* johannes_vermeer pakt GGMM zijn handje vastquote:Op zondag 17 mei 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Laatste topic van het seizoen jongens.
Ik stel voor dat we elkaars hand vasthouden.
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer pakt GGMM zijn handje vast
Er is nog de CL finalequote:Op zondag 17 mei 2015 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, het seizoen is voorbij.
Op naar de transfermarkt geruchten.
Zo vaak gaat Juve ook weer niet scoren.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo vaak gaat Juve ook weer niet scoren.
Oh, sorry kleine vleeshompquote:Op zondag 24 mei 2015 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
19:11
Er stond boven in beeld 'Om 19:30 voetbal'
dan kom ik toch uit op 20 minuten.
Volgens Gio laat hij al z'n spelers vanaf de 60e minuut warmlopenquote:Op zondag 24 mei 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
Wilkshire er in.Goede keuze. Raar dat ik hem helemaal niet zag warmlopen zeg.
Ik zei dat niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat jullie allemaal zeiden: dit geeft Feyenoord niet meer weg, en dat ze het dan toch weg geven.
Jij bent als een van de weinigen nog te vertrouwen.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei dat niet.Ik spoil niks als ik zie dat één van mijn goede vrienden dat verzoekt.
Gelukkig is Kuyt multi-inzetbaarquote:Op zondag 24 mei 2015 19:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die gast is zo tyfusslecht. Wim en ik worden bijzonder moe van die vent
Viespeukquote:Op zondag 24 mei 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Cocu trekt in volle zalen.
Dan heeft hij zichzelf bij de verkeerde wedstrijd ingeroosterd. De club die 4e zou worden zou tegen Heerenveen spelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno had zichzelf hier ingeroosterd toen hij nog dacht dat AZ vierde zou worden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral Sjoer Massou lijkt mij erg interessant.
Arno is dan ook niet zo slim.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft hij zichzelf bij de verkeerde wedstrijd ingeroosterd. De club die 4e zou worden zou tegen Heerenveen spelen.
#Werkenbijdenosquote:Op zondag 24 mei 2015 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral Sjoer Massou lijkt mij erg interessant.
Als je hebt besloten om alleen maar als een teringjosti te posten, mag je dat besluit nu wel bijdraaien.quote:
Deze Feyenoorder is boos denk ikquote:Op zondag 24 mei 2015 19:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je hebt besloten om alleen maar als een teringjosti te posten, mag je dat besluit nu wel bijdraaien.
Bij voorbaat dank, de rest van de users.
Wat vind jij van de criticasters?quote:
Hij moet ergens z'n emoties kwijt blijkbaarquote:Op zondag 24 mei 2015 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luister naar Grifte, dat is een maatje van mij.
Ik vind dat we gewoon realistisch moeten blijven. Hij doet het wel goed, maar zijn teamgenoot haalt continu betere resultaten de laatste tijd dus we moeten ook niet doen alsof dit de nieuwe Senna of Schumacher is.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij van de criticasters?
Dat mag.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij moet ergens z'n emoties kwijt blijkbaar
Geen probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij dat al mijn FOK!vrienden vanavond in dit topic posten.
Ik vind Hans Nijland vanavond een erg vriendelijke man en gun hem het winnen van de KNVB beker heel ergquote:
Paxcon en ik zijn het met je eens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Hans Nijland vanavond een erg vriendelijke man en gun hem het winnen van de KNVB beker heel erg
ja was maar 1 potje hequote:
had de JL verwachtquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja was maar 1 potje he
morgen gaan we JUICHEN voor Prins Ali.
Die helikopter iedere keer, chanant.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHA FEYENOORD WILDE VOOR HET KAMPIOENSCHAP
geen daden maar woorden leve feyenoord 1quote:Op zondag 31 mei 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHA FEYENOORD WILDE VOOR HET KAMPIOENSCHAP
die is ook te veel in zichzelf gaan gelovenquote:Op zondag 31 mei 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco Boogers werkt liever in de Jupiler League dan in de kille Eredivisie.
Die is gelukkig snel weer gedegradeerd. Die zie ik wel terug op kanaal 423 als Dordrecht de pittige uitwedstrijd bij Helmond Sport speelt.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die is ook te veel in zichzelf gaan geloven
Dat geloof ik niet, maar hij had geen muur moeten neerzetten, dan had dat gekund.quote:
Mijn favoriete PSV - Feyenoord 4-3quote:Op zondag 31 mei 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn favoriete Vermeer-wedstrijd dit seizoen is Heerenveen 3-1 Feyenoord
Twee keer wereldvoetballer van het jaarquote:
Als Ajax geen kampioen wordt is het jaaroverzicht wel aardig ja, anders gaat dat altijd enkel over Ajax.quote:
Twente - PSV 0-5quote:Op zondag 31 mei 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is jullie meest favoriete Twente-wedstrijd dit seizoen?
piep piep halloquote:Op zondag 31 mei 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Ajax geen kampioen wordt is het jaaroverzicht wel aardig ja, anders gaat dat altijd enkel over Ajax.
Ja, ik weet nog goed dat er op 13 mei 2000 ook zoveel rook was in Enschedequote:Op zondag 31 mei 2015 19:27 schreef Coco98 het volgende:
Ik weet nog dat Mex een leuke grap maakte over die rook.
Dan moet Joep Schreuder altijd een van zijn Ajaxvriendjes van achteren nemen.quote:
Heerenveen uit.quote:
Wist je dat er mensen zijn die riepen dat Feyenoord veel beter voetbal speelde dan PSV en Ajax?quote:
Iedereen speelt beter voetbal dan Ajaxquote:Op zondag 31 mei 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen zijn die riepen dat Feyenoord veel beter voetbal speelde dan PSV en Ajax?
Sowieso een tikje overrated. Met z'n Simba.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:32 schreef Evertjan het volgende:
Depay viel de laatste 10 wedstrijden tegen
Feyenoord gaat volgend seizoen gewoon onderuit op een druilerige zondagmiddag in Kerkrade.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen zijn die riepen dat Feyenoord veel beter voetbal speelde dan PSV en Ajax?
Van Hyfte kan er werkelijk niets van.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat volgend seizoen gewoon onderuit op een druilerige zondagmiddag in Kerkrade.
Twee keer Van Hyfte, een keer Kuyt.
Noteer.
De 1-2 van vandaag was wel serieus een mooi uitgevoerde aanval.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Hyfte kan er werkelijk niets van.
Ja, verschrikkelijk. En dan lekker rebels. Lopend naar de parkeerplaats of zittend op een bankje, maar dan op de bovenkant.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet Joep Schreuder altijd een van zijn Ajaxvriendjes van achteren nemen.
In de kont, bedoel ik dan.
Go Aheadquote:Op zondag 31 mei 2015 19:34 schreef n1ek- het volgende:
Ben benieuwd wat onze vriend Demy de Zeeuw volgend seizoen gaat doen, trouwens. Is dat niks voor Feyenoord erbij, als Clasie naar Brondby gaat?
trquote:Op zondag 31 mei 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij ziet niet veel.
Daarom is hij dus fan van Ajax.
Je kan er een heel zieke ww2 grap van maken, maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:38 schreef Evertjan het volgende:
een blinde die voor Ajax is daar kan je een goede grap van maken
doe gewoonquote:Op zondag 31 mei 2015 19:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je kan er een heel zieke ww2 grap van maken, maar dat doe ik niet.
Stans tegen club die ik niet meer weet.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooiste doelpunt van het seizoen = VD Streek tegen Dordrecht.
Oh ja natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stans tegen club die ik niet meer weet.
Die is eigenlijk voor PSV.quote:
Schitterend hoe hij Feyenoord ten val heeft gebracht jaquote:
twitter:kozz201 twitterde op zondag 31-05-2015 om 19:21:29Nu seizoensoverzicht #eredivisie beelden van #nacrod en #volgra mogen we van SBS niet laten zien. Helaas. Helaas #studiosport reageer retweet
Ik zie nooit niets.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man heeft een beetje een accent.
Dus dat is om 0:00?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:kozz201 twitterde op zondag 31-05-2015 om 19:21:29Nu seizoensoverzicht #eredivisie beelden van #nacrod en #volgra mogen we van SBS niet laten zien. Helaas. Helaas #studiosport reageer retweet
Het is maar 3 uur per week hèquote:
Ze zijn nog mad dat beau weg is.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je het eenmaal hebt gedaan wil je nooit meer anders volgens deze stuwert.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:44 schreef Evertjan het volgende:
beetje als lul de behanger met je rug naar de wedstrijd kijken
Wegens desinteresse van het publiek dit jaar niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:45 schreef Evertjan het volgende:
is er nog een NOS speler van het jaar award?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |