SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ach jammer nou....had net door hoe ik moest openen.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Oh sorry, ik dacht dat jij nooit opendequote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Powervrouw het volgende:
Ach jammer nou....had net door hoe ik moest openen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooi, nu nog leren opschietenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Powervrouw het volgende:
Ach jammer nou....had net door hoe ik moest openen.
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Klopt....maar dacht: probeer het eens...maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat jij nooit opende
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Ja hallo....ben al blij dat ik nu caps kan maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi, nu nog leren opschietenDe enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Hou op met me ..or nah!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Wordt gek van die stopwoordjes van Gabri.![]()
![]()
Das prima, openen wij ondertussen gewoon doorquote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Ja hallo....ben al blij dat ik nu caps kan maken.
Negen pakken peuken verstopt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Wat zeggen de geesten tegen Collie?
''Blijf maar lekker liggen?''Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Goed bezig PV.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Ja hallo....ben al blij dat ik nu caps kan maken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef mazaru het volgende:
De dondersteen!![]()
Weer 9 pakjes verduisterd!
[ afbeelding ]![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ah, jouw gif doet het wel. Mooi.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef mazaru het volgende:
De dondersteen!![]()
Weer 9 pakjes verduisterd!
[ afbeelding ]
Team Bas.![]()
― Mark Twain
skeet rustig aanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Helaas niet zo slimme plek...quote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze plek kennen ze, en iemand anders kan daar weleens willen gaan kijken/slapen of e.d. in deze week.
Maar goed.. hij is iig geval goed bezig !
For real doh....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Caps maken is leuk !quote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Ja hallo....ben al blij dat ik nu caps kan maken.![]()
![]()
Vinden ze daar nu ook al, word nog watquote:![]()
Volgens Nicole is dat de grootste uitdaging, verveling........
Kwam binnen als aanpakster![]()
![]()
Back to Basic.
Zacht roomboterbroodje met chocopasta als tussendoortje
Gelukkig geen schuimpjes meer door de poort om zich ermee te bemoeien, das dan wel weer positiefquote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Weerbericht voor woensdag in Laren
gevoelstemperatuur 2 tot 4 graden
Vorig jaar was de groep al bruin en doorgebakken
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 13:10:14 ]![]()
Ik heb Bas zijn plan door...
Hij gaat alle peuken verstoppen die hij tegen komt..
en al het eten opeten..en anderen aanmoedigen om te eten.. zodat woensdag plots alles op is
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Gio blaast het vuur aan.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Moet wel een droog plekje zijn denk want hij wil wss geen echte mot door het kapot te laten gaanquote:Op maandag 18 mei 2015 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helaas niet zo slimme plek...
Deze plek kennen ze, en iemand anders kan daar weleens willen gaan kijken/slapen of e.d. in deze week.
Maar goed.. hij is iig geval goed bezig !![]()
Ook waar.. ach ik ben te achterdochtig ; )quote:Op maandag 18 mei 2015 13:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Moet wel een droog plekje zijn denk want hij wil wss geen echte mot door het kapot te laten gaanIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
― Mark Twain
Als Bas slim is kan hij de rokers tot slaven maken..
Bas: ''Ik weet waar de peuken zijn maar dan moet je wel eerst aan het werk voor 1 sigaretje'
LauB:![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
In de ZK?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Volgens Colinda heeft Stefanie er al genoeg van en wil weer naar binnen.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Wat een lamlendigheid alweer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nicole schamper "We zijn een echte groep aan het worden, Ivan ligt buiten in een slaapzak!" en dan "Er is genoeg te doen hoor, ga maar onkruid wieden!"
Ah
Nuja, ik ben er weg van, tot straks en hf met deze complete chaos![]()
Binnen houdt Stef het ook niet uit.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:12 schreef Powervrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Colinda heeft Stefanie er al genoeg van en wil weer naar binnen.![]()
Gab: Waar is iedereen?
Nicole: Binnen, liggen gewoon te slapen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
waarom doen ze zelf dan niksquote:Op maandag 18 mei 2015 13:13 schreef Urb het volgende:
Nicole schamper "We zijn een echte groep aan het worden, Ivan ligt buiten in een slaapzak!" en dan "Er is genoeg te doen hoor, ga maar onlruid wieden!"
Ah
Nuja, ik ben er weg van, tot straks en hf met deze complete chaos
TEAM TAFEL![]()
Ik zou geen eten en drinken maken voor mensen die nu binnen liggen.
Bas is de duivel, observeert en vreet alles binnen al op. Doet ie goed![]()
Die kop van CollieEen van de eerste die gaat opgeven.
Ze hadden de gym niet moeten krijgenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef rowan634 het volgende:
nou kom ZK, geef eens wat opdrachtjes. dit is saai
Gezellige gezichten in Utopia
Ze hebben haar al bij de leiding betrokken omdat ze bang waren dat ze gelijk al zou afhaken vermoed ik.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef MacDeMarco het volgende:
hij doet ook echt z'n best om groepsgevoel te creeerenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ivan ligt te slapen in de hangmatslaapdinges...![]()
![]()
Die geeft niet op. Die kan haar borg niet missen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
joey was vanmorgen het laatste wakker en nu ligt hij al weer , wat een eikelA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze is bezig, als een van de weinigen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:16 schreef utopinee het volgende:
[..]
da's nicole, de hele dag oordelen over anderen, maar zelf niets toevoegen ...
dat was al duidelijk nog voor half 9 vanochtendquote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
die was nog tot laat in de nacht bezig en heel vroeg op voor de koeien.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:15 schreef utopinee het volgende:
[..]
hij doet ook echt z'n best om groepsgevoel te creeerenTEAM TAFEL![]()
Waar is die hangmat dan< zie geen hangmat in de gym?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:15 schreef utopinee het volgende:
[..]
hij doet ook echt z'n best om groepsgevoel te creeerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
23 kilo rijst hebben ze, Nicole zei tegen Gio dat dat soort shit voor het avond eten is
Maar als er zoveel is mag hij die shit opmaken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hangt buitenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is die hangmat dan< zie geen hangmat in de gym?![]()
buiten toch? lag ron/billy ook wel eens inquote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is die hangmat dan< zie geen hangmat in de gym?TEAM TAFEL![]()
m afgezonderd van de rest, dacht dat er gezegd werd dat slapen alleen in de gym mocht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar die 2 zijn vannacht nog druk geweest.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
joey was vanmorgen het laatste wakker en nu ligt hij al weer , wat een eikel![]()
ik denk dat je ook buiten mag slapen als je wilquote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m afgezonderd van de rest, dacht dat er gezegd werd dat slapen alleen in de gym mocht?TEAM TAFEL![]()
O die, hebben ze die niet weggehaald, er is gezegd slapen mag alleen in de gym. Gaat vast wel weer iemand moeilijk over doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
buiten toch? lag ron/billy ook wel eens inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dus?? hij wil toch zo graag een hechte groep ... dan moet je je vooral afzonderenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die was nog tot laat in de nacht bezig en heel vroeg op voor de koeien.![]()
![]()
Had Joey wat minder op zijn nest moeten leggen en vorige week de hele week overdag de dingen doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Maar die 2 zijn vannacht nog druk geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij zal daarna vast aan het cordwood verder gaanquote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef utopinee het volgende:
[..]
ja dus?? hij wil toch zo graag een hechte groep ... dan moet je je vooral afzonderen
TEAM TAFEL![]()
Zou collie ooit een man zijn geweest?quote:
Nu merken we pas goed hoe klierig Gio is.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef Dotteke het volgende:
23 kilo rijst hebben ze, Nicole zei tegen Gio dat dat soort shit voor het avond eten is
Maar als er zoveel is mag hij die shit opmaken.![]()
23 kilo voor een week voor 15 man is niet zo veel.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu merken we pas goed hoe klierig Gio is.![]()
Het zou maar zo kunnen, voorals nog is het een heks, zouden ze tenminste in de middeleeuwen van haar gezegd hebbenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou collie ooit een man zijn geweest?
O, merk je dat nu pas. Gio is echt een zuiger hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu merken we pas goed hoe klierig Gio is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind Gio een kwal.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Ik heb geen idee, maar ik zie wel dat Gio verzameld hout nu al aan het opstoken is.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
23 kilo voor een week voor 15 man is niet zo veel.![]()
Bjorn heeft het steeds over 60 kilo....quote:Op maandag 18 mei 2015 13:21 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
23 kilo voor een week voor 15 man is niet zo veel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onze legermuts houdt het vuurtje brandende, althans ze doet er een poging toe
Ik weet zeker dat ik hem allang had geslagen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, merk je dat nu pas. Gio is echt een zuiger hoor.![]()
Dag 3 gaat Col Gio slaan heeft ze gedroomd. Maar kan ook dag 1 zijn
Ja, als je er niet tegen kan dan kan zo pokkuh ventje het bloed onder je nagels vandaag halen. Dat is hem bij Lot al twee keer gelukt.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik hem allang had geslagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote bek die Colinda maar als puntje bij paaltje komt gaat ze niet slaan.....borg kwijt kan ze niet riskeren.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
ze worden steeds grover in de bek. Ik laat het niet meer aan staan om die reden als kleindochter hier is. Die zei vaak "mag je niet zeggen he oma?"Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
60 delen door 7 en delen door 15 dan is het nog niet veel als je niets anders hebt. Dat is maar een half pond rijst p.pquote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bjorn heeft het steeds over 60 kilo....![]()
Hij kan treiteren tot op het bot. Ik zou met liefde een knie in zijn kruis zetten.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je er niet tegen kan dan kan zo pokkuh ventje het bloed onder je nagels vandaag halen. Dat is hem bij Lot al twee keer gelukt.![]()
Wat lief.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef schizolientje het volgende:
ze worden steeds grover in de bek. Ik laat het niet meer aan staan om die reden als kleindochter hier is. Die zei vaak "mag je niet zeggen he oma?"
Pff, nu al warm eten. Wacht daarmee tot s'avonds, en eet nu alleen brood of wat voor handen is.Allemaal cabaretteketet!![]()
Brood moeten ze gaan bakken.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Pff, nu al warm eten. Wacht daarmee tot s'avonds, en eet nu alleen brood of wat voor handen is.
Joey kon toch zo goed brood kneden?
Nu ligt meneer in zijn nest. Iedereen moest wel meel van hem in hun kist doen.![]()
gek zou ik worden, al zou ik dan maar wol en een haaknaald hebben, weegt niets en neemt nauwelijks ruimte in. Maar ja, iets doen/maken zit er niet in bij deze groepJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Oh jee, Stef jankt weer.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Alweer? Zouden die tranen nog niet op zijn?De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Het jankt alweer
Niet dat Colinda kan slaan, maar je mag gewoon slaan hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef Powervrouw het volgende:
Grote bek die Colinda maar als puntje bij paaltje komt gaat ze niet slaan.....borg kwijt kan ze niet riskeren.wooblabalurg![]()
Laat dat mens aub naar huis gaan, ben der meer dan zat met der gejank ,veel meer komt der niet uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan treiteren tot op het bot. Ik zou met liefde een knie in zijn kruis zetten.![]()
![]()
![]()
Ach het zal de eerste niet zijn die gaan slaan, van de week Gina nog en die zit er ook in.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef Powervrouw het volgende:
Grote bek die Colinda maar als puntje bij paaltje komt gaat ze niet slaan.....borg kwijt kan ze niet riskeren.
LOt 2 x die is er ook niet uit gezet
Ruud, IvanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zijn eigen kist zit vol met kleding end ie van lauB ook en anderen moesten alle bruikbare dingen mee nemen .quote:Op maandag 18 mei 2015 13:25 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Brood moeten ze gaan bakken.
Joey kon toch zo goed brood kneden?
Nu ligt meneer in zijn nest. Iedereen moest wel meel van hem in hun kist doen.![]()
Dat kind is rijp voor een psychiater.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat mens aub naar huis gaan, ben der meer dan zat met der gejank ,veel meer komt der niet uitIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als je een van de zogenaamde initiatoren van dit gebeuren bent moet je dat ook wel uitdragenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:15 schreef utopinee het volgende:
[..]
hij doet ook echt z'n best om groepsgevoel te creeeren
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Nee, groot verschil. Ze liggen nu niet in bed, maar op hooi.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:34 schreef Hoempaloempa het volgende:
Goeiemiddag cossers, hoe bevalt de lockdown is t wat of is het alleemaal nog t zelfde?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maar goed dat jij er dan niet inzitquote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan treiteren tot op het bot. Ik zou met liefde een knie in zijn kruis zetten.
Hahahaha voorderest niks veranderd dus?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, groot verschil. Ze liggen nu niet in bed, maar op hooi.![]()
Kopstoten mag ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet dat Colinda kan slaan, maar je mag gewoon slaan hoor.
Nope, ze kijken wat chagrijniger, vooral Colquote:Op maandag 18 mei 2015 13:36 schreef Hoempaloempa het volgende:
[..]
Hahahaha voorderest niks veranderd dus?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jezus......Steef heeft een gebit ,kan niet zwemmen , jankt iedere dag
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rob is blij dat hij met een piemel geboren is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gebit vind ik wel zielig hoor....ik was zelf ook 18 toen ik een gebit kreeg...niet leuk.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef puzziepie het volgende:
Jezus......Steef heeft een gebit ,kan niet zwemmen , jankt iedere dagDe enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
via de achterdeur...er blijkt nog een ingang te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef Hoempaloempa het volgende:
Hoegaan ze naar de zk eigenlijk met de lockdown, want de loods in mag niet toch?De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Ik durf er wat om te verwedden dat ze haar gebit is kwijtgeraakt door boulimia of anorexia.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Dat gebit vind ik wel zielig hoor....ik was zelf ook 18 toen ik een gebit kreeg...niet leuk.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lust bijna niets,en dat snap ik echt zo niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef puzziepie het volgende:
Jezus......Steef heeft een gebit ,kan niet zwemmen , jankt iedere dag
Het is ook zielig dat ze niet kan zwemmen .....ik bedoel : we wonen in fucking Nederlandquote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Dat gebit vind ik wel zielig hoor....ik was zelf ook 18 toen ik een gebit kreeg...niet leuk.
en dan kan je niet zwemmenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niet de eerste keer dat ze via de achterdeur gaan daarquote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
via de achterdeur...er blijkt nog een ingang te zijn."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Naomi gluren, hey daar is een vlinder!quote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef rowan634 het volgende:
het lijkt wel alsof ivan in een kokon ligt![]()
![]()
Zwaar balen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Dat gebit vind ik wel zielig hoor....ik was zelf ook 18 toen ik een gebit kreeg...niet leuk.
Vind het voor Stef ook zo sneu dat ze nu haar gebit niet onder de douche kan schoonmaken...heb sowieso medelijden met 'dr. Je zult maar in die leeuwenkuil gemikt worden en dan meteen op survival moeten. Go home, sweetheart!Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...![]()
Daar wed ik niet op....ik had een ziekte in mijn gebit.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf er wat om te verwedden dat ze haar gebit is kwijtgeraakt door boulimia of anorexia.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Maar ze mogen de loods niet in, dit ding zit toch in de loods?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
via de achterdeur...er blijkt nog een ingang te zijn.![]()
Via een de buitendeur van de ZKquote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef Hoempaloempa het volgende:
Hoegaan ze naar de zk eigenlijk met de lockdown, want de loods in mag niet toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nietquote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lust bijna niets,en dat snap ik echt zo niet.![]()
![]()
Ja...is ook zielig....alles is zielig aan haar....ze moet maar snel richting huis weer.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ook zielig dat ze niet kan zwemmen .....ik bedoel : we wonen in fucking Nederland
en dan kan je niet zwemmenDe enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Lust ze ook al bijna niets?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lust bijna niets,en dat snap ik echt zo niet.en ze is kok
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
+1quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Biridijothogo het volgende:
[..]
Zwaar balen.
Vind het voor Stef ook zo sneu dat ze nu haar gebit niet onder de douche kan schoonmaken...heb sowieso medelijden met 'dr. Je zult maar in die leeuwenkuil gemikt worden en dan meteen op survival moeten. Go home, sweetheart!![]()
Gelukkig is de rest nog wel vermakelijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat mens aub naar huis gaan, ben der meer dan zat met der gejank ,veel meer komt der niet uitwooblabalurg![]()
Dat weten wij niet.Kan ook slecht slecht glazuur zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf er wat om te verwedden dat ze haar gebit is kwijtgeraakt door boulimia of anorexia.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je aangestoken door Gaby door die beurs, dat je al voor Steffie aan het bidden bent?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef puzziepie het volgende:
Jezus......Steef heeft een gebit ,kan niet zwemmen , jankt iedere dag![]()
![]()
![]()
Hier idem, door Penicilinegebruik m'n bovengebit naar de klote, ik was 21quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Daar wed ik niet op....ik had een ziekte in mijn gebit.![]()
![]()
Niemand heeft haar daarin gemikt hoor, ze heeft er zelf voor gekozen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Biridijothogo het volgende:
[..]
Zwaar balen.
Vind het voor Stef ook zo sneu dat ze nu haar gebit niet onder de douche kan schoonmaken...heb sowieso medelijden met 'dr. Je zult maar in die leeuwenkuil gemikt worden en dan meteen op survival moeten. Go home, sweetheart!![]()
Mijn pa was 16....quote:Op maandag 18 mei 2015 13:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier idem, door Penicilinegebruik m'n bovengebit naar de klote, ik was 21De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lust ze ook al bijna niets?en ze is kok
Ja en heimwee is best erg .quote:Op maandag 18 mei 2015 13:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier idem, door Penicilinegebruik m'n bovengebit naar de klote, ik was 21![]()
dat loopje erheen is voor haar al survivalenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LauB d'r nest uit en door naar het rookbankje
![]()
kan ze toch in de vijver laten wapperen die tandjesquote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Biridijothogo het volgende:
[..]
Zwaar balen.
Gio gaat een "niet duiken" bordje bij het zwembad zetten...
Back to Basic !
Na haar peuk zal Lau wel moe zijn....weer even slapen.
Of zou ze eerst iets gaan eten...De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Ik bid voor helemaal niemandquote:Op maandag 18 mei 2015 13:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je aangestoken door Gaby door die beurs, dat je al voor Steffie aan het bidden bent?![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het een beetje tegenvallen , had verwacht dat ze allemaal buiten zouden zijn ipv binnen liggen.![]()
Of koffie..quote:Op maandag 18 mei 2015 13:43 schreef Powervrouw het volgende:
Na haar peuk zal Lau wel moe zijn....weer even slapen.
Of zou ze eerst iets gaan eten..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Niet duiken?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gio gaat een "niet duiken" bordje bij het zwembad zetten...
Back to Basic !
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gabri valt me nog niet tegen... steeds buiten.. nu zelfs op d'r knietjes aan het vuur pielen
Ook niet voor bruine bonen?quote:![]()
je kent ze nietquote:Op maandag 18 mei 2015 13:43 schreef Yeszie het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen , had verwacht dat ze allemaal buiten zouden zijn ipv binnen liggen.![]()
![]()
quote:
Was ook één van de eerste dingen die de Duitsers invoerden
Zal dus wel belangrijk zijn
gegooid? eigen vrije keuze om in utopia te gaanquote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Biridijothogo het volgende:
[..]
Zwaar balen.
Vind het voor Stef ook zo sneu dat ze nu haar gebit niet onder de douche kan schoonmaken...heb sowieso medelijden met 'dr. Je zult maar in die leeuwenkuil gemikt worden en dan meteen op survival moeten. Go home, sweetheart!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik had vanmorgen toch echt gehoord dat geen electra mee mocht
accutol
waterkoker
elec. tandeborstelIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
En we zijn domnquote:
ja beetje vreemd om er etiketop te plakkenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat weten wij niet.Kan ook slecht slecht glazuur zijn.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ga je nu zo beginnen?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:45 schreef bull1966 het volgende:
ik had vanmorgen toch echt gehoord dat geen electra mee mocht
accutol
waterkoker
elec. tandeborstel
Niet doen Jonguh !!
Een mens doet wel es iets ondoordacht. Stef is geen Utopia-materiaal, blijkbaar heeft ze zichzelf zwaar overschat. Of die flikkers daar onderschat, dat kan ook nog, hahaha!quote:Op maandag 18 mei 2015 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gegooid? eigen vrije keuze om in utopia te gaanDance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...![]()
dus als kok moet je alles lusten?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het gezellige kampeer weekje is begonnen ............Wat eten we vanavond![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
kon een jaar kijken hoe of wat daarquote:Op maandag 18 mei 2015 13:46 schreef Biridijothogo het volgende:
[..]
Een mens doet wel es iets ondoordacht. Stef is geen Utopia-materiaal, blijkbaar heeft ze zichzelf zwaar overschat. Of die flikkers daar onderschat, dat kan ook nog, hahaha!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet alles, maar je zou wel een breed smaakpalet hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus als kok moet je alles lusten?![]()
ik ben net wakkerquote:Op maandag 18 mei 2015 13:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga je nu zo beginnen?
Niet doen Jonguh !!
dan ben ik altijd op m'n bestIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Was dus 'n halve houten tonquote:Op maandag 18 mei 2015 13:46 schreef Yeszie het volgende:
Waar is nu die grote pan die Gabi heeft gevonden bij de schroot ?![]()
![]()
![]()
En we hebben geen leven...quote:Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:48 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik ben net wakker
dan ben ik altijd op m'n best![]()
Overigens regeerden Ivan en Joey zo.. toen hun aangesproken werden op kleine afwijkingen
Vol energie zijn ze met het lockdown gebeuren bezig
Nicole gaat een hele grote pan bouillon maken vanavond
Joey wil met Rob een douche gaan bouwen
Niet alles, maar wel heel veel lijkt mij ....je bent niet voor niets kok natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 13:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus als kok moet je alles lusten?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
het lijkt mij niet handig een kok die niets lust je moet toch proevenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet alles, maar je zou wel een breed smaakpalet hebben.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
schroot mocht toch ook niet
.
.
![]()
![]()
eindfeestje
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Klopt, je gaat gasten niet eten voorzetten wat je zelf smerig vind, lijkt mij.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het lijkt mij niet handig een kok die niets lust je moet toch proeven![]()
Daar gaan we al, tuinslang ligt in de kas, volgens mij mag hij die niet gebruiken toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voor B veranderd er ook weinigquote:Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Vol energie zijn ze met het lockdown gebeuren bezig
Nicole gaat een hele grote pan bouillon maken vanavond
Joey wil met Rob een douche gaan bouwen
[ afbeelding ]
ze moet alleen tussen het rokrn ergens anders gaan liggenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
ontevreden kopquote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, ze kijken wat chagrijniger, vooral Col![]()
dat ben ik met ze eens!quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik denk dat stef beter naar huis kan gaan, maar ik vind het wel raar, als je nu heimwee hebt, zou ze dan altijd heimwee hebben gehad ?, waarom zou ze er dan aan begonnen zijnA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
O ja hoor, ik heb regelmatig dingen voor gezet bij eters wat ik zelf niet lust./quote:Op maandag 18 mei 2015 13:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt, je gaat gasten niet eten voorzetten wat je zelf smerig vind, lijkt mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze was nog nooit van huis geweest.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik denk dat stef beter naar huis kan gaan, maar ik vind het wel raar, als je nu heimwee hebt, zou ze dan altijd heimwee hebben gehad ?, waarom zou ze er dan aan begonnen zijn![]()
ja dat doe ik ook , maar ik ben geen kok, jij wel?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor, ik heb regelmatig dingen voor gezet bij eters wat ik zelf niet lust./A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Voor Gabry en Gaby is het een stuk makkelijker geworden. Die hoeven nu niet eerst de trap op te lopen om te gaan liggenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:50 schreef bull1966 het volgende:
[..]
voor B veranderd er ook weinig
ze moet alleen tussen het rokrn ergens anders gaan liggen
ik ook lust nl ook heel weinigquote:Op maandag 18 mei 2015 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor, ik heb regelmatig dingen voor gezet bij eters wat ik zelf niet lust./Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan had ze beter eens een nachtje alleen in een hotel kunnen proberen dan dit, dom hoorquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Kunnen ze gewoon hun 24 uur aanvragen ?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik denk dat stef beter naar huis kan gaan, maar ik vind het wel raar, als je nu heimwee hebt, zou ze dan altijd heimwee hebben gehad ?, waarom zou ze er dan aan begonnen zijn![]()
Dit dus, een kok moet wel 100% achter zijn gerecht staan. Als jij niets lust dan kun je ook niet het beste uit een gerecht halen. Komt ook heel veel proeven bij kijken, he?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook , maar ik ben geen kok, jij wel?![]()
Echt heel dom van haar dat ze eens iets nieuws wilde proberen in haar leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dan had ze beter eens een nachtje alleen in een hotel kunnen proberen dan dit, dom hoorwooblabalurg![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt heel dom van haar dat ze eens iets nieuws wilde proberen in haar leven.
kloptquote:Op maandag 18 mei 2015 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hoort bij "ons" dus jij hebt ook geen levenals ik even niets te doen heb ga ik op fok
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik lust ook bijna niets, maar ik ben geen kok geworden daarom, ik zou nooit van mijn levensdagen vis gaan proeven al kreeg ik nog geld toequote:Op maandag 18 mei 2015 13:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook lust nl ook heel weinigA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
![]()
Geen streamlock....gewoon de koe die in de wei staat.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Dus ze mogen gewoon die spullen die op de schroot hoop liggen gebruiken?
Zo kan ik ook overleven alles is voorhanden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze had beter een weekend naar Eurodisney kunnen gaan,iets minder drastisch,naar mijn idee.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt heel dom van haar dat ze eens iets nieuws wilde proberen in haar leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En iedereen gooit zinken teilen weg EN NOG MEER MOOIS .. ZOMAAR.. GRATISSSSquote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo kan ik ook overleven alles is voorhanden.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef Powervrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Geen streamlock....gewoon de koe die in de wei staat.![]()
![]()
![]()
en als ze nog wat missen, dan zal het daar wel ``toevallig liggen ``quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo kan ik ook overleven alles is voorhanden.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Je kan eerst met je tenen voelen of het koud is. Of je kan er met een bommetje inspringen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had beter een weekend naar Eurodisney kunnen gaan,iets minder drastisch,naar mijn idee.
Als je maar nat wordt.
wooblabalurg![]()
of ze dacht ben daar niet echt alleen. en kan er druk bezig zijn.maar werkt dus niet voor haarquote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had beter een weekend naar Eurodisney kunnen gaan,iets minder drastisch,naar mijn idee.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had beter een weekend naar Eurodisney kunnen gaan,iets minder drastisch,naar mijn idee.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja belachelijk, het wordt ze net zo makkelijk gemaakt als de eerste keer.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En iedereen gooit zinken teilen weg EN NOG MEER MOOIS .. ZOMAAR.. GRATISSSS
het zit je echt hoog hè.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En iedereen gooit zinken teilen weg EN NOG MEER MOOIS .. ZOMAAR.. GRATISSSS
Zou niet weten waarom ze het afval daar niet mogen gebruikenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Schoolreisje.quote:![]()
![]()
quote:Ik zoek me suf voor een grote teil op marktplaats.. betaalbaar
Ja echt, het gaat nergens over. Eten hebben ze mee genomen en de rest wat ze nodig hebben ligt gewoon op het terrein. Doeken voor over het hooi, alles is erquote:Op maandag 18 mei 2015 13:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en als ze nog wat missen, dan zal het daar wel ``toevallig liggen ``Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zinken teilen vind ik ook mooi voor in de tuin als ik ze zie staan langs de weg zou ik ze mee pakkenquote:![]()
![]()
Jaja...........quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kloptals ik even niets te doen heb ga ik op fok
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
ja, nu leren we iedereen nog beter kennen, en b ligt in bed, die kennen we al helemaalquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ivan en Joey gingen van de week het terrein opruimen zodat er niets meer lag.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zou niet weten waarom ze het afval daar niet mogen gebruiken
Nu is er een hele schroothoop waar ze de spullen vandaan halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zijn die duur dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik zoek me suf voor een grote teil op marktplaats.. betaalbaar
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Als het afval was jaquote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zou niet weten waarom ze het afval daar niet mogen gebruiken
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef Powervrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Geen streamlock....gewoon de koe die in de wei staat.![]()
Hai Koe
veel scheiten in de wei graag
vlaaien bingo vanaaf![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:59 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Hai Koe
veel scheiten in de wei graag
vlaaien bingo vanaaf![]()
![]()
![]()
![]()
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Dat ligt er aan welke maat en specificaties, maar dat is offtopicquote:
![]()
Ot: Vuur brand nogIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja. moet om half drie gaan rijden naar t werk huisje blinkt. boodschappen binnen en nu wachten tot ik mag gaan werken. dus ff fokkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat was dan waarschijnlijk ook de rede dat er een schroothoop moest komen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo kan ik ook overleven alles is voorhanden.
Niet voor het opknappen van spullen maar om het ze nu gewoon te kunnen blijven gebruiken.![]()
quote:Die oude zinken teilen zijn enorm gewild....
Scharnieren en een deurklink, alles ligt er
Dat mocht ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen wekker mee?
JoeGay heeft gewoon een horloge om...
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hebt altijd baas boven baasquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 18 mei 2015 14:00 schreef a_b het volgende:
[..]
Dat was dan waarschijnlijk ook de rede dat er een schroothoop moest komen.
Niet voor het opknappen van spullen maar om het ze nu gewoon te kunnen blijven gebruiken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Herr Flick staat boven de wet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
deze dan maar weer opbergen danquote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, het gaat nergens over. Eten hebben ze mee genomen en de rest wat ze nodig hebben ligt gewoon op het terrein. Doeken voor over het hooi, alles is er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, btje vreemd hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ivan en Joey gingen van de week het terrein opruimen zodat er niets meer lag.
Nu is er een hele schroothoop waar ze de spullen vandaan halen![]()
Ik begrijp de connectie van haar gebit en niet kunnen zwemmen niet zo goed.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Je verzuipt toch niet met een kunstgebit![]()
Jaja....nah je kent me niet...quote:Op maandag 18 mei 2015 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja. moet om half drie gaan rijden naar t werk huisje blinkt. boodschappen binnen en nu wachten tot ik mag gaan werken. dus ff fokkenGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
deze dan maar weer opbergen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, een kuur antibiotica kan al fataal zijn voor sommige mensen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf er wat om te verwedden dat ze haar gebit is kwijtgeraakt door boulimia of anorexia.![]()
[..]
Ik had ook al een versie gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ook wel op de schroothoop hebben gelegen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen wekker mee?
JoeGay heeft gewoon een horloge om...![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lijkt er wel op iddquote:Op maandag 18 mei 2015 14:00 schreef a_b het volgende:
[..]
Dat was dan waarschijnlijk ook de rede dat er een schroothoop moest komen.
Niet voor het opknappen van spullen maar om het ze nu gewoon te kunnen blijven gebruiken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mocht dus niet, is gezegdquote:Op maandag 18 mei 2015 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen wekker mee?
JoeGay heeft gewoon een horloge om...
[ afbeelding ]![]()
![]()
precies kan verschillende oorzaken hebbenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Onzin, een kuur antibiotica kan al fataal zijn voor sommige mensen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hmzz wel een nadenkerTquote:Op maandag 18 mei 2015 14:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik begrijp de connectie van haar gebit en niet kunnen zwemmen niet zo goed.
Je verzuipt toch niet met een kunstgebit
cos zal zo wel met de evt optie's komen![]()
![]()
De schroothoop is de tijdelijke vide?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:02 schreef a_b het volgende:
[..]
Zal ook wel op de schroothoop hebben gelegen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Stef is vrijwillig hierin gestapt, laat we dat niet vergeten.
Gebit kan ook even door een sopje in de zk.
Opgelost!![]()
[..]
Ja doe maar, is nog te moeilijk voor dat spul daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de redactie heeft niet geleerd van de eerste keer, tweede keer hetzelfde
Het was een opsomming ....quote:Op maandag 18 mei 2015 14:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik begrijp de connectie van haar gebit en niet kunnen zwemmen niet zo goed.
Je verzuipt toch niet met een kunstgebitMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De schroothoop is de tijdelijke vide?![]()
![]()
Wel handig, al die spiegels in de gym. Iedereen die daar overdag ligt ziet precies wat we als streamers ook zien.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
dan schaffen we deze maar aanquote:Op maandag 18 mei 2015 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe maar, is nog te moeilijk voor dat spul daar.
En de redactie heeft niet geleerd van de eerste keer, tweede keer hetzelfde![]()
![]()
Gio heeft zowaar zijn broek niet op de knieën hangen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:03 schreef Cir het volgende:
[..]
hmzz wel een nadenkerT
cos zal zo wel met de evt optie's komen
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dan schaffen we deze maar aan
[ afbeelding ]
Zelfs de COS staat er in,rechtsonder.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dan schaffen we deze maar aan
[ afbeelding ]
Denk dat ze gebukt gaat onder een minderwaardigheidscomplex, met dat idiote haar compenseert ze had. Denk dat het een lief vrouwtje is icm miscasting.quote:Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelfs de COS staat er in,rechtsonder.![]()
![]()
Bas heeft gezegd,dat ze maar naar hem moesten komen.quote:
Mis casting sowieso ja .....quote:Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Denk dat ze gebukt gaat onder een minderwaardigheidscomplex, met dat idiote haar compenseert ze had. Denk dat het een lief vrouwtje is icm miscasting.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ahhhquote:Op maandag 18 mei 2015 14:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bas heeft gezegd,dat ze maar naar hem moesten komen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lust geen eieren.....quote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef puzziepie het volgende:
Jezus......Steef heeft een gebit ,kan niet zwemmen , jankt iedere dag![]()
Lijkt wel of er een hele grote dildo staatquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: