quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik vind het er puik uit zien. Van mij mag het forum over
Mwah, een frisse look voor het forum mag wel een keertje eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:55 schreef Juup© het volgende:
Hopelijk duurt het nog HEEEEL lang eer het forum herbouwd wordt
[..]
[..]
Als het Forum er net zo beroerd uit gaat zien als de FPIk kom niet voor niets meer op de FP.
Ik zal om 12.00 uur laten weten of het een goede morgen was, ok?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom zo min mogelijk op de FP omdat het ramvol Stormfronters zit. Maar ik vind het er puik uit zien. Van mij mag het forum over
Denk het niet, die hebben de boel overgenomen. En pretenderen nu de mening van de gemiddelde FOK!ker/Nederlander te uiten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zolang die stormfronters maar wegblijven
Hier niet gelukkig. Zolang je maar niet in NWS gaat kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk het niet, die hebben de boel overgenomen. En pretenderen nu de mening van de gemiddelde FOK!ker/Nederlander te uiten.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 20 mei 2015 07:55 schreef Juup© het volgende:
Hopelijk duurt het nog HEEEEL lang eer het forum herbouwd wordt
[..]
[..]
Als het Forum er net zo beroerd uit gaat zien als de FPIk kom niet voor niets meer op de FP.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:56 schreef Samzz het volgende:
Oh my, de stagiaire is echt erg. Heeft ze in de zelfreflectie van april over haar wedstrijd met Hemelvaart geschreven
.
Dingen..quote:
Whut?quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:56 schreef Samzz het volgende:
Oh my, de stagiaire is echt erg. Heeft ze in de zelfreflectie van april over haar wedstrijd met Hemelvaart geschreven
.
Is er een nieuwe? Het was me nog niet opgevallenquote:
niks zeggen, kijken waar ze in de reflectie van mei mee op de proppen komtquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:56 schreef Samzz het volgende:
.
Die heeft ze ook al geschrevenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
niks zeggen, kijken waar ze in de reflectie van mei mee op de proppen komt
Lift nog steeds kapotquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Niet alleen is de lift nog steeds kapot, maar nu is er ook al een lekkage onder het parkeerterrein waar ze al ruim een maand mee bezig zijn en hebben ze dat gat ook weer groter gemaakt waardoor ik en m'n buren er niet meer uit kunnenCommunicatie
Ze zijn gisteren de hele dag bezig geweest. Wordt een duur geintje ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lift nog steeds kapotWat een prutsbedrijf.
Als jij het maar niet hoeft te betalenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren de hele dag bezig geweest. Wordt een duur geintje ook.
Schiet ook niet op. Nou ja, ik weet ook niet hoeveel techniek er bij een liftreparatie komt kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren de hele dag bezig geweest. Wordt een duur geintje ook.
Best veel blijkbaar, allemaal unieke onderdelen die blijkbaar besteld moeten worden en dat zou dan ook weer een week duren. Maar ze zijn nu ook weer niet aan het werk, zullen wel weer ergens anders een klus hebben, dus het schiet gewoon niet op.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet ook niet op. Nou ja, ik weet ook niet hoeveel techniek er bij een liftreparatie komt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |