boks!quote:
Soms kijk ik in de spiegel en ben ik ontzettend tevreden.. en soms heb ik echt een buik. Heel irritantquote:Op maandag 18 mei 2015 20:04 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ohj, dan ben je wel slank dus. Dacht dat je veel overgewicht had!
Goed bezig verder!
Gezien de TT kan ik het haar niet kwalijk nemenquote:
Die zegt niks over dat jij dik bentquote:Op maandag 18 mei 2015 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gezien de TT kan ik het haar niet kwalijk nemen
Dan zal ik haar zo wel meppen.. of beter.. ik laat Q haar meppen. Die is een stuk sterkerquote:Op maandag 18 mei 2015 20:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die zegt niks over dat jij dik bent
Maar ik wil verder niet stoken ofzo
Jij filmen, Q meppen. Perfecte combiquote:Op maandag 18 mei 2015 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zal ik haar zo wel meppen.. of beter.. ik laat Q haar meppen. Die is een stuk sterker
Ze heeft een bmi van 22.5 hoezo slank?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:04 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ohj, dan ben je wel slank dus. Dacht dat je veel overgewicht had!
Goed bezig verder!
*kras*quote:Op maandag 18 mei 2015 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze heeft een bmi van 22.5 hoezo slank?
Dik varken eerder
Een sloot kost niks.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef Ballet9 het volgende:
Ik wil ook zwemmen, maar is best duur hier in mijn omgeving.
Ik heb onlangs geleerd dat zwakzinnigen hands off zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zal ik haar zo wel meppen.. of beter.. ik laat Q haar meppen. Die is een stuk sterker
Hoe kan je nou soms een buik hebben? Als je teveel hebt gegeten ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
boks!
[..]
Soms kijk ik in de spiegel en ben ik ontzettend tevreden.. en soms heb ik echt een buik. Heel irritant
quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar kan niet echt een patroon vinden. Zal wel eens foto's maken van het verschilquote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou soms een buik hebben? Als je teveel hebt gegeten ofzo?
Ja meid. Hoe kun je nou een buik hebben dan??? Jezus fuck, werk een harder voor je sixpack ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar kan niet echt een patroon vinden. Zal wel eens foto's maken van het verschil
Sommige dagen meer buik dan andere, check. Varieert hier heel erg met wat ik gegeten heb, van sommige dingen zwelt 'ie echt bizar op.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar kan niet echt een patroon vinden. Zal wel eens foto's maken van het verschil
Ik heb een sixpackquote:Op maandag 18 mei 2015 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja meid. Hoe kun je nou een buik hebben dan??? Jezus fuck, werk een harder voor je sixpack ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik krijg altijd een opgeblazen buik van pizza's en dat soort meuk.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige dagen meer buik dan andere, check. Varieert hier heel erg met wat ik gegeten heb, van sommige dingen zwelt 'ie echt bizar op.
Nog een goede reden om het niet te vaak te eten.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een opgeblazen buik van pizza's en dat soort meuk.Helaas.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een sixpackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een sixpackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
100x crunchen, 200x sit-ups en 100x planken.quote:
Jij zou moeten weten dat je niet lokaal vet kunt verbrandenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
100x crunchen, 200x sit-ups en 100x planken.
Train je je buikvet weg!
Oh really????? Well hello there captain obvious!!!!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij zou moeten weten dat je niet lokaal vet kunt verbranden
Doe eens liefquote:Op maandag 18 mei 2015 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh really????? Well hello there captain obvious!!!!
Hahahaha.quote:
Dat zou bij mij ook wel eens het geval kunnen zijn. Ben best onzekerquote:Op maandag 18 mei 2015 20:32 schreef Ballet9 het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde: soms ben ik tevreden als ik goed naar mezelf kijk in ondergoed. Maar soms ook totaal niet, want dan heb ik flubberbenen of een flubberbuik in mijn ogen. Maar heb in feite een prima lichaam alleen kan het zelf moeilijk accepteren. Of inzien.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahaha.daar kom ik echt nooit meer vanaf
Daar is een hele goede oplossing voor... Therapie noemen ze dat.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:32 schreef Ballet9 het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde: soms ben ik tevreden als ik goed naar mezelf kijk in ondergoed. Maar soms ook totaal niet, want dan heb ik flubberbenen of een flubberbuik in mijn ogen. Maar heb in feite een prima lichaam alleen kan het zelf moeilijk accepteren. Of inzien.
Geen garpjes maken over snickersquote:
Achja, ik ben mij ervan bewust en dat is al heel wat denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar is een hele goede oplossing voor... Therapie noemen ze dat.
Ja precies, zoals heel veel vrouwen. Gewicht blijft bij veel vrouwen een issuequote:Op maandag 18 mei 2015 20:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel eens het geval kunnen zijn. Ben best onzeker
Nee. Bij mannen is dit totaal geen issuequote:Op maandag 18 mei 2015 20:43 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja precies, zoals heel veel vrouwen. Gewicht blijft bij veel vrouwen een issue
Die mannen zijn homoquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee. Bij mannen is dit totaal geen issue
Weegschaal. Over 2 dagen week geleden. Ik ga hem denk echt weggooien.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef gcjoel het volgende:
de weegschaal is gewoon een bitch. Zelfs mijn nooit dik geweeste vriendje laat zich nu tijdens zijn cut opnaaien door dat ding. En ik hem dan goedpraten waarom hij zwaarder is ofzo, maar bij mezelf kan ik dat niet
ik heb besloten woensdag en zaterdag. want het motiveert ook in de cut. maar liever gooi ik hem wegquote:Op maandag 18 mei 2015 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weegschaal. Over 2 dagen week geleden. Ik ga hem denk echt weggooien.
Hier motiveert hij nietquote:Op maandag 18 mei 2015 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik heb besloten woensdag en zaterdag. want het motiveert ook in de cut. maar liever gooi ik hem weg
als het niet naar beneden gaat hier ook niet hoor, dan ben ik boosquote:Op maandag 18 mei 2015 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier motiveert hij nietdus afscheid nemen bestaat wel
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
komt omdat alleen snickers helpen. bij mars blijf je bitch
Ooh dan pak ik nog ff 3 snickers.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
komt omdat alleen snickers helpen. bij mars blijf je bitch
beste kun je snickers icecream pakkenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:49 schreef Maraca het volgende:
Poeh he.. wat een workout..Dus erm.. van snickers krijg je gains toch?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee maraca kan wel gewoon 1, die is niet zo;n bitch als Q
Als jij het zegtquote:Op maandag 18 mei 2015 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee maraca kan wel gewoon 1, die is niet zo;n bitch als Q
quote:
Als een echte bazin kan ik de aflevering van volgende week al zienquote:Op maandag 18 mei 2015 22:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gekkigheid, ja toch
Obese, dat was toch gister?
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als een echte bazin kan ik de aflevering van volgende week al zien
Ja, maar ik heb geen televisie abonnement dus ik kan zondag sowieso niet kijken. En dan is m'n NLZiet abonnement ook nog eens afgelopen dus .. moet welquote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Maar dan zit je zondag toch gewoon weer zonder?
Je hebt dat voordeeltje maar 1 keer
O ja, dan houdt het wel op. Ging er eigenlijk vanuit dat je TV hadquote:Op maandag 18 mei 2015 22:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen televisie abonnement dus ik kan zondag sowieso niet kijken. En dan is m'n NLZiet abonnement ook nog eens afgelopen dus .. moet wel
Nopequote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O ja, dan houdt het wel op. Ging er eigenlijk vanuit dat je TV had
Nice dat scheelt een hoop geldquote:Op maandag 18 mei 2015 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
NopeSinds.. 2 jaar niet meer denk ik. TV staat grappig genoeg wel altijd aan met iets op
Maar stream heel veel.. betaal dan zo nu en dan ergens voor of log in op de server van een FOK!ker en ik kan kijken wat ik wil
Mis gewone tv (inmiddels) niet meer.
Ja, op een bepaald moment besefte ik me dat ik alles terugkeek. Vroeg me af waar ik nog eigenlijk voor betaaldequote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice dat scheelt een hoop geld
Zou het hier ook niet missen denk ik, kijk meestal toch series of films die ik kan downloaden.
Dat is juist positiefquote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, op een bepaald moment besefte ik me dat ik alles terugkeek. Vroeg me af waar ik nog eigenlijk voor betaaldeWas alleen wel vreemd laatst met de Loden Leeuw aflevering van Radar. Had die reclames nog nooit gezien
Ja, alhoewel ik die reclame op de reguliere stream wel kan dromenquote:
O, daar heb je ze dus ookquote:Op maandag 18 mei 2015 22:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik die reclame op de reguliere stream wel kan dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |