Ik ga wel even kijken want Ekgod.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we genieten van Gekdom die een treinkaartje gaat kopen
Als je met zo'n doelsaldo derde wordt kun je de competitie opdoeken.quote:
Belachelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 19:00 schreef The_Verve het volgende:
NAC - Groningen na het journaal van 20:00uur?
Ach nog altijd beter dan de algerijnse competitiequote:Op zondag 17 mei 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je met zo'n doelsaldo derde wordt kun je de competitie opdoeken.
staat niks op het spel bij die wedstrijdquote:Op zondag 17 mei 2015 19:02 schreef RubenSosa het volgende:
Valt nog mee dat ze niet beginnen met dord-ajax.
Misschien tijd voor een paar mooie golsquote:
schijnbaar denken ze bij foxsports daar anders overquote:Op zondag 17 mei 2015 19:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat niks op het spel bij die wedstrijd
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:02 schreef RubenSosa het volgende:
Valt nog mee dat ze niet beginnen met dord-ajax.
Ohja, zometeen wordt het genietenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een paar mooie gols
Reputatiesquote:Op zondag 17 mei 2015 19:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat niks op het spel bij die wedstrijd
waarom heeft ie een harnas aan?quote:
De samenvatting heeft het dan bij het rechte eindquote:Op zondag 17 mei 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse creeert echt niets ook, als ik de samenvatting mag geloven.
Heb jij je groen en geel geergerd op de tribune? Of wist je de tussenstanden al?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
[..]
De samenvatting heeft het dan bij het rechte eind
Ik wist de tussenstanden al, maar dat veranderde niets aan het feit dat ik naarmate de wedstrijd vorderde rood begon aan te lopenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij je groen en geel geergerd op de tribune? Of wist je de tussenstanden al?
Boilesenquote:
Leuk nagemaakt zeg. Als je zelf niks kan bedenken kan je net zo goed iets van een ander jatten idd.quote:
Chocolaquote:
Ik denk dat Pedro wel een goede zou zijn voor Vitessequote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien ook wel nie goed genoeg inderdaad. Zn broertje is ook weggestuurd bij VitaZ
Pedro wie?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedro wel een goede zou zijn voor Vitesse
Spannende pot inderdaad, ik weet de uitslagen ook nog niet gelukkig, hopelijk gaat niemand dat verzieken hiero.quote:
Het wordt 4-5.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Spannende pot inderdaad, ik weet de uitslagen ook nog niet gelukkig, hopelijk gaat niemand dat verzieken hiero.
Je capslock staat aan.quote:
Van Beek valt niet tegen hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Die Feyenoord talenten vallen een wel een beetje tegen dit seizoen.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 17 mei 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Feyenoord heeft de scheids ook nog mee.
Ja, want anders had hij dat niet gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan PizzaGeit ook niet zeggen dat het de schuld van de scheids is.
Marco dan weer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |