Een watquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
tenzij je een LGBT-rights gimmick stuurt
Laws affecting lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) people vary greatly by country or territory—everything from legal recognition of same-sex marriage or other types of partnerships, to the death penalty as punishment for same-sex romantic/sexual activity or identity.quote:
Die harp dient dan wel vastgehouden te worden door iemand met buhneuitstraling, en níet door Iris Kroes. Ze kan zingen, ze kan spelen, maar ik val in slaap als ik ernaar kijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:08 schreef Andromache het volgende:
ik zie de harp wel zitten, zolang het een totaal eigenzinnig liedje is.
Wie de fuck is Iris Kroes? Ze ziet er uit als een paardenverzorgster.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Iris Kroes wil ook binnen nu en 3 jaar met haar harp naar het songfestival..
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)aar-het-songfestival
Winnares van de tweede reeks van The Voice.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie de fuck is Iris Kroes? Ze ziet er uit als een paardenverzorgster.
Oh. Zo zie je maar, ik kijk nooit talentenjachten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Winnares van de tweede reeks van The Voice.
Neeeeeequote:Op donderdag 21 mei 2015 06:28 schreef tong80 het volgende:
Dries Roelvink wil volgend jaar namens Nederland meedoen aan het Eurovisie Songfestival.
De zanger is er zeker van dat hij het ver zou kunnen schoppen in het liedjesfestijn, vertelt hij woensdag aan Bekende Buren.
[ afbeelding ]
"Ik begrijp best wel dat er veel mensen op Twitter gisteren als grap schreven: 'Waarom sturen we volgend jaar Dries niet?'. Ik denk dat ik een goede zou zijn. Kijk, de mensen kennen mij vooral van de gezellige meezingers, die ik in het land tijdens mijn optredens breng", aldus Roelvink.
Dries verwacht dat hij ver kan komen omdat zijn grootste kracht bij Engelstalige power ballads ligt, zoals zijn nummer I Know. "Ik denk dat ik zeker niet kansloos zou zijn, als ik volgend jaar met een soort van power ballad zou worden.
Ik zeg doen.![]()
Dat was junior. Ze zijn inmiddels oud genoeg om met de volwassenen mee te doen.quote:
Ze is een beetje dikkig, anders zou ze best leuk zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie de fuck is Iris Kroes? Ze ziet er uit als een paardenverzorgster.
als het niet zo'n wazige gast was geweest had ik het wel prima gevonden, maar ik denk toch dat je het in de eurodance hoek moet zoeken. Maar dat kan de avrotros niet handlen natuurlijk.quote:
Was 20 jaar geleden al kut, dat is er niet minder op geworden. Gewoon nokken met middle of the road troep sturen.quote:
Dat lijkt me voor de gemiddelde Rus/Sloveen/whatever gewoon een anonieme bijna-vijftiger met muziek waar ze niks van begrijpen. Minimaal kansje als 'ie z'n meest theatrale kant laat zien (ala Rood), en in het Engels zingt.quote:
Dat gedoe met die talentenjachten is dat er zo fucking veel van zijn, en dat vrijwel elke winnaar weer in de obscuriteit verdwijnt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is een beetje dikkig, anders zou ze best leuk zijn.
Ach, Roemenië komt dit jaar ook met van die pizzeriamuziek zoals Eros Ramazotti. Misschien kan Marco weer zoiets proberenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:49 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor de gemiddelde Rus/Sloveen/whatever gewoon een anonieme bijna-vijftiger met muziek waar ze niks van begrijpen. Minimaal kansje als 'ie z'n meest theatrale kant laat zien (ala Rood), en in het Engels zingt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |