Ik heb al weer een busje geregeld, ze komen je straks weer halen.quote:Op maandag 18 mei 2015 02:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Als je niets aardigs weet te vertellen, reageer dan niet.
Je HOEFT niet te reageren
Ik vind jullie geweldig, jullie onderstrepen mijn punt.quote:Op maandag 18 mei 2015 02:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb al weer een busje geregeld, ze komen je straks weer halen.
Het komt wel goed
doe wel rustig aan he, anders moet je die gekke jas met die rare mouwen weer aan straksquote:Op maandag 18 mei 2015 02:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind jullie geweldig, jullie onderstrepen mijn punt.
Thanx
Zal jouw punt eens onderstrepenquote:Op maandag 18 mei 2015 02:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind jullie geweldig, jullie onderstrepen mijn punt.
Thanx
hehe, lijkt me een goede actiequote:Op maandag 18 mei 2015 02:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal jouw punt eens onderstrepen [ afbeelding ]
Dat begrijp ik wel. maar als nummer 2 en 3 dat punt hebben gemaakt, dan zijn 4, 5 ,6 ,7 en 8 toch wat overbodig. Als je je twijfels hebt kun je toch beter niet reageren en een topic naar de kelder laten zakken?quote:Op maandag 18 mei 2015 02:52 schreef Strani het volgende:
Het is niet zozeer dat we onszelf slim vinden, als wel dat we ons soms verbazen over de totale disinteresse waarmee sommige mensen hun onverzorgde topics op FOK! pleuren, of het volledig ontbreken van realiteitszin bij anderen.
Da's alles
aha, dat lijkt me een plausibele verklaringquote:Op maandag 18 mei 2015 02:58 schreef Nigson44 het volgende:
Een hoop mensen op FOK hebben communicatieve stoornissen waardoor er buiten FOK geen mensen met hen willen communiceren, en daarom belanden ze op FOK, en openbaar forum waar je shit kan gooien.
De effecten van die groep in combinatie met natuurlijke onzekerheid en schapengedrag komt het voor dat ongeveer 80 procent van de gebruikers een negatieve of provocerende reactie wil achterlaten.
Dat topic waarin je tegen die user zei dat hij het maar moest googelen, want jij had de kennis ook niet meer paraat?quote:Op maandag 18 mei 2015 05:24 schreef spierbal het volgende:
Was laatst ook een gozer in een fluoride topic, die mij uitlegde wat voor verbindingen fluoride was e.d. en dan ook nog voorkomen dat ie dat allemaal uit het hoofdje wist (lees wikipedia doornemen)
Helaas zit fok daar wat voller mee dan met de normale mens.
'Als je het niet vertrouwT...'quote:Op maandag 18 mei 2015 02:30 schreef Majoraan het volgende:
Mijn motto is : heb je niets aardigs te vertellen, zeg dan niets.
Is het zo moeilijk om je in te houden om iets naars te zeggen?
Als je het niet vertrouwd, zwijg dan.
Als je het topic misbruikt om te verkondigen hoe slim en goed jijzelf bent...
Wees dan zelf zo moedig om een topic over je eigen issues te starten.
Of vind je het cool (wanneer bijv, een 15-jarige een in jouw ogen domme topic start over wat voor hem / haar een wereldprobleem lijkt) om dooddoenende replies te geven als :
domme puber
pukkelkop
hij kan niet eens foutloos Nederlands schrijven
sukkel
fantast
Waarom antwoord je dan, is het om te laten zien dat je zelf zo slim bent.
De waarheid is eerder onaardig dan aardig, vooral in dit forum.quote:Op maandag 18 mei 2015 02:30 schreef Majoraan het volgende:
Wat mij betreft gaat het vooral om de manier waar je het op doet dan wat je zegt. Niemand wordt er beter van als je hier alleen wil horen/lezen wat je zelf denkt.quote:Is het zo moeilijk om je in te houden om iets naars te zeggen?
Misbruik kun je melden bij de mods.quote:Als je het niet vertrouwd, zwijg dan.
Dit soort rotzooi wordt natuurlijk verwijderd als de mods ze zien.quote:Of vind je het cool (wanneer bijv, een 15-jarige een in jouw ogen domme topic start over wat voor hem / haar een wereldprobleem lijkt) om dooddoenende replies te geven als :
domme puber
pukkelkop
sukkel
fantast
Pleit jij nou voor een forum waar iedereen alleen maar positief reageert?quote:Op maandag 18 mei 2015 02:30 schreef Majoraan het volgende:
Is het zo moeilijk om je in te houden om iets naars te zeggen?
Als je het niet vertrouwd, zwijg dan.
Wees dan zelf zo moedig om een topic over je eigen issues te starten.
Of vind je het cool (wanneer bijv, een 15-jarige een in jouw ogen domme topic start over wat voor hem / haar een wereldprobleem lijkt) om dooddoenende replies te geven als :
domme puber
pukkelkop
sukkel
fantast
Waarom antwoord je dan, is het om te laten zien dat je zelf zo slim bent.
Ik had de kennis niet paraat inderdaad. Maar ik ga niet doen alsof ik een professor ben die alle chemische verbindingen uit z'n hoofd kent. Of heb je mij in dat topic ergens zien schrijven hoe ik alles uit leg? Volgens mij niet heá.quote:Op maandag 18 mei 2015 05:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat topic waarin je tegen die user zei dat hij het maar moest googelen, want jij had de kennis ook niet meer paraat?
Nee, jij verwijt die user dat hij het googelde. Terwijl je hem dat aanraadde.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik had de kennis niet paraat inderdaad. Maar ik ga niet doen alsof ik een professor ben die alle chemische verbindingen uit z'n hoofd kent. Of heb je mij in dat topic ergens zien schrijven hoe ik alles uit leg? Volgens mij niet heá.
Ik verwijsde hem naar een artikel waarin werd uitgelegd wat voor product fluoride was, althans wat er in de tandpasta zit. Dat hij daarna met een samenvatting komt van wikipedia over fluoride en het zo brengt alsof iedereen dat uit zijn hoofd weet is gewoon van een bedroevend niveauquote:Op maandag 18 mei 2015 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij verwijt die user dat hij het googelde. Terwijl je hem dat aanraadde.
Oh, ik heb het gelezen, hoor. En ik weet het allang.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik verwijsde hem naar een artikel waarin werd uitgelegd wat voor product fluoride was, althans wat er in de tandpasta zit. Dat hij daarna met een samenvatting komt van wikipedia over fluoride en het zo brengt alsof iedereen dat uit zijn hoofd weet is gewoon van een bedroevend niveau
Ik zou het anders even terug lezen als ik jou was als jij mij er zo op wil pakken.
quote:
okquote:Op maandag 18 mei 2015 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik heb het gelezen, hoor. En ik weet het allang.
Het is oubollig. Les voor een volgende keer als je toch quasi-intelligent over wil komen...quote:Op donderdag 28 mei 2015 03:26 schreef Majoraan het volgende:
Ik bedoel, als je geen ON topic reactie weet, waarom reageer je dan überhaupt. (én met oudbollige dooddoeners.)
TS spoort niet, TS moet in een gesticht, TS maakt spelfouten, TS is minder dan me myselve and I.
Je stelt jezelf dus nadrukkelijk boven de TS. Waarom? Omdat je jezelf graag als beter dan TS ziet:?
En daarom niet op het onderwerp ingaat, maar het topic (want het is toch niet mijn probleem) misbruikt.
Gewoon even een statement maken hoe goed of bijdehand jij bent?
En ondertussen mist TS nog steeds haar hamburger met uitjes maar daar gaat het allang niet meer over.
Als het er ooit al over ging.
Eigenlijk is het soort van topic-kapen.
Ik wil graag mijn ei kwijt, maar durf niet een eigen topic te openen.
Want ik ben intelligent, en intelligente mensen zijn nooit zwak of verdrietig.
Zooo 2013.![]()
Een "bee" is een bijquote:Op donderdag 28 mei 2015 03:15 schreef Majoraan het volgende:
Ik bedoel niet dat ik kusje-kroel meningen wil zien, asjeblieft zeg.,
Ik bedoel meer dat ik vaak van die domme reacties zie, nóg dommer dan de TS :-)
Reactie die m.i. alleen het wannabee superieure zelfbeeld van de reageerder dient.
Bijv. een topic "ik ben beroofd van mijn hamburger met uitjes"
- haha TS kan niet foutloos schrijven, lowlife
- TS is een vieze vetzak
- uitjes stinken
VS.
- Dom dat je hem niet in de gaten hield, ik eet het altijd direct op.
- Sneu voor je, daarom stem ik PVV, 't was vast weer een medelander
"Half a bee, philosophically,quote:
"Tralala, tweedledeedeequote:Op donderdag 28 mei 2015 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Half a bee, philosophically,
Must, ipso facto, half not be.
But half the bee has got to be
Vis a vis, its entity. D'you see?"
Het zegt in ieder geval wel wat over je niveau.quote:Op maandag 18 mei 2015 02:30 schreef Majoraan het volgende:
vertrouwd
dooddoenende
Dus dat vind jij wel een excuus om mensen respectloos te behandelen? Soms kan je inderdaad mensen beter helpen door directer te reageren en er geen doekjes om te winden, ondanks dat hij/zij het wellicht niet leuk vindt om te horen. Maar dat is totaal wat anders dan mensen afzeiken of ongepaste grappen maken. Ik vind dat TS wel een punt heeft en dat men zich wat vaker moet realiseren wat de gevolgen voor de ander kunnen zijn wanneer je kwetsende opmerkingen post in R&P waar mensen zich kwetsbaar opstellen om hulp te vragen.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dan kunnen we FOK! wel opdoeken. Alleen maar kussiekroel en 'ocherm' posten, daar zit de wereld/FOK! op te wachten.
Eens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:59 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dus dat vind jij wel een excuus om mensen respectloos te behandelen? Soms kan je inderdaad mensen beter helpen door directer te reageren en er geen doekjes om te winden, ondanks dat hij/zij het wellicht niet leuk vindt om te horen. Maar dat is totaal wat anders dan mensen afzeiken of ongepaste grappen maken. Ik vind dat TS wel een punt heeft en dat men zich wat vaker moet realiseren wat de gevolgen voor de ander kunnen zijn wanneer je kwetsende opmerkingen post in R&P waar mensen zich kwetsbaar opstellen om hulp te vragen.
Groetjes,quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zegt in ieder geval wel wat over je niveau.
Wat vooral jammer is dat users uit KLB en ONZ spontaan opduiken omdat idiote one liners neer te plempen. Dan kun je ook gewoon niet doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:52 schreef 12 het volgende:
Ik begrijp je punt, maar ik denk dat je het overdrijft. Ikzelf heb een groot aantal huiltopics in R&P gepost en ik heb nog nooit reacties als 'pukkelkop' en 'domme puber' gehad (ook al zijn beide beweringen misschien wel waar). De meeste reacties hebben gewoon echt te maken de OP en zijn geen trollposts. Voorwaarde is dan wel dat de OP coherent en in een beetje fatsoenlijk Nederlands geschreven is. Fok!-users nemen geen blad voor de mond en ik kan dat wel waarderen.
Als de TS met serieuze problemen kampt is dat dat wel jammer ja. Maar alsnog, dat moet je gewoon verwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat vooral jammer is dat users uit KLB en ONZ spontaan opduiken omdat idiote one liners neer te plempen. Dan kun je ook gewoon niet doen.
Maar ze doen het wel. En daar doe je niet veel aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat vooral jammer is dat users uit KLB en ONZ spontaan opduiken omdat idiote one liners neer te plempen. Dan kun je ook gewoon niet doen.
Ben ik helemaal met je eens. Als je met je problemen in bijvoorbeeld fora speciaal voor mensen met psychische problemen komt, krijg je wel vaak alleen 'lieve reacties'. Maar de wereld bestaat niet uit alleen maar lieve goedwillende mensen. En trouwens, menen ze dat soort reacties ook, of zetten ze dat alleen maar zo neer omdat het zo moet volgens de ongeschreven regels van het betreffende forum? Of laten ze het achterste van hun tong niet zien uit angst de ander te kwetsen? Want je bent wel het meest geholpen met eerlijkheid en directheid, ook al is dat niet persé iets waardoor je een goed gevoel krijgt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:52 schreef 12 het volgende:
FOK!-users nemen geen blad voor de mond en ik kan dat wel waarderen.
En ook over jouw niveau, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zegt in ieder geval wel wat over je niveau.
Jij lijkt nog dommer, TS heeft nergens geschreven dat dit topic over haar ging of dat zij ooit zo genoemd is.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
TS is een domme puber met een pukkelkop die niet eens foutloos Nederlands kan schrijven. Echt een sukkel.
Fantastquote:Op zondag 31 mei 2015 01:26 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jij lijkt nog dommer, TS heeft nergens geschreven dat dit topic over haar ging of dat zij ooit zo genoemd is.
Tsja, het duurt soms even, maar dan valt het kwartje...quote:Op zondag 31 mei 2015 01:23 schreef McNulty het volgende:
Welke pannenkoek opent nou een draad zoals deze?
O, wacht.... OP
Ga lekker op het viva forum zitten dan! Met je grote bakkes.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:28 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Tsja, het duurt soms even, maar dan valt het kwartje...
Ik ken het viva forum niet. Wat is daar allemaal te doen dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 01:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga lekker op het viva forum zitten dan! Met je grote bakkes.
Kan je lopen janken op de digitale schouders van andere vrouwen. Lijkt me wel iets voor jou moppie.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ken het viva forum niet. Wat is daar allemaal te doen dan?
Dat vind ik wel een beetje eng. Wat is jouw nick daar, dan ken ik tenminste al iemandquote:Op zondag 31 mei 2015 01:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kan je lopen janken op de digitale schouders van andere vrouwen. Lijkt me wel iets voor jou moppie.
Waarom vind je dat iets voor mij?quote:Op zondag 31 mei 2015 01:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kan je lopen janken op de digitale schouders van andere vrouwen. Lijkt me wel iets voor jou moppie.
Mores schrijf je niet op lul!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:51 schreef Detroit het volgende:
Ik snap het nut van dit topic niet zo goed. Majoraan die d'r mores met de rest van R&P wil delen maar "je hoéft er niet op te reageren"...
Maar gelukkig ken ik haar motto nu..
Zeker. Mijn niveau is een stuk hoger.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:58 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En ook over jouw niveau, toch?
Fijn hè, die veer in je eigen reet.
Riep je je vader?quote:
Nutty heeft helemaal geen punt, want ik vraag nergens om sympathie voor mezelf.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:18 schreef Tyr80 het volgende:
McNutty heeft wel een punt, hier krijg je advies, bij de Viva sympathie.
Natuurlijk moeten mensen tegen kritiek kunnen als ze hier een topic plaatsen.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:29 schreef Romanus het volgende:
Omdat mensen ook tegen kritiek moeten kunnen
JIj bent hier net een jaar, hier zitten mensen die kennen elkaar prive, hebben relaties via fok.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:44 schreef Majoraan het volgende:
Even bijgelezen op R&P.
Soms zijn er echt (in mijn ogen) belachelijke topics. Maar daar wordt wel overwegend serieus gereageerd en wordt TS niet naar bijv. het Donald Duck forum verwezen.
Dat zegt mij dat het vaak meer om de poppetjes gaat dan om de boodschap.
( en alweer, ten overvloede, dit gaat NIET over mij, maar over het algemeen )
Precies wat ik bedoelde te zeggen, ik ben dus best wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj bent hier net een jaar, hier zitten mensen die kennen elkaar prive, hebben relaties via fok.
Ik ben al bijna 10 jaar hier, en dat noem jij belachelijk ga ff terug naar je hoek noob.
Waarom gebruik je dan een kloon/quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:06 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde te zeggen, ik ben dus best wel duidelijk.
Wanneer mag ik uit mijn hoek komen volgen jou? 2019? en moet ik mijn armpjes ook netjes over elkaar hebben?
BTW, ik post al op Fok sinds 1999, clown
Snap je punt, maar zo werkt dat eenmaal. Wanneer je aangenomen wordt op je eerste serieuze baan loop je ook naar de baas als de schoensmeer op is in de schoenschoonmaker automaat?quote:
Ik heb het 10x gelezen en begrijp niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snap je punt, maar zo werkt dat eenmaal. Wanneer je aangenomen wordt op je eerste serieuze baan loop je ook naar de baas als de schoensmeer op is in de schoenschoonmaker automaat?
Of de nietjes op zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:17 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik heb het 10x gelezen en begrijp niet wat je bedoeld.
Maar los daarvan, waar zou ik me moeten melden volgens jou?
En dan zeggen ze dat ìk vaag ben....quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of de nietjes op zijn?
Mensen nemen je niet serieus met zo een op in dit geval.
Ken je deze dingen niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ìk vaag ben....
Klopt verschilt nogal per plaatjequote:Op woensdag 10 juni 2015 02:26 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Je mag hier dan al 10 jaren zijn, maar een plaatje plakken lukt nog biet echt hè?
Neu ik had het nog steeds over die schoensmeer machine, net nieuw en dan klagen over dat de creme op is terwijl ze nog niet eens kunnen quotenquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:29 schreef Majoraan het volgende:
Bedoel je dat mensen elkaar hier door en door kennen en dan komt er een "nieuwe" die commentaar heeft en dan vorm je een blok?
Daar is Fok niet voor, daar hebben we instanties voorquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:35 schreef Majoraan het volgende:
Okee, nu gaat het even over mij.
Dan is er zo'n interessant topic over als je op school ook wel eens nìet aan Fok denkt. En dan is er ineens zo'n weirdo die klaagt dat ze als kind in elkaar geramd werd en betast werd terwijl ze hier nog geen jaar post en het bovendien geen gezellig onderwerp is
R&P is daar niet voor?quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar is Fok niet voor, daar hebben we instanties voor
LOL als R&P zo goed is kunnen we de hele psychische instanties wel opdoeken !! Tering hoe goedkoop zal dat wel niet zijn !!!quote:
Misschien hebben mensen geen zin in die ellende.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:35 schreef Majoraan het volgende:
Dan is er zo'n interessant topic over als je op school ook wel eens nìet aan Fok denkt. En dan is er ineens zo'n weirdo die klaagt dat ze als kind in elkaar geramd werd en betast werd terwijl ze hier nog geen jaar post en het bovendien geen gezellig onderwerp is
Ik zou graag een reactie van een MOD willen zien nu.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar is Fok niet voor, daar hebben we instanties voor
Maar jij post al sinds 1999 zeg jequote:Op woensdag 10 juni 2015 02:35 schreef Majoraan het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:44 schreef Trebo het volgende:
[..]
Misschien hebben mensen geen zin in die ellende.
Want een mod kan ineens wel elke ziekte bepalen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zou graag een reactie van een MOD willen zien nu.
Als Geerd gelijk heeft , waarom is mij dat niet eerder verteld.
Als Geerd ongelijk heeft blijf ik hier nog een aantal jaren.
Huh, ziekte????quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Want een mod kan ineens wel elke ziekte bepalen?
Geld is op bij de GGZ. Je moet wat toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
LOL als R&P zo goed is kunnen we de hele psychische instanties wel opdoeken !! Tering hoe goedkoop zal dat wel niet zijn !!!
Ik dacht even dat het aan mij lagquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:56 schreef Yiman het volgende:
[..]
Geld is op bij de GGZ. Je moet wat toch?
Daar is R&P wel voor natuurlijk. Ventileren, praten met anderen, tips vragen etc.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
LOL als R&P zo goed is kunnen we de hele psychische instanties wel opdoeken !! Tering hoe goedkoop zal dat wel niet zijn !!!
Kijk geloof mij nou eens dat FOK! ook gebruikt kan worden voor een andere doel dan het gebruik als een forum. Zit hier zelf al overigens vanaf 2001 geloof ik.quote:
Lekker thee drinken en tot elkaar komenquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is R&P wel voor natuurlijk. Ventileren, praten met anderen, tips vragen etc.
Ze vraag toch niet om een oplossing, diagnose, behandeling of weetikwat.
Wel Turkse thee als het kan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker thee drinken en tot elkaar komen
Ja hoor,quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker thee drinken en tot elkaar komen
Het is gewoon en boost voor mijn zelfvertrouwen, daarom krijg ik er geen genoeg vanquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:05 schreef Yiman het volgende:
[..]
Nee maar, serieus waarom moet je op FOK! je verhaal kwijt? Wat is er een meerwaarde van?
Dat is best een rare vraag om te stellen op een forum. Stel je die aan alle mensen die hier posten, inclusief jezelf?quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:05 schreef Yiman het volgende:
[..]
Nee maar, serieus waarom moet je op FOK! je verhaal kwijt? Wat is er een meerwaarde van?
Zodat je het eruit hebt kunnen gooien?quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het is gewoon en boost voor mijn zelfvertrouwen, daarom krijg ik er geen genoeg van
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is best een rare vraag om te stellen op een forum. Stel je die aan alle mensen die hier posten, inclusief jezelf?
Een beetje verliefd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:19 schreef Yiman het volgende:
Moet mijn tijd verdoen en jij was degene welke deed reageren.
natuurlijk, je MAG altijd reageren, maar je MOET niet.,quote:
Om in jou wereldje mee te spelen je hoeft ook niet te registrerenquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:16 schreef Majoraan het volgende:
Maar ok, we zijn weer mijlen afgedwaald.
Als je niets met het topic hebt, reageer dan niet.
Je HOEFT namelijk NIET te reageren.
Fout, dat hoeft wel, anders kan je namelijk niet reageren of topics openen, gij noobquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Om in jou wereldje mee te spelen je hoeft ook niet te registreren
Ik heb die drang nu eenmaal net als jij een drang hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Een beetje verliefd?
[..]
natuurlijk, je MAG altijd reageren, maar je MOET niet.,
Het is niet eerlijk zei Calimero.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:28 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Fout, dat hoeft wel, anders kan je namelijk niet reageren of topics openen, gij noob
Maar waarom wil je reageren dan ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:28 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Fout, dat hoeft wel, anders kan je namelijk niet reageren of topics openen, gij noob
Misschien ( maar misschien ook niet) om dezelfde reden dat jij of welke Fokker dan ook, wil reageren. Wat is dat voor een raren vraag.....quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:33 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste nick was Calimero.
(hiep hiep hallo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:36 schreef Yiman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag jij best zeggen na 10 jaar, mij hoor je er niet over klagen dat je mijn topic als slowchat misbruikt. ik zou niet durven.. Het idee zegquote:
Je draait de shit een beetje om, moes ff pissequote:Op woensdag 10 juni 2015 03:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat mag jij best zeggen na 10 jaar, mij hoor je er niet over klagen dat je mijn topic als slowchat misbruikt. ik zou niet durven.. Het idee zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |