quote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Lachertje van de Eredivisie. Nu al 16 jaar.
Derhalve TR gemaakttwitter:Feyenoord twitterde op zondag 17-05-2015 om 16:50:29Rutten: 'Ik ga vanavond met Martin van Geel zitten om te praten over de nabije toekomst.' #zwoFEY reageer retweet
TS is net terugquote:Op zondag 17 mei 2015 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nieuws van de Telegraaf quoten zou sowieso een instant ban moeten zijn
Omdat je een niet-vierkant plaatje als UI hebt genomen lijkt het nu net alsof Willems een hele dikke kop heeft.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dan kan je uit voorzorg de TT tussen haakjes doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof de Telegraaf dit zo pontificaal meldt als het niet waar is.
Nee.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je uit voorzorg de TT tussen haakjes doen.
De telegraaf meldt het toch ook zonder voorbehouden en aanhalingstekens, maar dan ineens moeten we hier roomser dan de paus gaan doen? Wat is dat voor dom gelul?quote:
Echt he. Wat een rare vent is dat joh :Squote:Op zondag 17 mei 2015 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De telegraaf meldt het toch ook zonder voorbehouden en aanhalingstekens, maar dan ineens moeten we hier roomser dan de paus gaan doen? Wat is dat voor dom gelul?
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel onverstandige keuze.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat die van Bronckhorst het alvast overnemen.
Dan de plee offs verliezen, kan je die ook meteen ontslaanquote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begint die lekker met 0-1 achterstand aan z'n nieuwe seizoen. Moeten nog maar zien dat Feyenoord dit redt tegen Heerenveen, Vitesse of Pec.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De kans is al groot dat die op hun gat gaan in Heerenveen donderdag.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begint die lekker met 0-1 achterstand aan z'n nieuwe seizoen. Moeten nog maar zien dat Feyenoord dit redt tegen Heerenveen, Vitesse of Pec.
Daarom, en al redden ze dat komen ze daarna hun vrienden PEC of Vitesse weer tegenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kans is al groot dat die op hun gat gaan in Heerenveen donderdag.
Die heeft net als interim-trainer Excelsior Maassluis in de topklasse behouden. Dan kan die dit ook wel, weinig niveauverschil.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de poll van het AD op John de Wolf gestemd
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)yenoord-redden.dhtml
Klopt, misschien is het ergens wel goed een realiteitscheck. Anders beginnen we weer met de welbekende, gebruinde en overdreven lachende gezichten om vervolgens in het komende seizoen geconfronteerd te worden met matig voetbal.quote:
Lekker toch. Extra vermaak met die laatste weekjes.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, en al redden ze dat komen ze daarna hun vrienden PEC of Vitesse weer tegen
Ach, zo chanant waren de optredens tegen Vitesse en PEC nou ook weer nietquote:Op zondag 17 mei 2015 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, en al redden ze dat komen ze daarna hun vrienden PEC of Vitesse weer tegen
De Telegraaf geloven....quote:Op zondag 17 mei 2015 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:00 schreef hottentot het volgende:
Ze halen in hun eigen bericht hun eigen titel al onderuit
Als het om voetbal gaat is de Telegraaf toch een stuk betrouwbaarder dan bijvoorbeeld het ADquote:Op zondag 17 mei 2015 18:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
De Telegraaf geloven....
Ze halen in hun eigen bericht hun eigen titel al onderuit, en nog blijf jij volhouden
En maakt dat deze titel correct?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het om voetbal gaat is de Telegraaf toch een stuk betrouwbaarder dan bijvoorbeeld het AD
De Telegraaf was al fout in de oorlog, dus die krant neem ik niet serieus.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
De Telegraaf geloven....
Ze halen in hun eigen bericht hun eigen titel al onderuit, en nog blijf jij volhouden
De titel komt toch gewoon niet overeen met het artikel of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het om voetbal gaat is de Telegraaf toch een stuk betrouwbaarder dan bijvoorbeeld het AD
Dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:02 schreef Elan het volgende:
De titel komt toch gewoon niet overeen met het artikel of zie ik dat verkeerd?
4-1, 3-0, scheelde niksquote:Op zondag 17 mei 2015 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, zo chanant waren de optredens tegen Vitesse en PEC nou ook weer niet
Waar exact staat in het artikel dat hij per direct opstapt, misschien kun jij dit quoten?quote:
Excelsior is de club van Rotterdamquote:Op zondag 17 mei 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Sterk in Rotterdam , Sterk in het maasgebouw
Niets is sterker dan die ene hoer
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar exact staat in het artikel dat hij per direct opstapt, misschien kun jij dit quoten?
Je bent mijn #heldvandedagquote:Op zondag 17 mei 2015 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een niet-vierkant plaatje als UI hebt genomen lijkt het nu net alsof Willems een hele dikke kop heeft.
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] <--jouw UI.
Nu heeft ie een nog dikkere kop. Ik geef het opquote:Op zondag 17 mei 2015 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een niet-vierkant plaatje als UI hebt genomen lijkt het nu net alsof Willems een hele dikke kop heeft.
Origineel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] <--jouw UI.
Ik doe het wel. Moment.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nu heeft ie een nog dikkere kop. Ik geef het op
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nu heeft ie een nog dikkere kop. Ik geef het op
Mijn oprechte dankquote:
Het siert je om je mening niet aan te passen afhankelijk van of je iemand mag je of nee.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mijn oprechte dank
Neemt niet weg dat je nog steeds een ban verdient voor het quoten van de Telegraaf.
Die eerste ban van je zit wel diep hequote:Op zondag 17 mei 2015 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het siert je om je mening niet aan te passen afhankelijk van of je iemand mag je of nee.
Deden bepaalde mensen met banrechten dit maar op dit forum..
Je weet wat ik bedoel. Ik adviseer je het los te laten, amateurpsycholoog spelend.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doelde op iets anders.
Even afgezien van het feit dat m'n eerste ban nu 6 jaar terug is.
Nogmaals; ik doelde op iets anders. Maar bedankt voor je advies.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Ik adviseer je het los te laten, amateurpsycholoog spelend.
Met de kanttekening dat Feyenoord ook niet echt het materiaal had van een PSV. Wat je hem denk ik wel kwalijk kunt nemen is dat jongens als Boëtius, Achahbar, Basacikoglu en Vilhena niet ontwikkelt hebben of zelfs teruggevallen zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Je kon van verre zien aankomen dat Rutten niet de man was die Feyenoord naar een titel zou leiden. Zijn prestaties als trainer horen bij een subtopper. Met Twente won hij in 2000 ooit de beker, daarna zat hij jaren bij PSV, totdat hij in 2006 hoofdtrainer werd. Dit zijn zijn prestaties sindsdien:
2006-07 Twente: 4e
2007-08 Twente: 2e* (na play-offs, 4e na 34 wedstrijden)
2008-09 Schalke 04: 8e (vroegtijdig ontslagen)
2009-10 PSV: 3e
2010-11 PSV: 3e
2011-12 PSV: 3e vroegtijdig ontslagen
2012-13 Vitesse: 4e
2013-14 -
2014-15 Feyenoord: 4e
Rutten heeft bij Feyenoord naar vermogen gepresteerd. Feyenoord kreeg (ongeveer) wat het kon verwachten.
Mee eens, maar van mijn kant dan weer de kanttekening dat Rutten nergens de verwachtingen écht weet te overtreffen. Zie ook zijn periode bij PSV.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:15 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat Feyenoord ook niet echt het materiaal had van een PSV. Wat je hem denk ik wel kwalijk kunt nemen is dat jongens als Boëtius, Achahbar, Basacikoglu en Vilhena niet ontwikkelt hebben of zelfs teruggevallen zijn.
Verwachtte ook niemand hier, daarvoor zijn de mogelijkheden te beperkt. Ze hebben hem aangenomen op zijn schijnbare status dat hij spelers beter maakt en goed met jonge probleemgevallen kan werken. Zodat je deze zomer weer een aantal leuke spelers voor hoge bedragen kon slijten en er ondertussen weer wat nieuwe aanwas was, die volgend jaar redelijk mee kon.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Je kon van verre zien aankomen dat Rutten niet de man was die Feyenoord naar een titel zou leiden. Zijn prestaties als trainer horen bij een subtopper. Met Twente won hij in 2000 ooit de beker, daarna zat hij jaren bij PSV, totdat hij in 2006 hoofdtrainer werd. Dit zijn zijn prestaties sindsdien:
2006-07 Twente: 4e
2007-08 Twente: 2e* (na play-offs, 4e na 34 wedstrijden)
2008-09 Schalke 04: 8e (vroegtijdig ontslagen)
2009-10 PSV: 3e
2010-11 PSV: 3e
2011-12 PSV: 3e vroegtijdig ontslagen
2012-13 Vitesse: 4e
2013-14 -
2014-15 Feyenoord: 4e
Rutten heeft bij Feyenoord naar vermogen gepresteerd. Feyenoord kreeg (ongeveer) wat het kon verwachten.
Feyenoord heeft de 3de begroting. De 4de plek is dan toch niet zo heel gek?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel mag ook opdonderen..die is verantwoordelijk voor het hele zooitje..slechte selectie samengesteld..Rutten gehaald..Rutten te lang laten zitten..Van Geel je tijd is op..oprotten
Wie?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-05-2015 om 19:57:10Naast Fred Rutten, zal ook de veel bekritiseerde assistent-trainer Patrick Greveraars direct vertrekken bij #Feyenoord. [via @MikosGouka] reageer retweet
Ik vind het niet spannend, maar wel topicwaardig.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is GGMM de enige die het daadwerkelijk spannend vindt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
Derhalve TR gemaakttwitter:Feyenoord twitterde op zondag 17-05-2015 om 16:50:29Rutten: 'Ik ga vanavond met Martin van Geel zitten om te praten over de nabije toekomst.' #zwoFEY reageer retweet
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en jij neemt het klakkeloos over, gehandicapt als je bent.
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)aken-rutten-over.htmquote:Van Bronckhorst neemt per direct taken Rutten over
Aan de samenwerking tussen Feyenoord en Fred Rutten is voortijdig een einde gekomen. De 52-jarige trainer besloot op te stappen na de 3-0 nederlaag op bezoek bij PEC Zwolle in de laatste speelronde van de Eredivisie en wordt opgevolgd door Giovanni van Bronckhorst.
Door het verlies in Zwolle raakte Feyenoord de derde plaats, die bijna het hele seizoen in het bezit was van de Rotterdammers, kwijt aan AZ. Rutten nam na het uitduel met PEC al een voorschot op zijn afscheid. 'Ik ben eindverantwoordelijk en daar loop ik niet voor weg', reageerde hij geprikkeld tegenover FOX Sports. 'Als je vijf wedstrijden op rij geen prestatie levert bij een grote club, dan moet je gaan nadenken. Dat ga ik vanavond doen, samen met directeur Martin van Geel.'
De 52-jarige oefenmeester weigerde vervolgens verdere vragen te beantwoorden, waarmee hij extra de suggestie wekte op weg te zijn naar de uitgang bij Feyenoord. Ook bij de afsluitende persconferentie vertrok Rutten razendsnel. Hij deed opnieuw kort de mededeling dat hij met Van Geel ging praten en liet vervolgens de aanwezige journalisten in verbazing achter.
Sinds de 4-1 zege bij AZ begin april leverden de vijf daaropvolgende duels slechts twee punten op. Daarom moet Feyenoord kwalificatie voor de Europa League zien te bewerkstelligen via de play-offs. Van Bronckhorst, die volgend seizoen sowieso al de scepter zwaait, krijgt de taak om in de play-offs het seizoen van Feyenoord tot een goed einde te brengen. Donderdag start voor hem zijn trainersloopbaan met een uitwedstrijd tegen SC Heerenveen.
Op dat moment was het nog niet officieel bekend, dus alsnog een misleidende kop.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)aken-rutten-over.htm
Nu ook nog niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Op dat moment was het nog niet officieel bekend
Dit ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Op dat moment was het nog niet officieel bekend, dus alsnog een misleidende kop.
Wel als je ziet hoe we tot deze knappe prestatie zijn gekomen..quote:Op zondag 17 mei 2015 19:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de 3de begroting. De 4de plek is dan toch niet zo heel gek?
Blijkbaar is hij ontslagen. Meldt de NOS net.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel laf van die drol genaamd Fred om er zelf de brui aan te geven..
krijgt hij ook nog wat geld mee (?)quote:Op zondag 17 mei 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij ontslagen. Meldt de NOS net.
Fred Rutten is ontslagen als trainerquote:Op zondag 17 mei 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij ontslagen. Meldt de NOS net.
Ik vind deze uitspraak altijd wel grappig uit jou mond/toetsenbordquote:
*jouwquote:Op maandag 18 mei 2015 01:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak altijd wel grappig uit jou mond/toetsenbord
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 09:39:3633.3 - Fred Rutten's Eredivisie win percentage is 33.3% in April/May, while it's 50+% in all other months. Hayfever. http://t.co/ht96Q0ELc9 reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op maandag 18-05-2015 om 10:28:29Interview met RTV Rijnmond in maart 2014 na de aanstelling van de nieuwe Feyenoord trainer Fred Rutten. http://t.co/9WekFKpSwI reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |