en dan ga je ons vast vertellen waarom dat wasquote:
toen we ooit met een stel mensen een tripje naar Duitsland maakten had ieder 2 cd's bij zich en de jonkies op de achterbank konden mijn cd van Boney M uiteindelijk heel erg waarderenquote:
Awr.. das niet fijnquote:Op zondag 17 mei 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Au au au. Ik lig in bed en rol over mijn schouder, voel ik knak
ik ken dat probleem helaas..quote:Op zondag 17 mei 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Au au au. Ik lig in bed en rol over mijn schouder, voel ik knak
oh ja, ze komen uit jouw regio natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
De neef van deze zanger was een vriend van me
mijn vorige regio, ik ben weer terug naar mijn rootsquote:Op zondag 17 mei 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, ze komen uit jouw regio natuurlijk
2 weken geleden stond ik op en hoorde je echt knak, maar dat was een goeie knak, had daarna de napijn die ik ken van manuele therapie en dry needling, dus ik had mezelf per ongeluk 'gekraakt'. Maar het is niet handig om zo flexibel te zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken dat probleem helaas..
gaat de laatste paar dagen gelukkig vrij redelijk
joh, alles boven Amsterdam noem ik jouw regioquote:Op zondag 17 mei 2015 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vorige regio, ik ben weer terug naar mijn roots
ik leg steeds mijn linkerarm in overstrekking achter mijn hoofd als ik slaap en dan moet ik terug door de pijngrens.. ook niet zo handig, en ik kan er niets aan doenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 weken geleden stond ik op en hoorde je echt knak, maar dat was een goeie knak, had daarna de napijn die ik ken van manuele therapie en dry needling, dus ik had mezelf per ongeluk 'gekraakt'. Maar het is niet handig om zo flexibel te zijn
ik ben opgegroeid in west friesland..quote:Op zondag 17 mei 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, alles boven Amsterdam noem ik jouw regio
sjoef? is het u?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
De neef van deze zanger was een vriend van me
zolang ik John in huidige staat niet hoef te zien vind ik alles best. Mijn hemel, mijn tienerdroom aan diggelenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna dus even Nick Rhodes van Duran Duran op keyboard voor Rio…
Ach, voor zijn leeftijd ziet ie er nog goed uit vind ikquote:Op zondag 17 mei 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang ik John in huidige staat niet hoef te zien vind ik alles best. Mijn hemel, mijn tienerdroom aan diggelen
John Taylor? niets mis mee toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang ik John in huidige staat niet hoef te zien vind ik alles best. Mijn hemel, mijn tienerdroom aan diggelen
nee joh, drugs etc hebben veel kapotgemaakt, ziet er verlopen uitquote:Op zondag 17 mei 2015 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, voor zijn leeftijd ziet er nog goed uit vind ik
slaap lekkerquote:Op zondag 17 mei 2015 23:13 schreef just me het volgende:
* just me gaat verstandig doen, vakantie is voorbij... het gewone leven moet weer gaan beginnen...trustuh allen en Spezz bedankt voor het draaien!
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 mei 2015 23:13 schreef just me het volgende:
* just me gaat verstandig doen, vakantie is voorbij... het gewone leven moet weer gaan beginnen...trustuh allen en Spezz bedankt voor het draaien!
trusten. En dat je morgen maar weer een keurige dame mag wordenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:13 schreef just me het volgende:
ik denk het niet, mits je bij Connexxion werkt (of hebt gewerkt)quote:
die site heb ik van de week gezien.. en niet gebookmarkedquote:Op zondag 17 mei 2015 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna, een stukje geisoleerde vocals van Smells Like Teen Spirit gevolgd door het complete nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |