#TeamRechtsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:45 schreef Jane het volgende:
Jett Rebel is interessant, maar die kan de druk niet aan, vrees ik. Bovendien zit die écht een beetje teveel aan de pillen, poedertjes of wat hij dan ook gebruikt.
En om nog even op Jan Smit terug te komen...
Wie stuur je liever, de linker of de rechter? Kies maar.
Kensington kan best leuk zijn, als ze een nummer sturen zoals Rivals of Little Light. Begint met een rustige opbouw en gaat dan los. Worden ook al steeds bekender in het buitenland. Enige (grote) nadeel vind ik wel dat de zanger niet echt veel uitstraling heeft als hij staat te zingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:35 schreef messi18 het volgende:
Qua artiest zou ik na drie gevestigde namen een lid van de nieuwe garde van pakweg Kensington, Chef' Special, Jett Rebel of Douwe Bob weleens interessant vinden''.
Cornald Maas noemde in een interview deze namen, misschien zit hier wel iemand bij die heeft gebeld.
Hoe muzikaal verantwoord ook, voor het ESF is het dan m.i. ongeschikt. Knap zijn hoeft niet, of iig hoef je geen klassieke schoonheid te zijn, maar iemand móet uitstraling hebben. Dat is ongeveer even belangrijk als het lied zelf op het ESF.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:11 schreef Em31 het volgende:
Enige (grote) nadeel vind ik wel dat de zanger niet echt veel uitstraling heeft als hij staat te zingen.![]()
Mijn zegen heeft ie, als we willen winnen moet Waylonquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef Jane het volgende:
Dominee Gremdaat houdt net een pleidooi bij DWDD om Waylon naar het ESF te sturen.![]()
Monique Smit bedoel je? Die kan niet eens zingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan die Douwsma maar met Monique. Dat scoort europees goed, bleek vorig jaar.
Ja wel, het zeker belangrijk wie er gaat. Trijntje was bij voorbaad al een faal. Aangezien The Common Linnets 2e zijn geworden rest er maar één alternatief: winnen. Als er geen kans is op winst, dan hoeven we niet te gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:54 schreef totebel het volgende:
Wie maakt op zich niet zoveel uit, mits diegene maar wel kan zingen en uitstraling heeft.
Wat wel heel belangrijk is: een visie hebben en die in perfection uitvoeren en daar dus ook budget voor hebben. 2 ton levert duidelijk kneuterigheid op of half werk. Daarnaast : willen winnen.
We kunnen heel wat van Zweden lwren qua aanpak.
Kensington is ook wel een goed alternatief, net als Chef Special. Jet Rebell zegt me niet echt veel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kensington kan best leuk zijn, als ze een nummer sturen zoals Rivals of Little Light. Begint met een rustige opbouw en gaat dan los. Worden ook al steeds bekender in het buitenland. Enige (grote) nadeel vind ik wel dat de zanger niet echt veel uitstraling heeft als hij staat te zingen.![]()
Hier bij beide vanaf ongeveer 2.50
Heeft ie helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef Jane het volgende:
Dominee Gremdaat houdt net een pleidooi bij DWDD om Waylon naar het ESF te sturen.![]()
Je zal het me normaal nooit horen zeggen, maar: "Luister naar de Dominee!"quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef Jane het volgende:
???quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is bevestigd, Jantje Smit wordt het in 2016, topic kan veranderen naar "Wie sturen we in 2017?"
Jantje Smit ontkent, dus het is waar.quote:
Echt? Je maakt een grapjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is bevestigd, Jantje Smit wordt het in 2016, topic kan veranderen naar "Wie sturen we in 2017?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |