quote:Op maandag 18 mei 2015 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hé, kijk! Weer een kuttopic van NieuweNier.
Heb je een blind, doof en mentaal beperkt meisje gevonden? Nice man.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Zelfs deze hier wordt leuk gevonden door een meisje. Ja, dat meisje vindt mij leuk.
Wtf, hoe kan dat_!
Komt dus wel goed met je.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een blind, doof en mentaal beperkt meisje gevonden? Nice man.
Dit jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jaloers?
Want zeker dat jij nog niet eens hebt gepraat met een meisje.
Komt er hier iemand met een uitzicht op het zinkende schip op de oceaan en kan hij niet eens wat foto's van dit zinkende schip posten.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Komt er hier iemand met een uitzicht op het zinkende schip op de oceaan en kan hij niet eens wat foto's van dit zinkende schip posten.
Ik hossel die chimeids met ease ja toch.quote:
Volgens mij wil jij ook gehosselt worden door hem.quote:
Neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij ook gehosselt worden door hem.
patsten jij niet altijd met hoe ruim je wel niet leefde?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik weet nog geen eens meer waarvoor ik leef.![]()
Tijd voor vrienden, een vriendin, of leuke dingen heb ik niet. Zelfs tijd om gezond te blijven en gezond te eten en voldoende te sporten en slapen heb ik niet.
Mijn leven nu is betalingstermijnen halen. En zorgen dat mijn studie niet volledig de tering in gaat. Overleven. Alleen overleven.![]()
Maar arme negertjes zitten niet op internet op een forum waar ze bespot en uitgelachen worden door alle andere users.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:04 schreef Eenskijken het volgende:
Ts dramaqueenwat denk je van die arme negertjes in afrika, die hebben geen geld om te eten. En geen dak boven hun hoofd. Zo slecht heb je het nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |