Maar dan zonder jury & songfestival-kenners zoals bij Melodifestivalenquote:Op woensdag 20 mei 2015 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening mag zo onderhand bekend zijn. Ik pleit voor een langetermijn-aanpak, in plaats van per jaar voor toevalstreffers te gaan. Ik pleit voor de terugkeer van een groots opgezet Nationaal Songfestival met voorrondes en een finale.
Geen Volendam bitte, dat is een garantie tot falen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Douwe Bob, Dotan, Epica, van Velzen, Nick en Simon.
Lee Towers, kom op zeg. Dat wordt niks. Gelieve iemand onder de 40.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef Andromache het volgende:
Lee Towers begeleid door Afrojack of Armin van Buuren
Precies, ik verwachte al dat Trijntje zich naadloos kon aansluiten achter Joan Franka, 3Js, Sieneke, Toppers. Te weinig onderscheidend en gewoon een 13 in een dozijn nummer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:29 schreef beantherio het volgende:
2 jaar ging het (erg) goed maar ik heb het idee dat we het padje weer helemaal kwijt zijn. Ik zou zeggen: stuur iets jongs en onbekends met een goed nummer. En dan geen a-typisch songfestivalnummer maar een echt goed nummer.
Laura Jansen dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:48 schreef Ooku het volgende:
Garrix of Hardwell plus een bloedgeile zangeres
Ik vond de regie bij Trijntje er ook wel heel dik bovenop liggen, volgens mij keek schele Trijn ook even opzij van 'oké, dit hadden we niet afgesproken'.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Precies, ik verwachte al dat Trijntje zich naadloos kon aansluiten achter Joan Franka, 3Js, Sieneke, Toppers. Te weinig onderscheidend en gewoon een 13 in een dozijn nummer.
Anouk en Common Linnets waren vernieuwend en creatief. Dit in combinatie met goede vocalen was dat wel een succes. Trijntje was gewoon gepruts.
Hij heeft al aangekondigd dit nooit te willen doen / te zenuwachtig enzoquote:Op woensdag 20 mei 2015 02:16 schreef MakkieR het volgende:
Mr probz is misschien ook wel een leuke kandidaat
Best leuk, maar live kan hij volgens mij niet zo goed zingenquote:
Andre Rieu vind ik wel een leuk idee! Idd in combi met iemandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef TLC het volgende:
Roel van Velzen of iets met n Andre Rieu erbij
Ben bang dat hij dat niet meer aankan.quote:
Ow shit.. heb ff gegoogled... zover was ik niet op de hoogtequote:Op woensdag 20 mei 2015 09:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben bang dat hij dat niet meer aankan.
Nee. GEEN Ewbank, Fluitsma/Van Tijn, Bollands, enzovoort. Dan blijven we telkens in dezelfde val trappen, in plaats van iets in te zenden wat 'Songfestival anno 2016' is. En ook liever geen O'gene, trouwens (te nep).quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:38 schreef MaLo het volgende:
O'gene, met hulp van de Ewbank-stal moet daar best een aansprekende act uit kunnen komen. Harmonietjes zingen kunnen ze prima, is ook hun "ding" en is vernieuwend voor het ESF.
de hoofdmoot zou natuurlijk een vette plaat van een moderne dj zijn, en een zanger uit de TROS-stal erbij om ook dat deel van Nederland er achter te krijgen, plus de oude vent voor de gimmick. ik zie het echt helemaal voor me. liever dit dan Jan Smit die aangaf wel iets met een Martin Garrix ofzo te willen proberen. die is zo niksig, Lee Towers heeft nog iets van goed fout met zijn gouden microfoon.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lee Towers, kom op zeg. Dat wordt niks. Gelieve iemand onder de 40.
En dat is nog zwak uitgedruktquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:49 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur dit maar niet. Echt een plezier voor het oog is het niet.
Dat was veel te serieus ingestoken. Ik wil geen Lee Towers-muziek, ik wil alleen de gimmick Lee Towers.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:53 schreef female81 het volgende:
Lee Towers? Zijn we de recente blunders van Engeland al vergeten, die het een paar jaar lang wel een goed idee leek om types met veel buhne-ervaring (lees: nogal ruim over de datum) in te zenden?
Daar gingen ze redelijk mee onderuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |