Ik ga wel even kijken want Ekgod.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we genieten van Gekdom die een treinkaartje gaat kopen
Als je met zo'n doelsaldo derde wordt kun je de competitie opdoeken.quote:
Belachelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 19:00 schreef The_Verve het volgende:
NAC - Groningen na het journaal van 20:00uur?
Ach nog altijd beter dan de algerijnse competitiequote:Op zondag 17 mei 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je met zo'n doelsaldo derde wordt kun je de competitie opdoeken.
staat niks op het spel bij die wedstrijdquote:Op zondag 17 mei 2015 19:02 schreef RubenSosa het volgende:
Valt nog mee dat ze niet beginnen met dord-ajax.
Misschien tijd voor een paar mooie golsquote:
schijnbaar denken ze bij foxsports daar anders overquote:Op zondag 17 mei 2015 19:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat niks op het spel bij die wedstrijd
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:02 schreef RubenSosa het volgende:
Valt nog mee dat ze niet beginnen met dord-ajax.
Ohja, zometeen wordt het genietenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een paar mooie gols
Reputatiesquote:Op zondag 17 mei 2015 19:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat niks op het spel bij die wedstrijd
waarom heeft ie een harnas aan?quote:
De samenvatting heeft het dan bij het rechte eindquote:Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse creeert echt niets ook, als ik de samenvatting mag geloven.
Heb jij je groen en geel geergerd op de tribune? Of wist je de tussenstanden al?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
[..]
De samenvatting heeft het dan bij het rechte eind
Ik wist de tussenstanden al, maar dat veranderde niets aan het feit dat ik naarmate de wedstrijd vorderde rood begon aan te lopenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij je groen en geel geergerd op de tribune? Of wist je de tussenstanden al?
Boilesenquote:
Leuk nagemaakt zeg. Als je zelf niks kan bedenken kan je net zo goed iets van een ander jatten idd.quote:
Chocolaquote:
Ik denk dat Pedro wel een goede zou zijn voor Vitessequote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien ook wel nie goed genoeg inderdaad. Zn broertje is ook weggestuurd bij VitaZ
Pedro wie?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedro wel een goede zou zijn voor Vitesse
Spannende pot inderdaad, ik weet de uitslagen ook nog niet gelukkig, hopelijk gaat niemand dat verzieken hiero.quote:
Het wordt 4-5.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Spannende pot inderdaad, ik weet de uitslagen ook nog niet gelukkig, hopelijk gaat niemand dat verzieken hiero.
Je capslock staat aan.quote:
Van Beek valt niet tegen hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Die Feyenoord talenten vallen een wel een beetje tegen dit seizoen.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 17 mei 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Feyenoord heeft de scheids ook nog mee.
Ja, want anders had hij dat niet gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan PizzaGeit ook niet zeggen dat het de schuld van de scheids is.
Marco dan weer wel.quote:
Hopelijk is je gevoel in je broek beter.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een hele makkelijke overwinning voor Heerenveen, ik voel het......
Daarmee heb ik mijn diensten al bewezen.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk is je gevoel in je broek beter.
Marsman in Oranje oh oh oh oh ohquote:Op zondag 17 mei 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
Goed gekeept van Marsman.
Snap niet dat dat niet de 1ste keeper is.
iddquote:Op zondag 17 mei 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moesten de uitzending nog vullen met een klotewedstrijd zo te zien
Die zullen echt goed moeten inkopen om hun reet te redden ja.quote:
Zal ik je wat zeggen?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Plus-reclame met Genee en Boskamp niet zo heel erg leuk eerlijk gezegd.
Is dit het begin van de teloorgang van VI?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik je wat zeggen?
Ik vind hem helemaal niet leuk.
Die is al een tijdje aan de gang.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit het begin van de teloorgang van VI?
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het broekje alvast uit. Misschien is Jack wel commentator.
Mexicanobakker en ik vinden de reclame niet leuk.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hadden een dag nodig om dit er op te krijgen?
Ze hadden beter Johan kunnen vragen. De KPN reclame stond er in één take op.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hadden een dag nodig om dit er op te krijgen?
En die was ook nog eens leuker.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hadden beter Johan kunnen vragen. De KPN reclame stond er in één take op.
Mexicanobakker vindt plaatjes van walvissen in een stadion wel leuk.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mexicanobakker en ik vinden de reclame niet leuk.
Caland is fan van Giel Beelen. Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij binnenkort zelfs een UI van hem neemt.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker vindt plaatjes van walvissen in een stadion wel leuk.
En jij vindt de Lama's en of LuckyTV leuk vertelde Caland mij.
Vooral omdat het zo spontaan overkwam.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond de "oh, dat is pech hebben Wilfred, er zit geen fohn bij" reclame erg grappig.
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 17-05-2015 om 20:01:25Sorry sorry over Ajax. Niet bij nagedacht dat het nog niet is uitgezonden. Was met andere dingen bezig. Bijv NAC-GRONINGEN. reageer retweet
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 17-05-2015 om 20:01:25Sorry sorry over Ajax. Niet bij nagedacht dat het nog niet is uitgezonden. Was met andere dingen bezig. Bijv NAC-GRONINGEN. reageer retweet
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
trquote:Op zondag 17 mei 2015 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er ligt een hele zwarte plek op dat veld. Ligt het hoofd van Willems daar?
Gelieve dit salontafelracisme voor u te houden.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er ligt een hele zwarte plek op dat veld. Ligt het hoofd van Willems daar?
Bedankt dat je op mijn tr reageertquote:Op zondag 17 mei 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelieve dit salontafelracisme voor u te houden.
Lul niet zo raar.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado heeft recht op 1 punt vandaag.
Fluit maar af dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado heeft recht op 1 punt vandaag.
2 keer onterecht buitenspel gegeven inderdaad, duidelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee duh Blom had aandelen van Psv vandaag
Jammer dat alle scheidsrechters in Nederland tegen ADO zijn, anders waren ze kampioen geworden.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee duh Blom had aandelen van Psv vandaag
Van baan gewisseld.quote:
Gaat nergens meer over dus geen boeiende potquote:
Mijn god... zo'n heel ding op je rug voor je kindquote:Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kunnen alleen topsporters
Om de kijkers de hele uitzending vast te houden.quote:
Dit lijkt me een goede verklaringquote:Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om de kijkers de hele uitzending vast te houden.
Die zouden natuurlijk allemaal direct wegschakelen na Groningen!
En van Groningen. Laatste pot kan me gestolen worden.quote:
Maar Groningen speelde uitquote:Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat die hele bende met een grote aardbeving in elkaar is gedonderd.
Bij Ajax was hij geen leider.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oud Ajax speler, die is dus partijdig.
Die heeft bij alle Nederlandse topclubs gespeeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oud Ajax speler, die is dus partijdig.
Niet bij Feyenoord.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft bij alle Nederlandse topclubs gespeeld.
Wat mij betreft staat hier een ban op.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
Het heeft even geduurd, maar nu de ban gebroken is zullen de goals wel snel volgen voor Ajax.
Dieper kunnen ze niet sinken.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
Sinds Sinkgraven bij Ajax speelt is het bergafwaarts gegaan
Jack doet al zijn rekenwerk met de vingers van 1 hand.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Het is 2-2 en Jack vraagt al om een telraam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is echt wel zoooo slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |