![op_header_zps5cbf651c.png]()
![op_luisteren_zpsf06ce262.png]()
![op_rooster_zpsa7bb8f7c.png]()
Wat is Radio. 49?Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 in MUZ. We draaien van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac, van Gothic tot Goa, van amber cylinder rolls tot mainstream Top 40. En oh, ja, DJ Vout draait ook nog.

Wij zijn echter geen radio ván FOK!
SPOILER: F.A.Q.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geďnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegen
SPOILER: MEET MEET MEET MEET
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Naamtopic
Dit account is niet meer in gebruik.
Bomenverzameling
Can come an end
quote:
Rammstein heeft ook een prima nummer met die naam
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Bomenverzameling
Can come an end
Soury
Squeek
quote:
Oeh lastig.
Of niet Ports of Amsterdam van David Bowie
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Genoeg liedjes over steden
* Spezza19 heeft trouwens de geisoleerde gitaar opnames van Welcome To The Jungle hier liggen.Iemand interesse om dat eens te horen? Is best apart!
Soury
Squeek
quote:
Op zondag 17 mei 2015 22:18 schreef Spezza19 het volgende:* Spezza19 heeft trouwens de geisoleerde gitaar opnames van Welcome To The Jungle hier liggen.Iemand interesse om dat eens te horen? Is best apart!

Nee
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
Ik zat echt tot het eind volop te genieten toen ik hem voor het eerst hoorde

Maar goed, ik ben gek op gitaren