niks zeggen, kijken waar ze in de reflectie van mei mee op de proppen komtquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:56 schreef Samzz het volgende:
Oh my, de stagiaire is echt erg. Heeft ze in de zelfreflectie van april over haar wedstrijd met Hemelvaart geschreven
.
Die heeft ze ook al geschrevenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
niks zeggen, kijken waar ze in de reflectie van mei mee op de proppen komt
Lift nog steeds kapotquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Niet alleen is de lift nog steeds kapot, maar nu is er ook al een lekkage onder het parkeerterrein waar ze al ruim een maand mee bezig zijn en hebben ze dat gat ook weer groter gemaakt waardoor ik en m'n buren er niet meer uit kunnenCommunicatie
Ze zijn gisteren de hele dag bezig geweest. Wordt een duur geintje ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lift nog steeds kapotWat een prutsbedrijf.
Als jij het maar niet hoeft te betalenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren de hele dag bezig geweest. Wordt een duur geintje ook.
Schiet ook niet op. Nou ja, ik weet ook niet hoeveel techniek er bij een liftreparatie komt kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren de hele dag bezig geweest. Wordt een duur geintje ook.
Best veel blijkbaar, allemaal unieke onderdelen die blijkbaar besteld moeten worden en dat zou dan ook weer een week duren. Maar ze zijn nu ook weer niet aan het werk, zullen wel weer ergens anders een klus hebben, dus het schiet gewoon niet op.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet ook niet op. Nou ja, ik weet ook niet hoeveel techniek er bij een liftreparatie komt kijken.
Lekker danquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best veel blijkbaar, allemaal unieke onderdelen die blijkbaar besteld moeten worden en dat zou dan ook weer een week duren. Maar ze zijn nu ook weer niet aan het werk, zullen wel weer ergens anders een klus hebben, dus het schiet gewoon niet op.
Daar ben ik ook blij om als de lift niet kapot isquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ben blij dat ik niet in een rolstoel zit*even afkloppen*
quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om als de lift niet kapot is.
Ik ben er eigenlijk altijd blij meequote:Op woensdag 20 mei 2015 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om als de lift niet kapot is.
Geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk altijd blij meeMaar nu waardeer ik m'n benen nog meer.
Jullie gebouw is toch vrij nieuw? Raar dat daar zulke exotische liften in zitten dan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best veel blijkbaar, allemaal unieke onderdelen die blijkbaar besteld moeten worden en dat zou dan ook weer een week duren. Maar ze zijn nu ook weer niet aan het werk, zullen wel weer ergens anders een klus hebben, dus het schiet gewoon niet op.
15 jaar oud. We zijn ook niet heel erg amused neequote:Op woensdag 20 mei 2015 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jullie gebouw is toch vrij nieuw? Raar dat daar zulke exotische liften in zitten dan.
Die van ons stammen uit de jaren '70. Sja dan begrijp ik dat onderdelen niet altijd meer 1-2-3 voorhanden zijn
Word je 37?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Niet echt moe, vooral licht opgewonden. Who know, dat je toch nog giddy kan zijn voor je 37ste verjaardag
Daar zou ik niet meer in durvenquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
15 jaar oud. We zijn ook niet heel erg amused nee
De lift in het gebouw van m'n broer wordt niet eens meer onderhouden, 'gebruik is op eigen risico'. Oude pauperzooi
Ja, want boy o boy was die film goed en spannend!quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen er nog spannende films werden gemaakt
Grote mate van sarcasmequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want boy o boy was die film goed en spannend!
(Ok, beter dan de remake Down)
Gelukkigquote:
Dat laatste altijd. Dat weet je scherp te houdenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GelukkigIk twijfelde even aan je. Maar ik moest natuurlijk aan mezelf twijfelen.
Of t maakt je een onzekere mutsquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste altijd. Dat weet je scherp te houden
vriend heeft non hodgkin lymfoom kanker. Maar een SOA test zou ook best kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een SOA test hoef je toch niet naar het ziekenhuis?
Waar woon je ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
vriend heeft non hodgkin lymfoom kanker. Maar een SOA test zou ook best kunnen.
Hey, dat shoestring is wel tof zeg. Dat je kunt inzien wie de reis al geboekt hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn weer bezig met de liftmet een map met instructies.
Druk op 1 voor de eerste verdiepingquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn weer bezig met de liftmet een map met instructies.
Ze staan al op de derde verdieping, dus het gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Druk op 1 voor de eerste verdieping
Druk op 2 om op de tweede verdieping uit te komen.
Ja handig hequote:Op woensdag 20 mei 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, dat shoestring is wel tof zeg. Dat je kunt inzien wie de reis al geboekt hebben
Ik zou bijna zelf gaan boekenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja handig heEn ze hebben singles-reizen. Bij Djoser boeken voornamelijk bejaarden en dat is wel jammer, want zij hebben mooie reizen.
Gaan we samenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou bijna zelf gaan boekenEen van de Singles-reizen naar japan: gemiddelde leeftijd: 31
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |