abonnement Unibet Coolblue
pi_152690533
Ik heb er geen maar vind ze wel iets hebben, ik lees veel negatieve verhalen.
Zijn ze nu echt zo slecht?
  zondag 17 mei 2015 @ 20:39:27 #2
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_152690787
ja
  zondag 17 mei 2015 @ 20:42:52 #3
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_152691006
Ze zitten wel vaak in de criminaliteit die Renaults.
pi_152691110
Lekker concreet zo, zo kun je elk merk slecht noemen.

Renault kende wat problemen rond 2000 met elektronica maar tegenwoordig zijn het goede dingen.
There is a time of cumming and going.
  zondag 17 mei 2015 @ 20:46:45 #5
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_152691219
Rijd al 3 jaar probleemloos Renault.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_152691431
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:46 schreef smegmanus het volgende:
Rijd al 3 jaar probleemloos Renault.
Kijk, dit wil ik horen.
pi_152691469
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef wiijntje het volgende:
ja
Net zo als die Peugeot die je gehad hebt?
pi_152691957
Renault hoeft niet per se slecht te zijn. Ik rijd een Renault Mégane uit 1999, met automaat. De teller staat al op 292.000km, maar hij blijkt voor mijn aanschaf 3 jaar geleden te zijn teruggedraaid met 60k. Dus hij zit in feite al tegen de 350.000km aan en hij rijdt nog prima :) Er zit voor zover ik weet nog de originele motor en automaat in :)

Natuurlijk zijn er wel ouderdomsverschijnselen en slijtage aan dingen als remmen, wiellagers en uitlaat. Maar dat heb je bij een ander merk ook...

Wat elektronische probleempjes betreft... tja... hooguit 3 of 4 probleempjes ermee gehad die mogelijk te herleiden zijn tot de elektronica... voor de rest is hij probleem-vrij...

In de 3 jaar dat ik 'm heb en zo'n 108.000km verder, heeft hij me welgeteld 3x laten staan. Een keer doordraaiende fan waardoor de accu leeg was, tweede keer een elektronisch probleem met de sleutelherkenning en derde keer was gewoon een defecte accu.

Het valt allemaal mee :)
pi_152692096
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:59 schreef Fien1989 het volgende:
Renault hoeft niet per se slecht te zijn. Ik rijd een Renault Mégane uit 1999, met automaat. De teller staat al op 292.000km, maar hij blijkt voor mijn aanschaf 3 jaar geleden te zijn teruggedraaid met 60k. Dus hij zit in feite al tegen de 350.000km aan en hij rijdt nog prima :) Er zit voor zover ik weet nog de originele motor en automaat in :)

Natuurlijk zijn er wel ouderdomsverschijnselen en slijtage aan dingen als remmen, wiellagers en uitlaat. Maar dat heb je bij een ander merk ook...

Wat elektronische probleempjes betreft... tja... hooguit 3 of 4 probleempjes ermee gehad die mogelijk te herleiden zijn tot de elektronica... voor de rest is hij probleem-vrij...

In de 3 jaar dat ik 'm heb en zo'n 108.000km verder, heeft hij me welgeteld 3x laten staan. Een keer doordraaiende fan waardoor de accu leeg was, tweede keer een elektronisch probleem met de sleutelherkenning en derde keer was gewoon een defecte accu.

Het valt allemaal mee :)
Een diesel neem ik aan?
pi_152692154
Nee, met benzinemotor, de 1.6 16v versie (K4M) :)
pi_152692261
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:03 schreef Fien1989 het volgende:
Nee, met benzinemotor, de 1.6 16v versie (K4M) :)
Knappe km-stand dan, dat zie ik een aygo niet halen.
pi_152692373
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:03 schreef Fien1989 het volgende:
Nee, met benzinemotor, de 1.6 16v versie (K4M) :)
Ik had de K4J, was een drama. Sindsdien geen renault meer :N
pi_152692635
Ik denk niet dat er veel slechte auto's meer zijn. Al is Max Verstappen niet zo te spreken over de betrouwbaarheid van Renault.
Onder deze lijn niet schrijven
  zondag 17 mei 2015 @ 21:13:49 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_152692700
Ik heb een tijd rondgereden in zo'n Cliootje, vond dat een hele fijne auto. Qua rijgenot, maar zeker ook qua verbruik. Op diesel kon ik met dat ding op-en-neer naar Den Haag en stond de brandstofmeter nog bovenaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 17 mei 2015 @ 21:13:57 #15
267951 FF_Serieus
Nu ff Serieus!
pi_152692710
Had eerst een Laguna 2, nu alweer 7 jaar een Laguna 3. Nooit problemen, fijne reiswagen.
pi_152692863
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:12 schreef marzman het volgende:
Ik denk niet dat er veel slechte auto's meer zijn. Al is Max Verstappen niet zo te spreken over de betrouwbaarheid van Renault.
Zit in de familie.
  FOK!fotograaf zondag 17 mei 2015 @ 21:22:06 #17
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_152693143
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:12 schreef marzman het volgende:
Al is Max Verstappen niet zo te spreken over de betrouwbaarheid van Renault.
Maar die trapt dat ding ook wel een beetje af. Constant tegen de rev limiter rijden, hoogtoerig, veel te hard door de bocht. Tsja...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_152693376
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:08 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ik had de K4J, was een drama. Sindsdien geen renault meer :N
Misschien was dat toevallig een maandagochtend exemplaar? Of misschien heb ik geluk gehad? Ik weet niet hoe het met de 1.4/K4J is, maar voor de 1.6/K4M zijn geen bekende zwakheden o.i.d. :)

Op zich maak ik me ook niet teveel zorgen om de motor in mijn auto. De automaat is misschien meer zorgelijk, het is zo'n beruchte 4-traps DP0 bak (Citroën heeft 'm ook maar dan als AL4) :D Volgens de garage is hij nogal berucht om vroeg stuk te gaan en/of allerlei rare problemen te geven. Maar met deze heb ik tot nu toe geluk. De enige reparatie die ik gehad heb aan de automaat was binnen 1 maand na aanschaf/1000km: druksolenoids laten vervangen en de software updaten. Een pittige ¤500,-. Maar sindsdien geen problemen meer met de automaat :)

Soms komt ellende ook door onkunde van de garage die 'm onderhoud: toen ik de druksolenoids had laten vervangen bij een automaat-specialist, ging de bak steeds vaker spontaan in noodloop (=alleen 2e en 3e trap beschikbaar en geen lock-up) tijdens het rijden. Daar heb ik een tijdje mee rondgereden, omdat de garage pleitte dat het een kabelbreuk was en het wilde gaan uitzoeken op mijn kosten. Terwijl ik bijna zeker wist dat het een software-update nodig had. Maar daar wilde hij niet in meegaan, hij zei dat het niet nodig was bij deze auto. Na een tijd besloot ik zelf naar een Renault-garage te gaan en te laten updaten... daarna geen problemen meer met de automaat... inmiddels al zo'n 100k kilometers...

Als ik naar die "specialist" had geluisterd, dan was het waarschijnlijk wèl een slechte auto geweest...
pi_152694013
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:26 schreef Fien1989 het volgende:
De enige reparatie die ik gehad heb aan de automaat was binnen 1 maand na aanschaf/1000km: druksolenoids laten vervangen en de software updaten. Een pittige ¤500,-. Maar sindsdien geen problemen meer met de automaat :)
Das ook het enige probleem met deze bakken. :P
pi_152694150
Renault is tegenwoordig prima. Net zo goed, al dan niet beter dan VW. De Laguna's 2 waren slecht en daar hebben ze hun naam aan te danken. De nieuwe modelen (Megane 3, Laguna 3 et cetera), zijn prima.
pi_152694304
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Renault is tegenwoordig prima. Net zo goed, al dan niet beter dan VW. De Laguna's 2 waren slecht en daar hebben ze hun naam aan te danken. De nieuwe modelen (Megane 3, Laguna 3 et cetera), zijn prima.
Ja nieuwe auto's zijn in het begin allemaal prima, ik bedoel eigenlijk na een jaar of 6-7 als het vocht zijn werk heeft gedaan. Zijn daar nog verbeteringen in wat betreft connectors en dergelijke?
pi_152694397
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Das ook het enige probleem met deze bakken. :P
Volgens mij zijn de rembanden in deze bakken vrij vaak ook een probleem. Volgens de garage (en diverse bronnen online) schijnen ze wel eens te willen breken bij een laspunt. Als 1 of meerdere rembanden breken krijg je automaten die alleen nog maar achteruit kunnen rijden of juist wel vooruit maar dan alleen kunnen optrekken vanaf de 2e (=sneeuwstand ingeschakeld). En die rembanden zijn duur om te repareren omdat de hele bak uitgebouwd moet worden. Bij oudere auto's is dat meteen een economische total-loss.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2015 @ 21:46:30 #23
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_152694402
Renault stoeptegel.

Zo, doe ik ook even een duit in het zakje wat betreft twee woorden random achter elkaar zetten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_152694448
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:46 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de rembanden in deze bakken vrij vaak ook een probleem. Volgens de garage (en diverse bronnen online) schijnen ze wel eens te willen breken bij een laspunt. Als 1 of meerdere rembanden breken krijg je automaten die alleen nog maar achteruit kunnen rijden of juist wel vooruit maar dan alleen kunnen optrekken vanaf de 2e (=sneeuwstand ingeschakeld). En die rembanden zijn duur om te repareren omdat de hele bak uitgebouwd moet worden. Bij oudere auto's is dat meteen een economische total-loss.
Dat zijn de bakken onder Clio 2, bij de DP0 en AL4 heb ik het nog nooit gezien.
pi_152694511
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:44 schreef hoas het volgende:

[..]

Ja nieuwe auto's zijn in het begin allemaal prima, ik bedoel eigenlijk na een jaar of 6-7 als het vocht zijn werk heeft gedaan. Zijn daar nog verbeteringen in wat betreft connectors en dergelijke?
Jahoor, ze hebben al die ellende opgelost. Het is echt 2001 tot en met 2007.
pi_152694753
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Dat zijn de bakken onder Clio 2, bij de DP0 en AL4 heb ik het nog nooit gezien.
Weet je dat zeker? Volgens de garage (ATS Rijswijk, die repareren erg veel automaten, ook DP0/AL4) treft het breken van rembanden ook de DP0/AL4. Ze breken dan volgens hem vaak af bij het laspunt/nokje.

Via Google is ook wel het e.e.a. te vinden over de rembanden van die bak.
  zondag 17 mei 2015 @ 22:34:27 #27
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_152696783
ik heb een lease bak , renault 2012 , megane diesel

beetje gas gegeven naar slovenie toe , 180 zo lang als mogelijk was...

alles ging goed tot Oostenrijk , auto viel uit , lampjes met risico op motorschade bla bla

kut auto's zijn het
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_152697186
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef hoas het volgende:
Ik heb er geen maar vind ze wel iets hebben, ik lees veel negatieve verhalen.
Zijn ze nu echt zo slecht?
Heb 8 jaar een Clio (1.6 16v) gereden, nooit wat stukgegaan, op een lampje na dan.
Heb zelfs zelden onderhoud laten doen, nu 260K op de teller (benzine), gaat nogsteeds als een trein.
Heb er nu een Clio RS bij, ben ondertussen een tevreden Renault rijder. Maargoed je kan altijd een rotte appel treffen..
pi_152699815
renault bussie gekocht voor 2000 euro na 2 jaar compleet doorgerot.... Ondertussen was al het elektro al eruit gesloopt oa startonderbreker enzo... Maarja dat was eentje uit 2000 ofzo.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_152700220
Clio uit 96 had na 12 jaar een map facturen opgeleverd. Getz uit 2006 heeft nog maar 12 facturen in totaal.

Megane uit 2005 was best goed, tot de krukas versleten was in 2007, na 110000km
.
  maandag 18 mei 2015 @ 09:43:48 #31
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_152705104
Kwam met opruimen toevallig oude rekeningen tegen van onze oude Twingo. Wat een kosten hebben we daar mee gehad...

Maar hij rijdt nog rond, 21 jaar oud....

Nu was zijn opvolger de Ka nog veel erger.....
pi_152720598
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef Thezappa het volgende:
ik heb een lease bak , renault 2012 , megane diesel

beetje gas gegeven naar slovenie toe , 180 zo lang als mogelijk was...

alles ging goed tot Oostenrijk , auto viel uit , lampjes met risico op motorschade bla bla

kut auto's zijn het
Die auto's zijn ook niet gemaakt om constant 180 te rijden maar zoals ik uit je tekst kan ophalen ben je een lease rijder die geen zak om zijn auto geeft.
Zal ik je een tip geven wij werken ook voor de lease als er kan worden aangetoond dat de schade/defecten komen door de bestuurder door het verkeerd omgaan met het voertuig krijg jij de rekening op de mat.
pi_152725164
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 18:33 schreef roeleke92 het volgende:

[..]

Die auto's zijn ook niet gemaakt om constant 180 te rijden maar zoals ik uit je tekst kan ophalen ben je een lease rijder die geen zak om zijn auto geeft.
Zal ik je een tip geven wij werken ook voor de lease als er kan worden aangetoond dat de schade/defecten komen door de bestuurder door het verkeerd omgaan met het voertuig krijg jij de rekening op de mat.
Ik heb het nog nooit in het boekje gelezen, dat het niet kan. Opel heeft vorige keer nog veel bombarie gemaakt door een paar Astra's urenlang op een kombaan rond te laten jakkeren

Dus zorg maar gewoon dat de beurt in 1x goed uitgevoerd wordt, ipv te mauwen. Daar heeft een lease rijder veel meer aan.
.
pi_152725860
Ik heb met m'n Renault aanmerkelijk minder problemen gehad dan met de vagmobiel die erna kwam. Beter gezegd: 160dkm zonder ook maar een enkel probleempje. Dat is zo'n 700% beter dan vag. Beide waren nieuwe auto's en de huidige Volvo lijkt de polo achterna te gaan.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:35:21 #35
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_152740251
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 18:33 schreef roeleke92 het volgende:

[..]

Die auto's zijn ook niet gemaakt om constant 180 te rijden maar zoals ik uit je tekst kan ophalen ben je een lease rijder die geen zak om zijn auto geeft.
Zal ik je een tip geven wij werken ook voor de lease als er kan worden aangetoond dat de schade/defecten komen door de bestuurder door het verkeerd omgaan met het voertuig krijg jij de rekening op de mat.
owjaa , want in een lease contract staat dat je geen 180 mag rijden ?

lul toch niet zo dom man
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_152757410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:35 schreef Thezappa het volgende:

[..]

owjaa , want in een lease contract staat dat je geen 180 mag rijden ?

lul toch niet zo dom man
Leer eerst lezen staat toch constant en heb nergens gezegd dat het niet van de lease mag dus ga eerst lezen voor je zo dom lult.
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:01:27 #37
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_152781154
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef roeleke92 het volgende:

[..]

Leer eerst lezen staat toch constant en heb nergens gezegd dat het niet van de lease mag dus ga eerst lezen voor je zo dom lult.
en hoe is 180 rijden verkeerd omgaan met je auto ? hoe wil je dat aantonen dan? auto uit mekaar schroeven ?

ga gewoonrustig verder met je autopoetsbaan en laat de grote jongen maar praten
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:22:59 #38
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_152781533
Ik vertrouw geen merk dat een krik als logo heeft

:+

OT: Collega van me rijdt Renault en heeft op regulier onderhoud er nooit wat mee maar familieleden van me hebben in het verleden wel vaak problemen gehad met Renaults al zijn de nieuwere (>2000) Renaults kwalitatief wel echt stukken beter.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:36:35 #39
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_152784721
Ach tegenwoordig lijkt er niet veel verschil in kwaliteit van merken te zijn, af en toe wat modellen met meer problemen dan anderen, maar dat lijkt elk model wel te hebben.

Om het in perspectief te plaatsen, ik kom uit de tijd dat Renault nog stond voor:
Roest En Narigheid Achtervolgd U Lange Tijd. en denk dan toch met weemoed terug aan de tijd dat we reden in de Renault 6TL die terwijl de auto altijd in de garage stond zo hard onder je kont vandaan roestte dat bij het iets te hard dichtgooien van de portieren de sloten er letterlijk uitvielen, en je met de kids los op de achterbank (geen gordels toen nog) en een elastiek tussen de achterportieren rondreed, en bij iedere bocht de portieren dus een beetje opengingen.

Zo erg zelfs dat de Renault dealer zelf gewoon renaults weigerde als inruilauto al waren ze maar een paar jaar oud
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_152797576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:01 schreef Thezappa het volgende:

[..]

en hoe is 180 rijden verkeerd omgaan met je auto ? hoe wil je dat aantonen dan? auto uit mekaar schroeven ?

ga gewoonrustig verder met je autopoetsbaan en laat de grote jongen maar praten
Als afgestudeerde technisch specialist ben ik te duur om auto's te poetsen helaas.
pi_152797721
pi_152806365
Ik heb beruchte laguna 2 gehad met diesel motor. Een prima auto, maar op hoge kmstand begon hij kuren te krijgen, maar dat was pas na 300.000 km. Dus ja, eigenlijk kun je daar niet zo veel van zeggen. Tot 290.000 behoorlijk probleemloos gereden.
Nu heb ik megane 2 diesel uit 2007. Rijdt prima, zuinig, comfortabel. Tot nu toe geen problemen gehad en deze heb ik ook al op 220.000 staan. Renaults rond 2002 waren slecht maar ondertussen valt het best mee.
pi_152809594
Mijn ouders hebben 2x een Renault Scénic gehad. De eerste nieuw in 1999 (pre facelift) gekocht. Dat was een 1.6 16v met 110pk en had veel opties. Aangezien mijn broer en ik op jonge leeftijd al lang waren, waren we vooral erg blij met de flinke ruimte :7 Auto heeft in 4 jaar ruim 100.000km gedraaid zonder noemenswaardige problemen. De Opel Astra 1.7D (ook nieuw gekocht, in '96 geloof ik) die m'n ouders daarvoor hadden had meer problemen. De Scénic is in 2003 ingeruild op een nieuw facelift model met een 2.0 16v 140pk motor en alle opties. Ook die heeft geen noemenswaardige problemen gehad. Enige wat me eigenlijk bijstaat is dat het gaspedaal bij de 1.6 een keer weigerde. Toen ingeruild op een Audi (2ehands). Ook probleemloos maar bij 280.000km stopte de airco er mee en toen ingeruild op een Subaru Forester Turbo (2ehands), ook probleemloos en inmiddels ingeruild op een Toyota RAV4 (2ehands) :) Misschien hebben m'n ouders gewoon mazzel gehad :9
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:32:46 #44
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_152828717
quote:
VW doet niet mee aan de F1 omdat je geen olie mag tanken tijdens de race. _O-.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:57:54 #45
396386 sturmpie
for night & nature
pi_152829499
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 22:34 schreef Thezappa het volgende:
ik heb een lease bak , renault 2012 , megane diesel

beetje gas gegeven naar slovenie toe , 180 zo lang als mogelijk was...

alles ging goed tot Oostenrijk , auto viel uit , lampjes met risico op motorschade bla bla

kut auto's zijn het
als je met zulke snelheiden wil rijden dan moet je wel zorgen dat alle vloeistoffen zoals olie en koelwater maximaal zijn aangevuld.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_152830688
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:32 schreef blup het volgende:

[..]

VW doet niet mee aan de F1 omdat je geen olie mag tanken tijdens de race. _O-.
*) :D
pi_152832783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:57 schreef sturmpie het volgende:

[..]

als je met zulke snelheiden wil rijden dan moet je wel zorgen dat alle vloeistoffen zoals olie en koelwater maximaal zijn aangevuld.
waarom?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_152832797
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:09 schreef roeleke92 het volgende:

[..]

Als afgestudeerde technisch specialist ben ik te duur om auto's te poetsen helaas.
maar van leasen heeft in elk geval geen verstand , niet erg verder
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:32:56 #49
396386 sturmpie
for night & nature
pi_152833100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef Thezappa het volgende:

[..]

waarom?
omdat je met constant 180km/u heel veel van je motor vraagt en dan vraagt je motor om maximale verzorging zodat je zonder problemen kan rijden.
ik vraag me wel af of jouw auto gemaakt is om constant 180km/u te rijden. er zijn weinig personenauto's die gemaakt zijn om constant met zulke hoge snelheden te rijden.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_152833205
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:32 schreef sturmpie het volgende:

[..]

omdat je met constant 180km/u heel veel van je motor vraagt en dan vraagt je motor om maximale verzorging zodat je zonder problemen kan rijden.
ik vraag me wel af of jouw auto gemaakt is om constant 180km/u te rijden. er zijn weinig personenauto's die gemaakt zijn om constant met zulke hoge snelheden te rijden.
ten eerste als je vloeistoffen niet op peil zijn ist snel gebeurt met rijden ..

en als een auto goed warm is kan je prima door kachelen , zit zoveel marge in ..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')