Die depressie heb ik al maanden. Mijn hele legen gaat de kanker in. Eerlijk, dood zijn zou even prettiger zijn. Gewoon een jaartje ofzo...quote:Op maandag 18 mei 2015 01:21 schreef jasperte het volgende:
Er hangt een plaatselijk depressie boven je hoofd
Join the club.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:26 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik en een relatie![]()
Ik heb zelfs geen goede relatie met mijn eigen ouders
Hoertjes? Ik fap op prostitutie sites. Om te kijken wat ik, als ik geld had, iig nog mogelijk heel misschien zou kunnen bereiken.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:27 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Join the club.
Er zijn manieren om dit op te lossen hè...
Als dat het belangrijkste is waar je je druk om maakt, dan zou ik maar even na gaan denken over wat je eigenlijk belangrijk vindt.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:28 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hoertjes? Ik fap op prostitutie sites. Om te kijken wat ik, als ik geld had, iig nog zou kunnen bereiken.
Al is een chick vinden wanneer ik ECHT geld had natuurlijk gewoon in je bugatti stappen...
Alleen je FOK!leven beëindigen lijkt me afdoende.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:25 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die depressie heb ik al maanden. Mijn hele legen gaat de kanker in. Eerlijk, dood zijn zou even prettiger zijn. Gewoon een jaartje ofzo...
Ik weet nog geen eens meer waarvoor ik leef.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:29 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als dat het belangrijkste is waar je je druk om maakt, dan zou ik maar even na gaan denken over wat je eigenlijk belangrijk vindt.
Welkom in het echte leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik weet nog geen eens meer waarvoor ik leef.![]()
Tijd voor vrienden, een vriendin, of leuke dingen heb ik niet. Zelfs tijd om gezond te blijven en gezond te eten en voldoende te sporten en slapen heb ik niet.
Mijn leven nu is betalingstermijnen halen. En zorgen dat mijn studie niet volledig de tering in gaat. Overleven. Alleen overleven.![]()
Je bent te sloeber?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:32 schreef NieuweNier het volgende:
Het ergste is dat zelfs dat dus niet lukt
Als het zo blijft heb ik zonder grapjes binnen 5 jaar zelfmoord gepleegd.quote:
Ik heb geen idee wat er allemaal speelt bij jou, maar neem maar aan dat zelfmoord niks oplost. Ja voor jou is het klaar dan. Als je het zo wil doen is er uiteindelijk niemand die je tegen kan houden.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als het zo blijft heb ik zonder grapjes binnen 5 jaar zelfmoord gepleegd.
Shit moet anders. Ik ben nog liever maffia baas dan dit. Gewoon iets van leven...
Mwah door letterlijk honderden euros per jaar aan rentes te betalen stel ik mijn executie uit.quote:
Loop je al bij de 'hulpverlenende' instanties?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mwah door letterlijk honderden euros per jaar aan rentes te betalen stel ik mijn executie uit.
Maar idd mijn financiële situatie is slechter dan die van een crackhoer in de Congo.
Mwah zelfmoord is niet iets dat ik wil. Ik wil het de mensen die ik ken niet aan doen. (Then again een paar jaartjes wachten en er is niemand meer in mijn levenquote:Op maandag 18 mei 2015 01:34 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal speelt bij jou, maar neem maar aan dat zelfmoord niks oplost. Ja voor jou is het klaar dan. Als je het zo wil doen is er uiteindelijk niemand die je tegen kan houden.
Ach ik zou ook wel dood willen. Maar dat gaat niet zo makkelijk helaas.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mwah zelfmoord is niet iets dat ik wil. Ik wil het de mensen die ik ken niet aan doen. (Then again een paar jaartjes wachten en er is niemand meer in mijn leven).
Maar dood gaan zou ik echt niet erg vinden. Het klinkt heel sick maar daar droom ik van. Met die gedachte val ik in slaap. Gewoon ooh mijn leven is even voorbij. Jammer dat het morgen weer verder gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |