote:Op maandag 18 mei 2015 14:17 schreef Yeszie het volgende:
[..]
De rest hebben alleen het overtrek mee kunnen nemen ja .
en een acuTol ja
om maar eens wat te noemen![]()
camperen zonder acu tol en denkbed is zo 2014![]()
en heeft gelijkquote:
is die isolatie uit die heteluchtverwarmingsbuizenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
En mevrouw "We gaan 'n supperleukegesjelluge week maken" ligt al de hele dag met
d'r kop als 'n oorwurm onder de dekens![]()
![]()
Volgens mij welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet waarvan het is.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en heeft gelijk
is die isolatie uit die heteluchtverwarmingsbuizen![]()
Ja, is glaswolquote:![]()
Bas zei al gaat jeukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar jowie's plannetje lukt dus
ze willen dat glaswol dus als deken gebruikenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ze kan nu even niks,5 uur borreltijd,dan leeft ze weer helemaal op.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
En mevrouw "We gaan 'n supperleukegesjelluge week maken" ligt al de hele dag met
d'r kop als 'n oorwurm onder de dekens
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De meeste mensen hebben een dekbed ,maar Bas en Gaby niet?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je het nu in een vuilniszak doet, en dan een sloop er om heen, zou moeten kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:23 schreef bull1966 het volgende:
maar jowie's plannetje lukt dus
ze willen dat glaswol dus als deken gebruiken![]()
goedquote:
voor de mensen die het niet wisten
isolatie uit de heteluchtverwarmingsbuizen dusIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Gaby slaapt bij Bjorn,quote:Op maandag 18 mei 2015 14:23 schreef puzziepie het volgende:
De meeste mensen hebben een dekbed ,maar Bas en Gaby niet?
en Bas bij Collie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er wrd heel hard gewerkt aan de volierequote:Op maandag 18 mei 2015 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
winterhok issolatie moet nog
Toekan heeft het frisjes, ongezellig he![]()
Gaby vult haar dekbedovertrek dus vol met glaswol, oh die gaat daar zo op terug komen
die wordt vannacht jankend wakker van de jeuk![]()
![]()
![]()
We kunnen een decubituspol maken...quote:Op maandag 18 mei 2015 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik gok Zure neus op 1. Markie en zijn kampertwijfelwijffie op 2 en 3.Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Decollitus op 1.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
We kunnen een decubituspol maken...
Ik gok Zure neus op 1. Markie en zijn kampertwijfelwijffie op 2 en 3.![]()
Noom heeft de hik...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zegt hij verdorie...quote:Op maandag 18 mei 2015 14:28 schreef Disana het volgende:
Bjorn is niet gauw kwaad te krijgen, maar nu is ie echt wel boos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tune wel als we bij de fase gangreen zijn aangekomenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
We kunnen een decubituspol maken...
Ik gok Zure neus op 1. Markie en zijn kampertwijfelwijffie op 2 en 3.
en da ga nie lukken met een weekje Camperen![]()
Nee, was geen tijd voor...Joey moest nog douchen en Bas was eerst maar Joey moest nog veel doen dus Bas moest wachten.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja![]()
maar er is vanmorgen geen centraal meer geweest?De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Weet niet of dit al langs is geweest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoordequote:
potverdriedubbeltjes
binnesmonds
hij is dus echt pissedIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:30 schreef doodmoe het volgende:
Weet niet of dit al langs is geweest:Dat kan mooi hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic![]()
Ow?? vaagquote:Op maandag 18 mei 2015 14:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaby slaapt bij Bjorn,
en Bas bij Collie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Er is nogsteeds geen bewijs dat glaswol kankerverwekkend is, dat wijf spoort echt niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt Col hè, die denkt alles te weten.![]()
Dan is het goed mis,die gaat knallen.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:31 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik hoorde
potverdriedubbeltjes
binnesmonds
hij is dus echt pissed
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaybi wordt met de dag dikker, ze heeft al een paar beste love-handels...
Vind het trouwens nog altijd een raar kind. Beetje niks. Erg duidelijk gay of bi maar totaal in de goddelijke ontkenning wat dat betreft.Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...![]()
Weet niet of dit al langs is geweest:omg wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je moet niet alles geloven wat ik post.quote:
Gina gaat doordraaien ............ nu al last van beestjesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ík geloof alles wat jij zegtquote:Op maandag 18 mei 2015 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ik post.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:34 schreef puzziepie het volgende:
Gina gaat doordraaien ............ nu al last van beestjes![]()
![]()
![]()
![]()
aankomende nacht huilende wolven geluiden![]()
Oh maar kan ook hierquote:Op maandag 18 mei 2015 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan mooi hier:
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic![]()
![]()
Zombies waren nu ook leuk geweestquote:Op maandag 18 mei 2015 14:35 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
aankomende nacht huilende wolven geluiden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goed plan, of we laten Nicoline weer een paar zombies regelenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:35 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
aankomende nacht huilende wolven geluidenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
"Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaarquote:."
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan, of we laten Nicoline weer een paar zombies regelen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tsjoek en Ivan doen aan bosgolf
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Dat vind ik dus wel weer leuk van de heren ... althans : een paar dan
die gaan meteen dingen ondernemen ...zoals golfenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Verschil tussen asbest en glaswol niet wetenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt Col hè, die denkt alles te weten.![]()
![]()
![]()
Inderdaad beter dan dat lamlendige gehang van veel dames.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Dat vind ik dus wel weer leuk van de heren ... althans : een paar dan
die gaan meteen dingen ondernemen ...zoals golfen![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
"Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Ja en? Jij bent Mod?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
"Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar."
![]()
Ja... ik snap daar niets vanquote:Op maandag 18 mei 2015 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad beter dan dat lamlendige gehang van veel dames.
... het is toch juist leuk om samen dingen te doen ,het houdt je warm ,je krijgt er energie van en je hebt lol met elkaarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is vrouw eigen,zo voorspelbaar.....quote:Op maandag 18 mei 2015 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad beter dan dat lamlendige gehang van veel dames.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is vrouw eigen,zo voorspelbaar.....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben het met je eens. Sommigen gingen al gelijk liggen, terwijl de mannen op zoek gingen naar activiteiten.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja... ik snap daar niets van
... het is toch juist leuk om samen dingen te doen ,het houdt je warm ,je krijgt er energie van en je hebt lol met elkaar![]()
Gio mist het golfen....waarom verbaas ik me daar nou niet over dat hij golf speelt.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
[..]
Is vrouw eigen,zo voorspelbaar.....![]()
Dit zijn gewoon verwende dames.![]()
Disana laat je de tekst uit de topicpointer zien.quote:
Die tekst is opgesteld door de mods.
Dat Disana zelf geen mod is heeft daar weinig mee te maken.
Beetje vreemde redenering van jou.wooblabalurg![]()
gaby en naomi begonnen vanmorgen met bezigheden verzinnen, erden op de vingers getikt door nicole, er was zat op de akker te doen als ze iets wilden doen![]()
en dit is nog maar dag 1quote:Op maandag 18 mei 2015 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Sommigen gingen al gelijk liggen, terwijl de mannen op zoek gingen naar activiteiten.
ik denk dat sommige vrouwen het niet gaan trekken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Huh? wat flauw van Nicole danquote:Op maandag 18 mei 2015 14:47 schreef Ransjih het volgende:
gaby en naomi begonnen vanmorgen met bezigheden verzinnen, erden op de vingers getikt door nicole, er was zat op de akker te doen als ze iets wilden doen![]()
was voor mij overigens geen reden geweest om daar naar te luisteren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan krijgen we bijzonder vervelende streams, ik krijg ook al zo'n punthoofd van dat gehuil van Stefanie.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en dit is nog maar dag 1
ik denk dat sommige vrouwen het niet gaan trekken![]()
Zuig lekker even doorquote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Disana laat je de tekst uit de topicpointer zien.
Beetje vreemde redenering van jou.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:47 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]Net Billy, daar stak ook altijd zo'n kromme gok uit als ze haar capuchon op had.
ik denk dat nicole of laura b draken gaan wordenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan krijgen we bijzonder vervelende streams, ik krijg ook al zo'n punthoofd van dat gehuil van Stefanie.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
jups, alleen is basics, helemaal voorzien in slaapplekken (die er wal warne du s nul moeite) kamperen, mja easy peasy en dan dan nog wat verborgen hulp de redactie, appeltje eitje wordt ditquote:Op maandag 18 mei 2015 14:48 schreef Joezi het volgende:
Zijn we al back to basic?
Tevens hallon allenThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Misschien dat je zo langzaamaan weer kan posten over wat er op de streams gebeurt.quote:
wooblabalurg![]()
Buiten dat het een topicpointer is, is het ook gewoon een vriendelijk verzoek van een user. Niet zo moeilijk toch?quote:
Ontopic: Die douche wordt wel wat, denk ik.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Laura B sowieso. Jammer dat ze toch nog de beschikking over sigaretten hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik denk dat nicole of laura b draken gaan worden![]()
Practise what you preachquote:Op maandag 18 mei 2015 14:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien dat je zo langzaamaan weer kan posten over wat er op de streams gebeurt.![]()
Reeds B to B.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:48 schreef Joezi het volgende:
Tevens hallon allen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet niet of dit al langs is geweest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
dat zei bjorn tochquote:Op maandag 18 mei 2015 14:45 schreef Powervrouw het volgende:
Gio mist het golfen....waarom verbaas ik me daar nou niet over dat hij golf speelt.![]()
ja helaas had niet anders verwacht stel je voor.. JE STOPTquote:Op maandag 18 mei 2015 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Laura B sowieso. Jammer dat ze toch nog de beschikking over sigaretten hebben.
nou onmogelijk
Ik vraag het aan jou, aangezien je overal leuk op wenst te reageren in plaats van te willen begrijpen wat men je duidelijk probeert te maken.quote:wooblabalurg![]()
![]()
Gio vraagt zowaar aan Bjorn of hij ook wil proberen.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
reageer dan zelf op streams en niet op users aubquote:Op maandag 18 mei 2015 14:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, aangezien je overal leuk op wenst te reageren in plaats van te willen begrijpen wat men je duidelijk probeert te maken.
rob loopt weer te lullen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dit was de ideale gelegenheid om te stoppen geweest, maar ja. Bas houdt het gelukkig wel lekker vol.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja helaas had niet anders verwacht stel je voor.. JE STOPT
nou onmogelijk
Joey heeft binnen no time een douche gebouwd, goed gedaan.![]()
Ik ben back to basic vandaagquote:Op maandag 18 mei 2015 14:48 schreef Joezi het volgende:
Tevens hallon allen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wil je je nu on topic houden Bacon Bus?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, aangezien je overal leuk op wenst te reageren in plaats van te willen begrijpen wat men je duidelijk probeert te maken.
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar.
:-)![]()
Die malle Rob ook. Dat hij überhaupt durft te praten.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:52 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
reageer dan zelf op streams en niet op users aub
rob loopt weer te lullenwooblabalurg![]()
ja als het moet kan die het wel..quote:Op maandag 18 mei 2015 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit was de ideale gelegenheid om te stoppen geweest, maar ja. Bas houdt het gelukkig wel lekker vol.
Joey heeft binnen no time een douche gebouwd, goed gedaan.
ben benieuwd met laura b.. die is nogal een eigenheimer met bepaalde dingen.. is die douche zichtbaar?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die heeft letterlijk iedere dag zitten janken vanaf dag 1 ........... ik snap dat nietquote:Op maandag 18 mei 2015 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan krijgen we bijzonder vervelende streams, ik krijg ook al zo'n punthoofd van dat gehuil van Stefanie.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
[..]
Is vrouw eigen,zo voorspelbaar.....![]()
![]()
ajajaaaaaaaaaaaaij![]()
Ik vraag je enkel iets, als jij daar elke keer een weerwoord op wil geven is dat jouw keuze.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wil je je nu on topic houden Bacon Bus?
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar.
:-)wooblabalurg![]()
Maar zijn dikke pens zorgt ervoor dat het eerder een darter isquote:Op maandag 18 mei 2015 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Hij heeft er het kromme ruggetje en loopje wel voor.
![]()
Ivan loopt op zijn sokken, Gio heeft slippers aan met blote voeten en Bjorn zijn kistjes....
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Ik wijs je erop dat het on topic moet blijven, als jij daar elke keer een weerwoord op wil geven is dat ook jouw keuzequote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vraag je enkel iets, als jij daar elke keer een weerwoord op wil geven is dat jouw keuze.![]()
goed van Uquote:![]()
hartstikke wakkert gevonden
OT : koud he en ut gaan regenen
Noamie heeft een douche gemaakt Gaybi is aan het poedelen vlgs Noa Mie Mie hihihi![]()
daar gaat lau b niet douchenquote:
hahaha
die is in paniek owjee iemand ziet me buikvetjes'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dus je wil mij erop wijzen waar ik jou eerder op wees. Wat lief van jou.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik wijs je erop dat het on topic moet blijven, als jij daar elke keer een weerwoord op wil geven is dat ook jouw keuzewooblabalurg![]()
Ik las ff verkeerd, ik dacht dat je Bjorn een hockey-balletje vondquote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar zijn dikke pens zorgt ervoor dat het eerder een darter is![]()
![]()
Ik ben ook erg liefquote:Op maandag 18 mei 2015 14:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je wil mij erop wijzen waar ik jou eerder op wees. Wat lief van jou.![]()
En nu graag on topic blijven Baconbus![]()
![]()
hij is breed en hoog maar niet bol. gemiste kansquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Bjorn een dikke pens?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar zijn dikke pens zorgt ervoor dat het eerder een darter is
TEAM BAKSTEEN![]()
Bjorn is een wannabee voetballer, wil stoer zijn maar is een watje wat nog uit de kast moet komenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las ff verkeerd, ik dacht dat je Bjorn een hockey-balletje vond![]()
![]()
Deze post van je was niet on-topic, dacht ik zeg het even.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben ook erg lief![]()
En nu graag on topic blijven Baconbus
Die Gaby heeft een beste reet.
wooblabalurg![]()
LauB baalt sowieso dat er een douche is, gok ik zo. Die zit echt niet op enige poging tot hygiëne te wachten.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
daar gaat lau b niet douchen
hahaha
die is in paniek owjee iemand ziet me buikvetjesTEAM BAKSTEEN![]()
Voor LauB is er niks veranderd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bedankt dat je me daar even op wees.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze post van je was niet on-topic, dacht ik zeg het even.
Oh zo dom van me zeg, gelukkig ben jij er.
Gaby is helemaal niet lelijk. Ze wordt zwaar onderschat.![]()
stiekem jaquote:
gina neemt afstand van mark zoals we zien![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze post van je was niet on-topic, dacht ik zeg het even.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wat zou het daar lekker gaan ruiken over een paar dagenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:59 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bedankt dat je me daar even op wees.
Oh zo dom van me zeg, gelukkig ben jij er.
Gaby is helemaal niet lelijk. Ze wordt zwaar onderschat.![]()
Gaby is serieus best lelijk. No jokes.wooblabalurg![]()
Huh, iemand moet naar de ZK komen. Belachelijk.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Ondertussen is Gina bezig haren van de rug van Mark te trekken.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
En harige pukkelsquote:Op maandag 18 mei 2015 14:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
daar gaat lau b niet douchen
hahaha
die is in paniek owjee iemand ziet me buikvetjes![]()
![]()
Zelfs Ivan in bed? Eerst vanmiddag al in het bos slapen en nu weer op bed. Wasdatnou???quote:Op maandag 18 mei 2015 14:59 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]Volg je hart, want dat klopt....![]()
Helemaal niet mee eens.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Gaby is serieus best lelijk. No jokes.
Ze heeft natuurlijke schoonheid, dat is iets waar velen jaloers op kunnen zijn.![]()
Maar zal het live zijn?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:00 schreef zodeju het volgende:
Binnen is het stil op de 360 cam.........geen werkzaamheden.![]()
![]()
Denk wel dat Isa jaloers naar haar zou kunnen kijken ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens.
Ze heeft natuurlijke schoonheid, dat is iets waar velen jaloers op kunnen zijn.wooblabalurg![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:59 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het slaapt gewoon weer
![]()
Daar geef ik je gelijk in een mooi gezicht puur natuurquote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens.
Ze heeft natuurlijke schoonheid, dat is iets waar velen jaloers op kunnen zijn.![]()
Appels en peren vergelijken gaat niet op. Je kan Gaby net zo min vergelijken met Vanessa of Lot.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk wel dat Isa jaloers naar haar zou kunnen kijken ja.![]()
Nee, jammer dat ze er niks mee doet en de rest ook nietquote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Wilco zag het nog niet zo slecht he met zn "Wakker worden miss slaaptopia!"
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Iemand die geen make up nodig heeft om mooi te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in een mooi gezicht puur natuur
Daarbij vind ik haar innerlijk ook een stuk mooier dan van alle vrouwen daar in de loods (gym nu)
![]()
Helaas zijn deze wijze woorden weer snel vergeten..quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Wilco zag het nog niet zo slecht he met zn "Wakker worden miss slaaptopia!""Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Bas zoekt iets dat iemand ( een jongen) bij de schommel heeft verstopt. Hij kan het niet vinden. Zou dat die fles drank zijn geweest die dat kind gisteren heeft gevonden?quote:
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Bas zoekt iets in het bos, lag iets verstopt volgens een jongen die gister naar hem toe kwam? Gio vraagt me iets te opzichtig wat hij precies aan het doen is??![]()
Vanessa was toch dat gore feestsletje? En Lot was die bolle stoephoer, of was dat die andere?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken gaat niet op. Je kan Gaby net zo min vergelijken met Vanessa of Lot.wooblabalurg![]()
Vanessa was die lieve huisvrouw, die moeder van twee bloedjes van kinderen. Ze verzorgde iedereen zo goed, zonder haar had niemand te eten en was de loods een rotzooi.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vanessa was toch dat gore feestsletje? En Lot was die bolle stoephoer, of was dat die andere?
Lotje was de grote liefde van Lau, die zangeres die volle zalen trok. Iemand die binnen kwam dat ze wilde koken en dat ook zo goed gedaan heeft.
Twee toppers![]()
![]()
Dat was toch ook echt niet te filmen, een kleuter die met een fles drank aan komt zetten en moeder zegt doodleuk "Jullie zijn iets vergeten op te ruimen... maar geeft niet hoor"quote:Op maandag 18 mei 2015 15:05 schreef ammartje het volgende:
[..]
Bas zoekt iets dat iemand ( een jongen) bij de schommel heeft verstopt. Hij kan het niet vinden. Zou dat die fles drank zijn geweest die dat kind gisteren heeft gevonden?![]()
![]()
dus de marlboro is verstopt
hoor ik sjowie net zeggenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
door wie verstopt?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef bull1966 het volgende:
hoor ik sjowie net zeggenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Joey bozig "Een of andere pleurislijer heb alle Marlboro verstopt!"
Wel goeie reclame voor die kankerstokkies
Rob "Ivan heeft 5 pakkies"
Joey "Oh das mooi"![]()
ik denk basquote:
maar weet het niet zekerIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Hij komt net uit de ZK. Die hebben hem dat dus ingefluisterd.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef bull1966 het volgende:
hoor ik sjowie net zeggen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef Urb het volgende:
Joey "Oh das mooi"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bas wil de fik erin, in de rode mieren dus. Hij had toch gestreamd?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Kom net binnen en misschien is het al gepost,maar ik ken iemand die had alleen dat glaswol maar aangeraakt.Zijn gezicht zwol helemaal op,heel eng om te zien,soort van allergische reactie.![]()
Nu wel, ja. Lees mijn vorige post.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:09 schreef Joezi het volgende:
Rooie mieren zijn een bedreigde diersoort, aldus onze Bjurn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
red de rode Mier![]()
Gio en Noom hebben toch ook pakjes verstopt/achterovergedrukt?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een saaiheid. Ik gok dat ik nog eerder afhaak dan Stef en Col.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:13 schreef LLgetikt het volgende:
hebben ze drank of geen drank?
o ik geniet nu al![]()
en een acutol en een dekbed en een electr tandenborstelt
en een waterkokert, en tabac![]()
die willen uit verveling gaan zuipenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
en een acutol en een dekbed en een electr tandenborstelt
en een waterkokert, en tabac
en dan is het op
![]()
![]()
![]()
Geen drank.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:13 schreef LLgetikt het volgende:
hebben ze drank of geen drank?
o ik geniet nu al
Valt best tegen, het is saaaai![]()
![]()
Joey en Ivan hadden express dat glaswol neergelegd in de hoop dat iemand dacht dat dat wel lekker warm zou zijn in een dekbed. Gaby dus.
No mercy for animal abusers![]()
Nee binnen , in het cordwood.. zodat je lekker zacht weg glijd van de koolmonoxide ipv hard valtquote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Joezi het volgende:
Komt er ook en buitenbad met een vuurtje eronder?
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Daar heeft Gio het net over, hij wil Nicole's B&B bad daarvoor gebruiken..quote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Joezi het volgende:
Komt er ook en buitenbad met een vuurtje eronder?TEAM BAKSTEEN![]()
geduldquote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Enah het volgende:
[..]
Geen drank.
Valt best tegen, het is saaaai
ik heb goede hoop
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee binnen , in het cordwood.. zodat je lekker zacht weg glijd van de koolmonoxide ipv hard valt
TEAM BAKSTEEN![]()
Walgelijkquote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef Rhosyn het volgende:
Joey en Ivan hadden express dat glaswol neergelegd in de hoop dat iemand dacht dat dat wel lekker warm zou zijn in een dekbed. Gaby dus.
Las het gisteravond al maar dacht dat doen zelfs zij toch niet?![]()
Gina heeft drank maar die is pas voor vrijdag.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Enah het volgende:
[..]
Geen drank.
Valt best tegen, het is saaaaiWat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Dat Ivan vijf pakkies had genomen wist Joey toch al/? Heeft hij zelf gezegd tegen Joey en Laub en er stond nog eentje bij. Ivan heeft ze gelijk gepakt omdat hij wist dat ze zo verdwenen waren.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef Urb het volgende:
Joey "Oh das mooi"![]()
Vanmorgen gezien: Collie fles wijn...quote:
Gehoord: Gina fles Vodka..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Doodmoe deed er juist een smiley bij nl ;-). Dus neem het niet zo zwaar ;-)quote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Disana laat je de tekst uit de topicpointer zien.
Beetje vreemde redenering van jou.![]()
Bjorn heeft het over fire-ants...
Maar dat zijn niet de Larense bosmiertjes Bjorn..
Nice try.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
en allemaal een vet gezellige katers smorgens YEAHHHHquote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vanmorgen gezien: Collie fles wijn...
Gehoord: Gina fles Vodka..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Waaif zou gaan knallen en iedereen het leven zuur maken.quote:![]()
Ik denk wel dat het in de avond meer leeft.![]()
Colinda ook geloof ikquote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat Ivan vijf pakkies had genomen wist Joey toch al/? Heeft hij zelf gezegd tegen Joey en Laub en er stond nog eentje bij. Ivan heeft ze gelijk gepakt omdat hij wist dat ze zo verdwenen waren.
En wat er vantevoren al weggestopt is kunnen we alleen maar naar raden.
450 euro aan rookwaar, koekoek![]()
![]()
Er zijn onlangs nog bliksemafleiders gefixt.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:17 schreef a_b het volgende:
Wat als het nu gaat onweren?
Mogen ze dan weer terug in de loods?TEAM BAKSTEEN![]()
aub niet zeg ze is nu al onuitstaanbaarquote:Op maandag 18 mei 2015 15:17 schreef Enah het volgende:
[..]
Waaif zou gaan knallen en iedereen het leven zuur maken.![]()
Ik denk wel dat het in de avond meer leeft.
col heeft wijn in haar kist, maar die bewaakt ze alsof het een klomp goud isquote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Enah het volgende:
[..]
Geen drank.
Valt best tegen, het is saaaai![]()
Ja. Stef las de regels door en daar stond het in.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:17 schreef a_b het volgende:
Mogen ze dan weer terug in de loods?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef utopinee het volgende:
[..]
col heeft wijn in haar kist, maar die bewaakt ze alsof het een klomp goud is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neen!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:17 schreef a_b het volgende:
Mogen ze dan weer terug in de loods?![]()
het gaat niet onweren,
jammur datdanweerwel![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de redactie juist hoopt op onweer, al dan niet uit de luchtquote:Op maandag 18 mei 2015 15:17 schreef a_b het volgende:
Mogen ze dan weer terug in de loods?![]()
![]()
Gabri pissig vertellen dat Tineke zei 'blij dat we nu de echte Gabrielle hebben gezien', toen ze hyperventileerde. En jij dan Gabri met je 'nu laat je pas de echte Chris zien' bij z'n afscheids speech.Je bent net zo achterlijk.
TEAM BAKSTEEN![]()
Meen je niet? Wat lamequote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja. Stef las de regels door en daar stond het in.![]()
Ze gaan maar met zn 15en in de ZK, lekker stapelen![]()
![]()
Heeft ze gejankt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als rob lacht is echt afschuwelijk.....
dat hoofd
Vind het nou niet echt veel anders, het enigste is dat iedereen buiten is. Maar gebeur nog steeds niks![]()
Rob is afschuwelijkquote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef LLgetikt het volgende:
dat hoofd![]()
![]()
Echt hèquote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef LLgetikt het volgende:
dat hoofdbrrr
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef Urb het volgende:
Joey "Oh das mooi"![]()
![]()
Net als LauA "Mij sul juh altijd sien lachuh"quote:Op maandag 18 mei 2015 15:25 schreef TillyB het volgende:
Gabri altijd vrolijk??? Uhh ik zie het niet.
![]()
![]()
![]()
Dat gesprek van Gabri en Ivan zou leuk kunnen zijn, als Col er niet ook bij zou zitten.
Ivan geeft aan dat hij in de war is, en dan zegt Colinda bevestigend "ja". Ik zou d'r dan persoonlijk wel kunnen schieten.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Niet nodig, ze hebben bliksemafleiders bij de gym geplaatst.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:17 schreef a_b het volgende:
Mogen ze dan weer terug in de loods?
Dus ze wisten al een tijdje van de LockDown.![]()
Hahaha ja. Zou me kapot schamen als het mn vader/zoon/broer/vriend was en hij begint publiekelijk te schaterenquote:
TEAM BAKSTEEN![]()
Zo'n bliksem trekt zich daar geen moer van aan hoor. Hoe groot zo'n afleider ook is.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet nodig, ze hebben bliksemafleiders bij de gym geplaatst.
Dus ze wisten al een tijdje van de LockDown.
De bliksem kan een paar meter verderop alsnog gewoon inslaan.![]()
Tot nu toe de enige leuke opmerking vandaag.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:30 schreef Urb het volgende:
Bjorn vind het een waardeloze camping, alles is gesloten!
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: