Ach, ik heb het overleefd en was toch redelijk gezellig, lekker eten en een biertje. Binnen roken mocht niet maar er was een overdekt terrasje, al met al viel het wel mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef just me het volgende:
Hé Mo hoe was het gisteren?
en doe maar een lekker biertje
Ik oefen niet voor niks zo vaak hè, het is altijd een wedstrijd met handicapverrekening, er deden vandaag 15 vrouwen mee, handicap variërend tussen 54 en 18.7. Ik heb momenteel handicap 27.6. En het blijft een spelletje, de bal komt nog steeds niet altijd waar ik de bal wil hebben, stond op een gegeven moment een straffe tegenwind en daar moet je dan wel rekening mee houden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij hebt ook bijna altijd prijs..![]()
Hoeveel doen er mee in jouw categorie?
Dan doe je het toch niet slechtquote:Op zondag 17 mei 2015 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik oefen niet voor niks zo vaak hè, het is altijd een wedstrijd met handicapverrekening, er deden vandaag 15 vrouwen mee, handicap variërend tussen 54 en 18.7. Ik heb momenteel handicap 27.6. En het blijft een spelletje, de bal komt nog steeds niet altijd waar ik de bal wil hebben, stond op een gegeven moment een straffe tegenwind en daar moet je dan wel rekening mee houden.
quote:
Wel typerend iddquote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef just me het volgende:
[..]![]()
wat wel lachen was.. bij de prijsuitreiking kon ik kiezen tussen een fles wijn en een plantje, de fles werd me al aangereikt![]()
En ik drink na de wedstrijd altijd bitter lemon of zoiets, als we om 14.00 uur klaar zijn ga ik niet aan het bier of de wijn, moet met de auto naar huis hè.
Weet ik nog niet misschien als ik in Spanje ga wonenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:56 schreef just me het volgende:
Doet je broer goed!! Ga jij het ook weer eens oppakken ?
Ja dat hoort er dan bij hèquote:Op zondag 17 mei 2015 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet misschien als ik in Spanje ga wonen
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat hoort er dan bij hè
was trouwens lachen, sta ik daar met die fles wijn in mijn handen, komt de directeur van school langs... ben je morgen wel op tijd
![]()
![]()
Ik kom uit een echte hockeyfamilie, allemaal keepersquote:
OKquote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom uit een echte hockeyfamilie, allemaal keepers
Mijn jongste broer was een goede golfer maar golft niet meer (jammer genoeg)
Het sporten zit wel bij ons in de familie,
Merel daarentegen doet niets aan sport, JustJunior voetbalt
Ik ben nooit echt op vakantie als ik mn dochter in SPanje bezoekquote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef just me het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat ik het golfen heb, zou anders gillend gek worden, zeker in de vakanties
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochterquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt op vakantie als ik mn dochter in SPanje bezoek
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochter
doen wat voor jou goed isquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou het bij wandelen, misschien rustig zwemmen weer oppakken en heel af en toe eens schaatsen of inline skaten
Die vertrekt morgen naar een Canarisch eiland....quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er wel vakantie van maken, samen met je dochter
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vertrekt morgen naar een Canarisch eiland....
Vroeger ooit een keer gedaan, maar dat was echt niks met een puberende dochter en een heimwee hebbend neefje in een huisje aan de kust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |