abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2015 @ 06:28:31 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_152811633
Dries Roelvink wil volgend jaar namens Nederland meedoen aan het Eurovisie Songfestival.
De zanger is er zeker van dat hij het ver zou kunnen schoppen in het liedjesfestijn, vertelt hij woensdag aan Bekende Buren.

"Ik begrijp best wel dat er veel mensen op Twitter gisteren als grap schreven: 'Waarom sturen we volgend jaar Dries niet?'. Ik denk dat ik een goede zou zijn. Kijk, de mensen kennen mij vooral van de gezellige meezingers, die ik in het land tijdens mijn optredens breng", aldus Roelvink.

Dries verwacht dat hij ver kan komen omdat zijn grootste kracht bij Engelstalige power ballads ligt, zoals zijn nummer I Know. "Ik denk dat ik zeker niet kansloos zou zijn, als ik volgend jaar met een soort van power ballad zou worden.

Ik zeg doen. _O_

:P

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 07:28:38 #177
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152811870
Wat kom ik hier toch een hoop flutsuggesties tegen

Jokeacts werken niet meer zien we dit jaar tenzij je een LGBT-rights gimmick stuurt, daar wil men nog wel op stemmen puur vanwege de gimmick
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 21 mei 2015 @ 08:13:25 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_152812274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 07:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
tenzij je een LGBT-rights gimmick stuurt
Een wat :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 09:17:57 #179
pi_152813071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een wat :?

Laws affecting lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) people vary greatly by country or territory—everything from legal recognition of same-sex marriage or other types of partnerships, to the death penalty as punishment for same-sex romantic/sexual activity or identity.

LGBT rights are considered human rights[1] and civil rights.[2] LGBT rights laws include, but are not limited to, the following:

allowing of men who have sex with men to donate blood,
government recognition of same-sex relationships (such as via same-sex marriage or similar unions),
allowing of LGBT adoption,
recognition of LGBT parenting,
anti-bullying legislation and student non-discrimination laws to protect LGBT children and/or students,
immigration equality laws,
anti-discrimination laws for employment and housing,
hate crime laws providing enhanced criminal penalties for prejudice-motivated violence against LGBT people,
equal age of consent laws,
equal access to assisted reproductive technology
access to sex reassignment surgery and hormone replacement therapy
legal recognition and accommodation of reassigned gender,
and laws related to sexual orientation and military service.
Anti-LGBT laws include, but are not limited to, the following: sodomy laws penalizing consensual same-sex sexual activity with fines, jail terms, or the death penalty; anti-"lesbianism" laws; and higher ages of consent for same-sex activity.

In 2011, the United Nations Human Rights Council passed its first resolution recognizing LGBT rights, which was followed up with a report from the UN Human Rights Commission documenting violations of the rights of LGBT people, including hate crime, criminalization of homosexuality, and discrimination. Following up on the report, the UN Human Rights Commission urged all countries which had not yet done so to enact laws protecting basic LGBT rights.[3][4]

As of April 2015, seventy three countries have laws criminalizing homosexuality. [a]

Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 09:19:34 #180
pi_152813099
Overigens bedoel ik daarmee niet dat een homoseksueel sturen verkeerd is maar dat sommige ultraprogressieve acts extra aandacht zullen krijgen en daarmee ook extra stemmen. Als Conchita gewoon een man was geweest had dat gewoon wat gescheeld. Of het het verschil tussen finale of geen finale maakt hangt denk ik echt wel af van de act.
pi_152813233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:08 schreef Andromache het volgende:
ik zie de harp wel zitten, zolang het een totaal eigenzinnig liedje is.
Die harp dient dan wel vastgehouden te worden door iemand met buhneuitstraling, en níet door Iris Kroes. Ze kan zingen, ze kan spelen, maar ik val in slaap als ik ernaar kijk.

Het eerder in dit topic genoemde woord 'heikneuterig' komt direct boven.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2015 09:27:45 ]
pi_152814115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Iris Kroes wil ook binnen nu en 3 jaar met haar harp naar het songfestival..

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)aar-het-songfestival
Wie de fuck is Iris Kroes? Ze ziet er uit als een paardenverzorgster.
pi_152814186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Winnares van de tweede reeks van The Voice.
pi_152814224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:13 schreef female81 het volgende:

[..]

Winnares van de tweede reeks van The Voice.
Oh. Zo zie je maar, ik kijk nooit talentenjachten.

Ben er ook niet voor dat we iemand sturen die zo'n ding gewonnen heeft. Stuur iemand met podiumervaring. Zoek er daarna een goed liedje bij met een sterke productie. Of, als iemand zelf zo'n liedje heeft, kies daar dan voor.
pi_152814330
Miss Montreal of O'G3NE
pi_152814382
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 06:28 schreef tong80 het volgende:
Dries Roelvink wil volgend jaar namens Nederland meedoen aan het Eurovisie Songfestival.
De zanger is er zeker van dat hij het ver zou kunnen schoppen in het liedjesfestijn, vertelt hij woensdag aan Bekende Buren.

[ afbeelding ]

"Ik begrijp best wel dat er veel mensen op Twitter gisteren als grap schreven: 'Waarom sturen we volgend jaar Dries niet?'. Ik denk dat ik een goede zou zijn. Kijk, de mensen kennen mij vooral van de gezellige meezingers, die ik in het land tijdens mijn optredens breng", aldus Roelvink.

Dries verwacht dat hij ver kan komen omdat zijn grootste kracht bij Engelstalige power ballads ligt, zoals zijn nummer I Know. "Ik denk dat ik zeker niet kansloos zou zijn, als ik volgend jaar met een soort van power ballad zou worden.

Ik zeg doen. _O_

Neeeeee :'(
pi_152814422
quote:
Dat was junior. Ze zijn inmiddels oud genoeg om met de volwassenen mee te doen.
pi_152814600
Wat dachten jullie van Marco Borsato? :@
pi_152814713
Gewoon niet moeilijk doen. Fuck show en te veel nadenken wat zou scoren. Een echte artiest (dus geen zangeres die alleen voorgekauwde zooi en covers zingt als dit jaar), die z'n eigen shit maakt iets moois laten maken en z'n eigen ding laten doen, zonder al die meningen dat er vuurwerk en overdreven show bij moet.
pi_152814784
Volgend jaar een mooie achtergrond! Maak gebruikt van dat LED-screen :'(
  donderdag 21 mei 2015 @ 10:39:32 #191
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_152814823
Laten we Jett Rebel sturen
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 10:42:09 #192
pi_152814902
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze is een beetje dikkig, anders zou ze best leuk zijn.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 10:43:12 #193
pi_152814931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:39 schreef caspervc het volgende:
Laten we Jett Rebel sturen
als het niet zo'n wazige gast was geweest had ik het wel prima gevonden, maar ik denk toch dat je het in de eurodance hoek moet zoeken. Maar dat kan de avrotros niet handlen natuurlijk.
  donderdag 21 mei 2015 @ 10:43:15 #194
40566 Ericr
Livewrong
pi_152814934
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef Unites het volgende:
Was 20 jaar geleden al kut, dat is er niet minder op geworden. Gewoon nokken met middle of the road troep sturen.
pi_152815126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef Unites het volgende:
Dat lijkt me voor de gemiddelde Rus/Sloveen/whatever gewoon een anonieme bijna-vijftiger met muziek waar ze niks van begrijpen. Minimaal kansje als 'ie z'n meest theatrale kant laat zien (ala Rood), en in het Engels zingt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2015 10:50:10 ]
pi_152815153
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ze is een beetje dikkig, anders zou ze best leuk zijn.
Dat gedoe met die talentenjachten is dat er zo fucking veel van zijn, en dat vrijwel elke winnaar weer in de obscuriteit verdwijnt.

Ja, leuk dat je goed kunt zingen, maar dat maakt je nog geen artiest. Er zijn meer mensen die mooi kunnen zingen. Als je er dan ook nog uit ziet als een medewerker van de thuiszorg, dan hebben we echt wel betere kandidaten die net zo goed kunnen zingen, en vaak nog veel meer artiest zijn.
pi_152815172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:49 schreef female81 het volgende:

[..]

Dat lijkt me voor de gemiddelde Rus/Sloveen/whatever gewoon een anonieme bijna-vijftiger met muziek waar ze niks van begrijpen. Minimaal kansje als 'ie z'n meest theatrale kant laat zien (ala Rood), en in het Engels zingt.
Ach, Roemenië komt dit jaar ook met van die pizzeriamuziek zoals Eros Ramazotti. Misschien kan Marco weer zoiets proberen :')
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 10:52:44 #198
pi_152815193
In de echte top is podiumpresentatie veel belangrijker. Als jij goed kunt zingen kun je het misschien nog proberen op de lowlandsen van deze wereld maar daar richt eigenlijk alleen DBSSW zich enigszins op (en dat vind ik eigenlijk allemaal ZEIKmuziek.)

De enige die er absoluut niet uitziet in de Amerikaanse popmuziek is Ed Sheeran.
pi_152819045
Ik zeg Eva Simons.
pi_152821180
Als Waylon weer wil (wat ik heb gelezen), absoluut doen dan! Strategisch volgens mij ook de beste keuze, zo kort na het 2e worden met de Common Linnets. Men herinnert 'm zich natuurlijk nog, en het is interessant wat die er dan in zijn eentje vanaf brengt. En natuurlijk gegarandeerd een goeie zanger. Bovendien kan die alles zingen:

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')