quote:Op maandag 18 mei 2015 01:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ach ik zou ook wel dood willen. Maar dat gaat niet zo makkelijk helaas.
En in datzelfde topic ook aangeeft al 2 maanden later weer dwangmatig een andere dure vakantie moet maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 06:23 schreef foknerd het volgende:
Morgen weer een topic waarin je aangeeft te gaan skiën met vrienden
Ik zet ¤10,- in dat z'n volgende topic gaat over z'n uitstekende financiele situatie, maar dat hij wel 4 creditcards heeft. Zoiets..quote:Op maandag 18 mei 2015 06:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En in datzelfde topic ook aangeeft al 2 maanden later weer dwangmatig een andere dure vakantie moet maken.
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:26 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik en een relatie![]()
Ik heb zelfs geen goede relatie met mijn eigen ouders
Zelfs deze hier wordt leuk gevonden door een meisje. Ja, dat meisje vindt mij leuk.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:27 schreef NieuweNier het volgende:
Maar echt wat kut man.
Kut kut kut kut. Tering zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
topic report gemaakt.quote:
Nu ik nog, maar Paus is een stuk baziger dan ik, die sjanst met al die WUR-sletjes op donderdagavond.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Zelfs deze hier wordt leuk gevonden door een meisje. Ja, dat meisje vindt mij leuk.
Wtf, hoe kan dat_!
Komt dus wel goed met je.![]()
Ze komt niet eens van WURquote:Op maandag 18 mei 2015 15:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nu ik nog, maar Paus is een stuk baziger dan ik, die sjanst met al die WUR-sletjes op donderdagavond.
Neem het niet zo serieus Pausquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 16:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als kanaalboot, dadelijk zink jij ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |