als het waar blijkt te zijn, weten we wat de banner vanuit kafranbel zal zijn morgenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:10 schreef UpsideDown het volgende:
Palmyra dreigt te vallen en wat doet de VS? Bommen gooien op Kafranbel
Hebreeuwsquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay![]()
is dat arabisch? want ik zag hebreuwse meuk toen ik het googelde, beide semitisch zal daar wel aan liggen
arab thomas ken ik niet zo, maar markito is best goed geinformeerd, als hij het niet zeker weet is het rumours about/ tweets about/ uncofirmed reports about en corrigeert vaak ook als hij verkeerde info heeft geplaatst, daarom volg ik hem ookquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die markito en arabthomas zijn natuurlijk geen haar beter
twitter:batholiver twitterde op woensdag 20-05-2015 om 20:11:24#Palmyra lightweight #Obama puts up school girl spokesperson to announce US will keep 'watching brief' whilst #ISIS reeks crazy destruction reageer retweet
Is Erdo nu blij ?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:16 schreef Slayage het volgende:
tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
[ afbeelding ]
De val van Palmyra toont maar weer eens de onmacht van de 'internationale gemeenschap'. Iedereen schreeuwt moord en brand maar niemand doet wat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:22 schreef YazooW het volgende:
Al die paniek opeens voor een paar oude bouwwerken. Jammer dat het zeer waarschijnlijk gesloopt gaat worden maar er zijn wel ergere dingen in deze oorlog dan deze situatie in Palmyra.
dunno, ik niet iig, omdat daesh in directe contact dreigt te komen met de rebellen, nu ook in centraal syrie, daarnaast verliest assad een front waardoor er meer bronnen vrijkomen om in te zetten tegen de rebellenquote:
twitter:shlonesh twitterde op woensdag 20-05-2015 om 20:04:46''#Palmyra has fallen'' - Assad regime media http://t.co/59ulkowaUE reageer retweet
doen ze toch als dus die vlieger gaat niet opquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze het dan toch gaan slopen zou ik als USA zijnde zeggen prima, maar dan koppen jullie een partij bommen wanneer jullie dat daar slopen. Dan maar zo, ja toch?
true. niemand huilt om de vele menselijke slachtoffers in syrie, maar om een paar oude bouwwerkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:22 schreef YazooW het volgende:
Al die paniek opeens voor een paar oude bouwwerken. Jammer dat het zeer waarschijnlijk gesloopt gaat worden maar er zijn wel ergere dingen in deze oorlog dan deze situatie in Palmyra.
de internationale gemeenschap dient individueel de eigen belang van elke individueel land, no body realy cares a fuck!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De val van Palmyra toont maar weer eens de onmacht van de 'internationale gemeenschap'. Iedereen schreeuwt moord en brand maar niemand doet wat.
We sturen George Costanza wel even om met IS te onderhandelen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Zou de coalitie dat fort durven te bombarderen? Blijf toch werelderfgoed... Volgens mij doet IS er beter aan gewoon alles heel te laten. Denk dat de coalitie het niet aandurft werelderfgoed te bombarderen, zal wettelijk gezien ook wel verboden zijn.
Gestolen of verkocht. Tijdje terug was er toch ook een Nederlander die zijn bedrijfsauto met belettering en al zag rondrijden in Syri๋quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef Slayage het volgende:
wtf doet een truck van een deense supermarkt keten in isisistan, rechts op de foto, NETTO![]()
http://www.netto.dk/Pages/Forside.aspx
[ afbeelding ]
Seinfeld is nog joodser dan een synagoge. Lijkt met niet echt een slim planquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We sturen George Costanza wel even om met IS te onderhandelen.
George is niet Joods.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Seinfeld is nog joodser dan een synagoge. Lijkt met niet echt een slim plan
maar george is grieks meen ikquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Seinfeld is nog joodser dan een synagoge. Lijkt met niet echt een slim plan
Of deze:quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gestolen of verkocht. Tijdje terug was er toch ook een Nederlander die zijn bedrijfsauto met belettering en al zag rondrijden in Syri๋
twitter:arabthomness twitterde op woensdag 20-05-2015 om 20:36:00Regime losing is also to blame on their random strategies, as Mastuma and #Palmyra fell regime sends 1000s to uninhabited Qalamoon mountains reageer retweet
twitter:arabthomness twitterde op woensdag 20-05-2015 om 20:36:38Also an indication that regime is hardly fighting for its own survival but for the advantage of its backers (#Hezbollah, #Iran) reageer retweet
Argument klopt niet, in Deir ez-Zor en Hasakah houden ze ook nog gewoon stand.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Slayage het volgende:
hear, heartwitter:arabthomness twitterde op woensdag 20-05-2015 om 20:36:00Regime losing is also to blame on their random strategies, as Mastuma and #Palmyra fell regime sends 1000s to uninhabited Qalamoon mountains reageer retweet
twitter:arabthomness twitterde op woensdag 20-05-2015 om 20:36:38Also an indication that regime is hardly fighting for its own survival but for the advantage of its backers (#Hezbollah, #Iran) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |