abonneren op de telegraafquote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
Wat doen jullie meestal? Bij de een of twee na laatst rol wc papier, nieuwe kopen?
en met mede in stand houden... meh.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
abonneren op de telegraaf
Ik heb altijd een voorraad. Koop zo'n XL-verpakking als ze in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
Wat doen jullie meestal? Bij de een of twee na laatst rol wc papier, nieuwe kopen?
ja maar die is ook niet oneindig of is die aanbieding er steeds voordat je voorraad in gevaar komt?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb altijd een voorraad. Koop zo'n XL-verpakking als ze in de aanbieding zijn.
Twee na laatste.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
Oehhhh living on the edge!quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
er werd vaak gepost dat ze niet tegen anderen durfde te zeggen dat ze utopia kijken.
ik durf niet tegen mijn vrienden/familie te zeggen dat ik op fok in de coss zit
beter nog niet vastpakkenquote:
Ja, en anders koop ik het buiten de aanbieding. Dat durf ik!quote:Op zondag 17 mei 2015 11:23 schreef PeZu het volgende:
ja maar die is ook niet oneindig of is die aanbieding er steeds voordat je voorraad in gevaar komt?
Eenmaal, andermaal, verkocht?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef PeZu het volgende:
Ik heb mijn vingertoppen geveild met een diamantveil
die heb ik ook altijdquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en anders koop ik het buiten de aanbieding. Dat durf ik!
[ afbeelding ]
Ja die is lekkerquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en anders koop ik het buiten de aanbieding. Dat durf ik!
[ afbeelding ]
Geen tieptyfus meer?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef PeZu het volgende:
Ik heb mijn vingertoppen geveild met een diamantveil en wow wat een precieze reactie op mijn telefoon nu
ooh kakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |