klopt, maar wel opvallend iig en met wat als doel?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat de VS dit doet, dus kan best kloppen.
Het zou hun hoofdkwartier/trainingskamp/munitiedepot zijn, ik denk JAN verzwakken ten gunste van 'non-jihadi rebellen'.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
klopt, maar wel opvallend iig en met wat als doel?
wellicht, maar steun voor nusra wordt breed gedragen bij de syrische bevolking en de mainstream rebellen, ondanks dat de organisatie ideologisch niet ver staat van isisquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:36 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het zou hun hoofdkwartier/trainingskamp/munitiedepot zijn, ik denk JAN verzwakken ten gunste van 'non-jihadi rebellen'.
doel heiligt de middelen, als ze maar isis fucken!quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef UpsideDown het volgende:
Louter nog Arabieren volgens mij, Koerden raken in de minderheid in Rojava door de expansie op Arabisch grondgebied.
Nusra is niet de oplossing, zij maken er een sektarische strijd van. Op termijn zal Nusra weer geheel opgeruimd moeten worden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
wellicht, maar steun voor nusra wordt breed gedragen bij de syrische bevolking en de mainstream rebellen, ondanks dat de organisatie ideologisch niet ver staat van isis
at the moment hebben ze nusra hard nodig om zich staande te houden, dus denk ik dat de meeste rebellen hier niet blij mee zouden zijn
ik snap wat je bedoelt, daar heb je ook gelijk in, maar er moet gekozen worden tussen twee kwaden en dan wordt assad als grootste kwaad gezien door velen, srf/hazzm dachten daar anders over en kijk wat er met hen is gebeurdquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nusra is niet de oplossing, zij maken er een sektarische strijd van. Op termijn zal Nusra weer geheel opgeruimd moeten worden.
tijd om afscheid te nemen van palmyraquote:
Ze zijn een voorbeeld voor de rest van Syri, Arabieren, Koerden, Assyrirs en buitenlandse vrijwilligers die zij aan zij vechten tegen fascisten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
doel heiligt de middelen, als ze maar isis fucken!
twitter:leithfadel twitterde op woensdag 20-05-2015 om 19:18:01Full report from the #Palmyra front, including what #ISIS has captured and the current frontlines:http://t.co/FdNT7pKAfX reageer retweet
true dat, echter moet het blijken of het standhoud, wanneer de gezamenlijke vijand er niet meer isquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:47 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze zijn een voorbeeld voor de rest van Syri, Arabieren, Koerden, Assyrirs en buitenlandse vrijwilligers die zij aan zij vechten tegen fascisten.
twitter:markito0171 twitterde op woensdag 20-05-2015 om 19:46:32#Syria #IslamicState took also the airbase in #Palmyra http://t.co/a7mIraVJR4 reageer retweet
laatste tijd geen stoer praatjes meer van deze gast trouwens. reality kicked inquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:49 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:leithfadel twitterde op woensdag 20-05-2015 om 19:18:01Full report from the #Palmyra front, including what #ISIS has captured and the current frontlines:http://t.co/FdNT7pKAfX reageer retweet
wordt assad aan zijn lot overgelaten en stort het kaartenhuis in elkaar?twitter:arabthomness twitterde op woensdag 20-05-2015 om 19:52:56#Syria: fighters of the Iraqi Shiite Liwa Abu Fadl al-Abbas are retreating from regime areas in #Aleppo, reportedly heading back to #Iraq reageer retweet
vertaling graag, anders gaan de modjes zeikenquote:
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 20-05-2015 om 20:04:15BREAKING: Unconfirmed reports on social media that the ancient Syrian city of #Palmyra and the air base have fallen to #ISIS. reageer retweet
Those who believe are not afraid.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
vertaling graag, anders gaan de modjes zeiken
remember de syrie reeks...quote:
Hij is realistisch, ook als het niet goed gaat tweet hijquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
laatste tijd geen stoer praatjes meer van deze gast trouwens. reality kicked in
van mij mogen twitteraars best pro of anti wat dan ook zijn en het laten blijken, maar hij zat euforisch te ijlen dat idlib en jisr terug veroverd zou worden op korte termijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij is realistisch, ook als het niet goed gaat tweet hij
ah okayquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:10 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Mi she'maamin loh mefached! =
Those who believe are not afraid.
Die markito en arabthomas zijn natuurlijk geen haar beterquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
van mij mogen twitteraars best pro of anti wat dan ook zijn en het laten blijken, maar hij zat euforisch te ijlen dat idlib en jisr terug veroverd zou worden op korte termijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |