Officiële studio versiequote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart
Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood
--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---
![]()
WE GAAN VOOR DE WINST!
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zit er al bovenop.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:31 schreef marcodej het volgende:
Pannekoek valt van zijn voetstuk! Kamervragen!
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit. Mag wel even onderzocht worden wie daarvoor verantwoordelijk is.![]()
Mogen ook wel een paar Kamervragen over gesteld worden, daar ga ik maar eens achteraan.
Het is ook niet dat ze daar hysterisch naar een graphic grijpt, ze grijpt naar ons!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als er gehoopt werd dat ze naar een graphic zou grijpen
Plekken 8-12 liggen dicht bij elkaar. Dat wordt een slachtveld dinsdag. Ik ga zo balen als ze dan net 11e wordt hequote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:36 schreef Greys het volgende:
Van een uur geleden.
(Of stond die hier al?)
[ afbeelding ]
Duidelijk. Beeldregie moet dus voor een finaleplek zorgen en Trijntje's acteerkunsten en misschien de jurk ;-)quote:Het is geen toegevoegde animatie, het is die LED wall die de suggestie geeft van een opkomende zon. Je ziet een bol opkomen en dan wordt het een wit-achtige achtergrond. Die bewegende man op de achtergrond is ook weer op de LED wall te zien. Net als dat stelletje. Maar omdat het dus zo vaag en bewegend is, ziet dat er wel mooi uit en net wat anders dan een heel scherp/helder LED beeld. Zeker als die camera goede hoeken uitzoekt, kan je dat echt wel zien op beeld. Maar verwacht niet ineens een man daadwerkelijk naast haar op het podium, dat is wellicht verkeerd overgekomen.
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit in Abiza zeiden ze gisteren bij boulevard
Lekker veel Sachertorte naar binnen werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:37 schreef KoningPils het volgende:
Maar heeft Trijntje wel een leuke tijd in Wenen? Want daar gaat het om!
Leest tussen de regels door meteen 'nog wat extra centimeters op de heupen plakken'.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Lekker veel Sachertorte naar binnen werken
FML. Hier was ik bang voor, het wordt dus kak.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef grazz het volgende:
Maar verwacht niet ineens een man daadwerkelijk naast haar op het podium, dat is wellicht verkeerd overgekomen.
Oh dear, die staat straks te janken omdat ze zichzelf in het rechter rijtje ziet staan, blijkt ze gewoon door te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:47 schreef marcodej het volgende:
Trijn gaat ons naar de finale loenzen. Bij haar zijn zes punten er standaard twaalf.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:47 schreef marcodej het volgende:
Trijn gaat ons naar de finale loenzen. Bij haar zijn zes punten er standaard twaalf.
Ook echt heel erg Telegraf, die titel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:01 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html
De Telegraaf plant het zaadje vrolijk mee
Dat vind ik in dit geval voor het eerst niet zo ergquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook echt heel erg Telegraf, die titel.
Ze zegt "zeg nooit nooit" en het wordt "ze overweegt het!!!"
Jaquote:
Volgende week ook nog? Want op zich kan ze maandag nog naar Wenen, bedoel ik?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit in Ibiza zeiden ze gisteren bij boulevard
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:49 schreef Fascination het volgende:
Zat de tweede repetitie van Noorwegen te bekijken en dan realiseer je je hoe pauper het bij Nederland was.
Als we in de finale komen, dan verdienen we dat ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
We verdienen op zich niet écht een finaleplaats dit jaar![]()
En haar kindjes dan en een nieuw lover heeft zequote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:11 schreef Greys het volgende:
Volgende week ook nog? Want op zich kan ze maandag nog naar Wenen, bedoel ik?
Tuurlijk, zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als we in de finale komen, dan verdienen we dat ook.
maar die kunnen toch allemaal lekker mee naar Wenen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En haar kindjes dan en een nieuw lover heeft zeik snapte dat jij maandag bedoelde..
Die constante vergelijking met vorig jaar is geen goed argument. Zo ontzettend vaak is het echt niet voorgekomen dat een outsider ineens dichtbij de winst kwam. Durf zelfs te beweren dat NL vorig jaar een unicum was. Meestal pikken ze wel op wat gaat scoren tijdens repetities, in meer of mindere mate. En de reviews voor TCL waren trouwens beter dan voor Trijntje na 2 repetities.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:07 schreef Jason22 het volgende:
Vorig jaar stonden we 9e vlak voor de jury semi op maandag. Dus ik heb nog hoop!
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook hele bubs mee naar Wenen😀👍quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
maar die kunnen toch allemaal lekker mee naar Wenen?
Van de 1e halve finale is het wel terecht als het (net) door gaat. Als NL in de 2e halve finale zou zitten niet..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo bedoel ik het niet.
Nou ja ik weet niet. Misschien bedoel ik het eigenlijk wel
OP ZICH vind ik het niet goed genoeg voor de Eurovisiefinale.
Liedje niet, act al helemáál niet.
MAAR IK ZOU JUBELEN DIT TOPIC DUS HOEZEE HOLADIEJEE![]()
![]()
Begrijp ik, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo bedoel ik het niet.
Nou ja ik weet niet. Misschien bedoel ik het eigenlijk wel
OP ZICH vind ik het niet goed genoeg voor de Eurovisiefinale.
Liedje niet, act al helemáál niet.
MAAR IK ZOU JUBELEN DIT TOPIC DUS HOEZEE HOLADIEJEE![]()
![]()
Als ik eerlijk ben, geloof ik er nog steeds in. Combinatie van: catchy lied + ijzersterke zang met emotie (verwacht ik), mooie regie + er zijn slechtere liedjes in semi 1 (subjectief natuurlijk) zorgt denk ik voor een plek tussen 7-10.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:02 schreef MuscleLover29 het volgende:
Wat gaat het worden mensen? Ik zie het somber in. Als ik naar die repetitie beelden kijk dan lijkt het allemaal zo in te kakken. Er zit geen drive meer in het lied als ze zo statisch staat te zingen. Ben heel benieuwd naar de echte camerabeelden
Trijntje zingt nu al fantastisch dus dat komt zeker goed, maar als ik haar zo naar die camera zie rennen op laatst weet ik niet of ik haar ook een goede actrice ga vinden..
Sowieso die lover, die kan dan mooi op de kinderen passen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook hele bubs mee naar Wenen😀👍
Ik houd m'n hart vast. Het nummer boeit na anderhalve minuut al niet meer. Het is 3 minuten lang hetzelfde. Maar ja, dat was vorig jaar feitelijk ook zo...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk dat we het wel gaan halen. Qua zang zit het wel goed en er zijn vast wel andere landen bij die minder goed zingen.
Als ze 2e helft loot in de finale zie ik haar max 12e worden ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Met hakken over de sloot door, als 3e optreden in de finale en roemloos 24e worden denk ik.
Andere optie is dat ze woensdag al in de trein naar huis zit.
Echt ja? Als je er heel eerlijk a-chauvinistisch naar kijkt en luistert?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Van de 1e halve finale is het wel terecht als het (net) door gaat. Als NL in de 2e halve finale zou zitten niet..
WTF, en die lui zagen toen al tv beelden, maar kennelijk toch twijfels over hoe de kijker dit ging waarderen. Er is hoopquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:07 schreef Jason22 het volgende:
Vorig jaar stonden we 9e vlak voor de jury semi op maandag. Dus ik heb nog hoop!
[ afbeelding ]
Vind ik ook en Anouk in de zaalquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sowieso die lover, die kan dan mooi op de kinderen passen.
Ja volgens mij hadden ze toen nog wat twijfels over het 'country op Eurovisie' en het feit dat er geen echt hoogtepunt in zat. Geen modulatie DAT KAN EIGENLIJK NIET NATUURLIJK dachten zequote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:24 schreef grazz het volgende:
[..]
WTF, en die lui zagen toen al tv beelden, maar kennelijk toch twijfels over hoe de kijker dit ging waarderen. Er is hoop
Er zijn ten minste zes slechtere.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt ja? Als je er heel eerlijk a-chauvinistisch naar kijkt en luistert?
(Niet sarcastisch bedoeld, ik heb nog lang niet alle inzendingen gehoord namelijk)
Zijn er echt zes slechtere?
En dan echt héél eerlijk zonder dat je rekening houdt met dat wij Nederland zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn ten minste zes slechtere.
Persoonlijk zou ik een 5e/6e plaats in onze semi serieus niet heel raar vinden.
quote:
Zou Trijntje voldoende modulatie hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij hadden ze toen nog wat twijfels over het 'country op Eurovisie' en het feit dat er geen echt hoogtepunt in zat. Geen modulatie DAT KAN EIGENLIJK NIET NATUURLIJK dachten ze
Ja, heel eerlijk gekeken, maar ik heb wel mijn persoonlijke smaak mee laten wegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan echt héél eerlijk zonder dat je rekening houdt met dat wij Nederland zijn?
Oke dan ga ik ze vanavond proberen allemaal nog eens goed te luisteren. Ik ben er ooit vluchtig doorheen geskipt maar volgens mij kon ik toen al 12 betere dan Nederland noemen
Dan hebben we altijd een Plan B.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik vind het oprecht tof dat België bij de pers zo hoog scoort trouwens.
Terecht wat mij betreft.
linkjes heb ik inmiddels gevonden. Nu hopen dat ze de boel open zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je weer proberen of er een stream te kraken is maandag?
Ik ga ervoor zitten duimen tot het zover is, al maakt dat het wel wat lastiger om hier ook te blijven posten, maar dan type ik wel wat langzamer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
linkjes heb ik inmiddels gevonden. Nu hopen dat ze de boel open zetten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik gaf een beetje over in mijn mond bij het plaatsen van de TT, maar speciaal voor jullie dan.
Ja dat kon ik me ook nog wel herinneren toen ik alles voor het eerst hoorde, Denemarken sprong er op het eind echt lekker uitquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Cee het volgende:
Zo, alle liedjes van de eerste halve finale ondertussen geluisterd.
Wat een kudde chagerijnen bij elkaar zeg.![]()
Misschien hebben we toch kans.![]()
Ik mis echt de confetti en slingers. Denemarken is het leukst. Ja, Denemarken.
Dan gaan die straks de tiende plaats van de Trijn inpikken, want die staan bij de pers in het rechter rijtjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Cee het volgende:
Leuk! Oh god en vanavond ook nog de herhaling van de Singalong van gisteren, maar dan op tvquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:51 schreef hunter2011 het volgende:
Wie interesse heeft live uitzending van Life Ball in Wenen met grote Hollywoodsterren maar ook Conchita Wurst en Jedward (de tweeling gaat optreden en neemt deel aan de catwalkshow van o.a. Jean-Paul Gaultier).
OMG!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
linkjes heb ik inmiddels gevonden. Nu hopen dat ze de boel open zetten.
Ja, o ja ook Dana International.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Oh god en vanavond ook nog de herhaling van de Singalong van gisteren, maar dan op tv
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan die straks de tiende plaats van de Trijn inpikken, want die staan bij de pers in het rechter rijtje
Dan moet je de repetitie van Servie gauw gaan kijken. Zelf een stukje gezien, maar schijnt een en al eh feest te zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Cee het volgende:
Ik geloof dus serieus niet dat Denemarken niet doorgaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu even wat donderdagfinalisten bekijken.
twitter:Trijntje_O twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 15:56:10Tomorrow I'll be answering all of your questions in a Twitter Q&A! Send in your questions now: #AskTrijntje! #ESC2015 http://t.co/kGZfC2inkP reageer retweet
Of ze haar jurk echt mooi vindt, en dan moet ze het eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:10 schreef Greys het volgende:
Ja ik zag hem, geen idee wat ik zou willen vragen eigenlijk
Begint nuquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:51 schreef hunter2011 het volgende:
Wie interesse heeft live uitzending van Life Ball in Wenen met grote Hollywoodsterren maar ook Conchita Wurst en Jedward (de tweeling gaat optreden en neemt deel aan de catwalkshow van o.a. Jean-Paul Gaultier).
Denemarken heb ik ergens onderin staan, wat een afgrijselijke stem heeft die man.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:48 schreef Cee het volgende:
Of ze die techniek nog gebruiktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:10 schreef Greys het volgende:
Ja ik zag hem, geen idee wat ik zou willen vragen eigenlijk
Ik ben niet gecharmeerd van de Belgische inzending, ook niet van die jongen. Het is niet dat ik het slecht vind maar ik heb er niets mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik vind het oprecht tof dat België bij de pers zo hoog scoort trouwens.
Terecht wat mij betreft.
Noueeeeenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we het antwoord daarop nu echt wel weten
Hij heeft een beetje 'n meisjes stem...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben niet gecharmeerd van de Belgische inzending, ook niet van die jongen.
Dat is ook meteen alles wat er mis mee is, en die stem past ook wel weer een beetje bij het nummer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje 'n meisjes stem...
Wel een mooie stem... Heel apartquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is ook meteen alles wat er mis mee is, en die stem past ook wel weer een beetje bij het nummer.
Och ja, Michael Jackson had ook een beetje een meisjesstem en zie hoe ver hij ermee gekomen is.quote:
Waarom laat ze haar backings dat niet dragen? Zoveel beter....quote:
Backings moeten sowieso onopvallend gekleed zijn, ze zijn immers backings.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Waarom laat ze haar backings dat niet dragen? Zoveel beter....
Wel, dat is een van de verhalen. Er gaan verschillende redenen rond.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Godsamme, Hind werd vervangen door Do omdat Hind eerlijk vertelde dat ze Rusland verdenkt van omkoping bij een eerdere editie (2008?).
Ja, maar dat is niet het probleem. Freddie Mercury had wellicht ook een beetje een meisjesstem (en een extreem groot bereik -slik-) maar daar luister en kijk ik graag naar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje 'n meisjes stem...
Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Ze draaien de nieuwe single van Lena (die van Satellite remember) gewoon op MTV Brand New, hell just froze over
Goeie plaat trouwens
Ze heeft toch gewoon een afspraak in Cannes?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Godsamme, Hind werd vervangen door Do omdat Hind eerlijk vertelde dat ze Rusland verdenkt van omkoping bij een eerdere editie (2008?).
Een leuke clip, het meisje zal vast wel wat kunnen maar waarom moeten ze toch weer zo'n elektronisch deuntje er onder zetten en de stem vervormen? Zo jammer.quote:
Dankzij die jongen is het mijn favoriet. Een apart lied met aparte dancemoves. Het valt op en zal hopelijk goed scorenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben niet gecharmeerd van de Belgische inzending, ook niet van die jongen. Het is niet dat ik het slecht vind maar ik heb er niets mee.
Mee eens. Ik begrijp niet dat dit de grote favoriet van de eerste halve finale is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik vind Rusland zwaar overrated.
Mooie vrouw hoor, goed gezongen ook, maar wat een cliché ballad
Het rare is... ik zou er geen CD van opzetten, ik zal er denk ik na het songfestival niet meer naar luisteren, maar érgens vind ik het gewoon gaaf en apart en gewaagd genoeg om hoog te mogen eindigen. België durft hier een beetje wat wij met walsje Birds en country CATS durfden, vind ik. Iets afwijkends sturen, ongeacht je smaak. Maar dan niet afwijkend a la circusact of baarden of jurken of toestanden. Maar gewoon, een goed liedje geproduceerd door echte vakmensen dat niet ieders smaak zal zijn. Dat mag beloond, vind ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben niet gecharmeerd van de Belgische inzending, ook niet van die jongen. Het is niet dat ik het slecht vind maar ik heb er niets mee.
ze klinkt al wat heesquote:
Ja, Tom Dice vond ik heerlijk! Zo in zijn eentje bleu op het podium met die gitaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Belgie de laatste jaren sws super (Axel uitgezonderd). Kate Ryan, Tom Dice, Loic Nottet, ik houd ervan
Edit: vergeet ik helemaal Roberto Bellarossa met Love Kills. Vond ik ook tof![]()
Ik wel, denk ik. Niet een hele CD, maar dit nummer lijkt me, om de een of andere reden, heerlijk om in de auto op te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het rare is... ik zou er geen CD van opzetten, ik zal er denk ik na het songfestival niet meer naar luisteren, maar érgens vind ik het gewoon gaaf en apart en gewaagd genoeg om hoog te mogen eindigen. België durft hier een beetje wat wij met walsje Birds en country CATS durfden, vind ik. Iets afwijkends sturen, ongeacht je smaak. Maar dan niet afwijkend a la circusact of baarden of jurken of toestanden. Maar gewoon, een goed liedje geproduceerd door echte vakmensen dat niet ieders smaak zal zijn. Dat mag beloond, vind ik
Maandag nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet de trein nog een keer repeteren? Of is dat nu klaar?
rrrrrrrrrrrrrammmmmpampampammmmmmmquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wel, denk ik. Niet een hele CD, maar dit nummer lijkt me, om de een of andere reden, heerlijk om in de auto op te zetten.
Maandag nog 2 dress rehearsals, dinsdagmiddag ook nog 1.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet de trein nog een keer repeteren? Of is dat nu klaar?
Die van maandagavond is die voor de jury geloof ik he?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maandag nog 2 dress rehearsals, dinsdagmiddag ook nog 1.
Nog 3x dus, waarvan 1 voor de jury telt.
Ik hou van dat soort nummers in de auto, nummers die je lekker mee kunt blèren. (zolang er niemand anders mee is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrammmmmpampampammmmmmm
Ja, misschien dit nummer idd wel
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van maandagavond is die voor de jury geloof ik he?
Dat heb ik dus met die Meghan Trainor nummers. Had je dat clipje laatst geluisterd, van Dear Future Husband? Beetje Caro E. maar dan honderd keer zo goed?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort nummers in de auto, nummers die je lekker mee kunt blèren. (zolang er niemand anders mee is.)
Neequote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het zelf een rotnummer
Maar ik hoop op een wonder omdat het leuker kijkt als 'we' in de finale zitten en omdat de andere mensen in dit topic het zo leuk zouden vinden en omdat ik dan geld win(Dus het zal wel niet.)
Mjah aan de ándere kant... iedereen die ik altijd heel goed vind eindigt vaak laag. Dus wat dat betreft zou dit omgekeerd kunnen werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan wordt het hem dus niet, als jij er al geen vertrouwen in hebt
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met die Meghan Trainor nummers. Had je dat clipje laatst geluisterd, van Dear Future Husband? Beetje Caro E. maar dan honderd keer zo goed?
Ik erken jouw mening gewoon als voldongen ESF-feit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah aan de ándere kant... iedereen die ik altijd heel goed vind eindigt vaak laag. Dus wat dat betreft zou dit omgekeerd kunnen werken
Behalve bij The Common Linnets en Anouk.
Toen vond ik ze wel goed en ging het ook goed.
OH GOD MENSUH WAT EEN BENDE
Kom op zeg, jij liep zelfs nog warm voor Sieneke. Dit is echt wel beter dan dat, zeker als je dat orgel meeweegt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het zelf een rotnummer
Maar ik hoop op een wonder omdat het leuker kijkt als 'we' in de finale zitten en omdat de andere mensen in dit topic het zo leuk zouden vinden en omdat ik dan geld win(Dus het zal wel niet.)
Ik vind het nummer truttig en haar stem snerpend.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondanks dat ik Traincha als persoon absoluut niet mag en ik haar ergens graag zie afgaan hoop ik wel dat 'we' in de finale staan. Dan boeit het me ook geen reet als we daar laatste worden.
Je hebt het al over de finale, neem ik aan? Misschien een beetje laag ingeschat, maar goed.quote:
Het is gewoon dikke prima als al die haters weer de mondjes gesnoerd wordt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nummer truttig en haar stem snerpend.
Maar de meesten denken toch dat ze de finale haalt dus daar hoop ik dan maar op. (En dan mag het daar inderdaad eventueel best allerlaatste worden.)
Hoe belachelijk dit ook gaat klinken, ik vond Sieneke leuk van raarheid. En ik vond dat draaiorgel lekker over the topquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij liep zelfs nog warm voor Sieneke. Dit is echt wel beter dan dat, zeker als je dat orgel meeweegt.
Nounounou.. dat is wel heel positiefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt het al over de finale, neem ik aan? Misschien een beetje laag ingeschat, maar goed.
Hardop lachen om die gif. Altijd weerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon dikke prima als al die haters weer de mondjes gesnoerd wordt.
En dan gaat heel ESF en VBL...
[ afbeelding ]
Sieneke en de aanloop ernaartoe was echt een flopshowquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij liep zelfs nog warm voor Sieneke. Dit is echt wel beter dan dat, zeker als je dat orgel meeweegt.
Ik vond Pierre Kartner op het NSF anders zeer vermakelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sieneke en de aanloop ernaartoe was echt een flopshow
Vermakelijk ja, in die zin topshow, maar wat een aanfluiting verderquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Pierre Kartner op het NSF anders zeer vermakelijk
Chanant was het wel jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vermakelijk ja, in die zin topshow, maar wat een aanfluiting verder
Geen idee meer, tienduizenden hits uit 10 landen of zo. Die smiley zorgde er in zijn eentje bijna voor dat de bandbreedte voor mijn gehele photobucket overschreden werd. Scheelde niet veel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vaak werd die ook alweer gebruikt, tot in het buitenland aan toe?
Verdommequote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee meer, tienduizenden hits uit 10 landen of zo. Die smiley zorgde er in zijn eentje bijna voor dat de bandbreedte voor mijn gehele photobucket overschreden werd. Scheelde niet veel.
En dat had ik nou net niet, ik had bij dat optreden echt de neiging om een zak over mijn hoofd te trekken en in pure schaamte ergens in een hoekje te gaan zitten jammeren tot het optreden voorbij was. (ok, misschien een tikje overdreven, maar ik vond het echt heel slechtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe belachelijk dit ook gaat klinken, ik vond Sieneke leuk van raarheid. En ik vond dat draaiorgel lekker over the topSHALALIE SHALALA. Wie verzint het. Zó idioot dat het weer leuk is, zo zag ik het.
Da's ook mijn gedachte.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondanks dat ik Traincha als persoon absoluut niet mag en ik haar ergens graag zie afgaan hoop ik wel dat 'we' in de finale staan. Dan boeit het me ook geen reet als we daar laatste worden.
Hind ziet er dan tenminste nog leuk uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's ook mijn gedachte.
Alleen bij Hind hoopte ik ook dat we ons niet kwalificeerden. Wens kwam in vervulling.
AAAH, WAT DOE JE!?!quote:
Ik moet lachen, dat gepaniek hier ook om dat glazen podium en dat het orgel er niet op zou kunnen, en zouden ze dan misschien nog met een neporgel kunnen optreden? Topics vol.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
AAAH, WAT DOE JE!?!![]()
The memories, the horror...![]()
Oh men, dat moet ik nog eens teruglezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet lachen, dat gepaniek hier ook om dat glazen podium en dat het orgel er niet op zou kunnen, en zouden ze dan misschien nog met een neporgel kunnen optreden? Topics vol.
Dat heb ik dan net weer niet meegekregen. In het jaar van S zat ik hier nog niet, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet lachen, dat gepaniek hier ook om dat glazen podium en dat het orgel er niet op zou kunnen, en zouden ze dan misschien nog met een neporgel kunnen optreden? Topics vol.
Dat weet ik dan nog wel, "het verslag uit Düsseldorf".quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Greys het volgende:
Toen ik het jaar ná Sieneke naar Düsseldorf ging naar het eckte eckte Eurovisie (met de 3Js toen, ook zo'n succesnummer....) liepen wij in onze roodwitblauwe vlagjurkies door Düsseldorf overdag en ELKE Duitser begon spontaan Shalalie te zingen van het jaar ervoor
In Duitsland zijn ze natuurlijk vretensdol op schlagers en ze zeiden dat het daar nog heel vaak gedraaid wordt.
Wie dat optreden in dat maffiapak heeft gezien weet hoe dat is gekomen. Verschrikkelijke staging, kleding en een kabbelend lied in combinatie met een vroege loting maken dat je totaal vergeten wordt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Over de 3js gesproken, ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat zij toen als allerlaatste zijn geeindigd. Vond het geen slecht liedje eigenlijk. Ook geen winnaar, maar zeker niet iets voor de laatste plek.
Greys.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ze in het buitenland niet eens weten dat het een draaiorgel is en wat dat dan uberhaupt inhoudt.
En de backings!Die verzieken het hele plaatje wat mij betreft. In het zwárt???
En dan dat inspiratieloze geschuifel van ze. Daar moeten ze nog iets aan doen hoor, vreselijk.
Sien ziet er beeldig uit, wel wat ouwelijk, maar dat haar staat haar best goed. En haar outfit... ik had het niet uitgezocht, maar het is wayyyy better dan wat ze op het NSF aan had.
Troep.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een vraag die eigenlijk offtopic is op dit topic, maar iedereen is hier, dus ik stel 'm toch hier:
Er is een aantal jaar waarin het Songfestival geheel aan me voorbij gegaan is. Nu zat ik net een overzichtsfilmpje te kijken van alle winnaars ooit, en daar kwam iets heel slechts voorbij. 2011 Azerbaijan. Wtf was dat, waarom won dat, en wat vonden jullie daarvan?
Genietenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Greys het volgende:
Toen ik het jaar ná Sieneke naar Düsseldorf ging naar het eckte eckte Eurovisie (met de 3Js toen, ook zo'n succesnummer....) liepen wij in onze roodwitblauwe vlagjurkies door Düsseldorf overdag en ELKE Duitser begon spontaan Shalalie te zingen van het jaar ervoor
In Duitsland zijn ze natuurlijk vretensdol op schlagers en ze zeiden dat het daar nog heel vaak gedraaid wordt.
Niemand vond daar ook maar iets aan. Naast Stonehenge is dit een van de Grote Mysteries. Ik weet niet meer of dat hele jaar matig was maar het niveau zal niet heel hoog gelegen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een vraag die eigenlijk offtopic is op dit topic, maar iedereen is hier, dus ik stel 'm toch hier:
Er is een aantal jaar waarin het Songfestival geheel aan me voorbij gegaan is. Nu zat ik net een overzichtsfilmpje te kijken van alle winnaars ooit, en daar kwam iets heel slechts voorbij. 2011 Azerbaijan. Wtf was dat, waarom won dat, en wat vonden jullie daarvan?
Gekochte stemmen. Dat kan bijna niet anders. Valse baggerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Jamaar jamaar, nu is ein bisschen friedequote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk je geen SBS6?
De Singalong! Sandra Kim en Johnny komen zo
Ah, ja, dat geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Er is een aantal jaar waarin het Songfestival geheel aan me voorbij gegaan is. Nu zat ik net een overzichtsfilmpje te kijken van alle winnaars ooit, en daar kwam iets heel slechts voorbij. 2011 Azerbaijan.
De inzending van Azerbeidzjan.quote:Wtf was dat,
Daar zijn de meningen over verdeeld. Er gaan natuurlijk allerlei verhalen over gekochte stemmen, Azerbeidzjanen die naar het buitenland gingen/gebracht werden om daar hierop te stemmen en meer van dat.quote:waarom won dat,
Het lied zelf vind ik echt niet slecht, zolang het niet gezongen wordt door een kraai zoals hier het geval was.quote:en wat vonden jullie daarvan?
Daarom houden we ook van je.quote:
Oh die zag ik laatst bij dat BBC programma met Graham Norton.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, nu is ein bisschen friede
quote:
1. Het was een makkelijk in het gehoor liggend liedje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Guanabana het volgende:
alle Russen stemden eropquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gekochte stemmen. Dat kan bijna niet anders. Valse bagger
Die kijk ik dusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die zag ik laatst bij dat BBC programma met Graham Norton.
Wat een hysterie, ineens komt alles tegelijk
Geen idee.quote:
In 2011? Nee!quote:
Echt, ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:12 schreef Cee het volgende:
Trijntje maakt het nummer wel een stuk draaglijker zeg, deze versie van Marlayne en Esther is vreselijk.
Oh ik dacht dat Mexicano het jaar van Sandra Kim bedoelde.quote:
Ah, er gaan ook 2 gesprekken tegelijk hier. De helft kijkt naar 60jaar, kan zijn dat het daar over ging ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Mexicano het jaar van Sandra Kim bedoelde.
We gaan hier dinsdagavond een feestje vierenquote:
Maar haar uiterlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:14 schreef Greys het volgende:
Ja, het is bekend dat ik niet van Trijnjes stem hou, maar altijd beter dan de versie van Marlayne
Jasper Taconisquote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef JaneDoe het volgende:
wie is dit? net 'deed' hij ook al franklin brown
Dat dacht ik gisteren ookquote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat Jody Bernal te veel frikandellen heeft gegeten.
er gaat nog geen belletje rinkelenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jasper Taconis
Ik kende hem niet maar was best onder de indruk van zijn Conchita
In de gayscene heet ie Jasper Tacanusquote:
VERDOMME.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de gayscene heet ie Jasper Tacanus
las vandaag al in een ander topic dat iemand zich afvroeg wie toch die indische vrouw was naast gerard jolingquote:Op zondag 17 mei 2015 00:24 schreef Cee het volgende:
Oh Johnny.![]()
Zing een liedje voor mij alleen. Maar dan wel 30 jaar geleden.
Graag gedaanquote:Op zondag 17 mei 2015 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
las vandaag al in een ander topic dat iemand zich afvroeg wie toch die indische vrouw was naast gerard joling
was dus sandra reemer, toen voelde ik me ook zo oud
en door jouw post weer
Ik had er achteraf wel bij willen zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 00:32 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet of ik hier nu graag bij had willen zijn of juist absoluut niet.
Haha die staartmans ken ikquote:Op zondag 17 mei 2015 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook
Ik vind die staartmans aka Boris-lookalike wel
Vertel me allesquote:
Hij deed me aan iemand denken uit de band Men2Be dat dacht ik Popstars The Rivals won. Niels geloof ik.quote:
Zelden zie ik zoveel dingen die me totaal niets zeggen in een zin bij elkaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Hij deed me aan iemand denken uit de band Men2Be dat dacht ik Popstars The Rivals won. Niels geloof ik.
lolquote:Op zondag 17 mei 2015 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelden zie ik zoveel dingen die me totaal niets zeggen in een zin bij elkaar.
Daar hebben we Eva Simons én Sharon Doorson aan te dankenquote:Op zondag 17 mei 2015 01:27 schreef grazz het volgende:
[..]
lol
Ik sta er van te kijken dat ik dit uberhaupt nog weet![]()
![]()
Há, SHO / Popstars The Rivals #15: Men2B vs Raffish
Wat zien die 2 er nog steeds uitquote:Op zondag 17 mei 2015 01:56 schreef hunter2011 het volgende:
Bij Life Ball Waterloo gezongen door Conchita Wurst, Dana International en Jedward
En Jedward op de catwalk voor Jean Paul Gaultier, ze zijn volwassen geworden![]()
[ afbeelding ]
Computer says noquote:
Klinkt een beetje alsof je het niet met computer eens bent.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 09:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je het niet met computer eens bent.
Ja, ik ken hem, blijft goedquote:
"In denial" of "vreemd maar toch lekker"quote:Op zondag 17 mei 2015 09:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je het niet met computer eens bent.
Mee eens en de spannendste..quote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
De leukste week van het jaar is begonnen
Ze zien er altijd zo bleek en vermoeid uit dat ik denk dat ze uit een vampierenfilm zijn weggelopen of terminaal ziek zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 10:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
"In denial" of "vreemd maar toch lekker"![]()
Het zijn nu tenminste geen kindjes meer![]()
[ afbeelding ]
Eind decemberquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
De leukste week van het jaar is begonnen
Eind augustusquote:
Vampire Diaries, vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zien er altijd zo bleek en vermoeid uit dat ik denk dat ze uit een vampierenfilm zijn weggelopen of terminaal ziek zijn
quote:Op zondag 17 mei 2015 01:56 schreef hunter2011 het volgende:
Bij Life Ball Waterloo gezongen door Conchita Wurst, Dana International en Jedward
En Jedward op de catwalk voor Jean Paul Gaultier, ze zijn volwassen geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef capristo het volgende:
Songfestival-kenner Cornald Maas heeft het idee dat het Songfestival-liedje Walk Along van Trijntje Oosterhuis wordt onderschat. “Er zitten niet nog allerlei lagen in, maar het heeft wel iets mooi melancholieks“, vertelt hij in Mikro Gids. Maas weet niet precies hoe haar kansen liggen. “Dat weten we pas na de live uitvoering. Calm After The Storm kreeg vorig jaar op het podium pas vleugels. De vocale kwaliteiten van Trijntje staan buiten kijf, maar ook haar uitvoering heeft een visuele boost nodig.“
Volgens Maas waren The Common Linnets met hun liedje Calm After The Storm trendsetters. “Over-the-top-acts zijn er dit jaar amper, kijkers die van camp en kitsch houden, komen dus bedrogen uit. Omdat The Common Linnets in 2014 hoog eindigden, kozen veel landen dit jaar voor een gewoon poplied in plaats van toeters en bellen.”
Er valt ook iets op aan de kandidatenlijst van dit jaar, aldus Maas. “Er zijn acht gemengde duo’s. Dat is ook ongekend. Nederland heeft echt school gemaakt.”
Nederland staat dinsdag in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival.
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef capristo het volgende:
Songfestival-kenner Cornald Maas heeft het idee dat het Songfestival-liedje Walk Along van Trijntje Oosterhuis wordt onderschat. “Er zitten niet nog allerlei lagen in, maar het heeft wel iets mooi melancholieks“, vertelt hij in Mikro Gids. Maas weet niet precies hoe haar kansen liggen. “Dat weten we pas na de live uitvoering. Calm After The Storm kreeg vorig jaar op het podium pas vleugels. De vocale kwaliteiten van Trijntje staan buiten kijf, maar ook haar uitvoering heeft een visuele boost nodig.“
Volgens Maas waren The Common Linnets met hun liedje Calm After The Storm trendsetters. “Over-the-top-acts zijn er dit jaar amper, kijkers die van camp en kitsch houden, komen dus bedrogen uit. Omdat The Common Linnets in 2014 hoog eindigden, kozen veel landen dit jaar voor een gewoon poplied in plaats van toeters en bellen.”
Er valt ook iets op aan de kandidatenlijst van dit jaar, aldus Maas. “Er zijn acht gemengde duo’s. Dat is ook ongekend. Nederland heeft echt school gemaakt.”
Nederland staat dinsdag in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival.
In de zin van "het doet denken aan hoe we het een paar jaar terug deden"?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef capristo het volgende:
Songfestival-kenner Cornald Maas heeft het idee dat het Songfestival-liedje Walk Along van Trijntje Oosterhuis wordt onderschat. "Er zitten niet nog allerlei lagen in, maar het heeft wel iets mooi melancholieks",
Maar er zijn best veel mensen die daar juist van houden, ik ben een beetje bang dat die nu allemaal voor Moldavië gaan stemmen.quote:Over-the-top-acts zijn er dit jaar amper, kijkers die van camp en kitsch houden, komen dus bedrogen uit.
Dat viel me idd ook al op, dat vind ik echt wel mooi.quote:Omdat The Common Linnets in 2014 hoog eindigden, kozen veel landen dit jaar voor een gewoon poplied in plaats van toeters en bellen."
Er valt ook iets op aan de kandidatenlijst van dit jaar, aldus Maas. "Er zijn acht gemengde duo’s. Dat is ook ongekend. Nederland heeft echt school gemaakt."
Helder!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:08 schreef ato het volgende:
Sorry kon geen kopie plaatsen van een foto van de poll van deze tijd. Nederland staat 10e met 7 punten voorsprong op Denemarken. Albanië 9e ( snap ik niet)
Hij heeft zich dit jaar nogal ingehouden, al noemde hij al wel Azerbeidzjan als mogelijke winnaar, naast Zweden en Australië.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat ze Cornald Maas nog steeds songfestivalkenner noemen. Op basis waarvan in godsnaam, zijn altijd foute voorspellingen en wijsneuzerij?
Dat staat op zijn CV.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat ze Cornald Maas nog steeds songfestivalkenner noemen. Op basis waarvan in godsnaam, zijn altijd foute voorspellingen en wijsneuzerij?
Dank je Greys, ok 1 puntje verschil met Albanië en wat meer punten voor Denemarken.quote:
"why-ai-ai-ai?" ©quote:Op zondag 17 mei 2015 10:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vampire Diaries, vind het wel wat hebben![]()
Hele video Conchita Wurst, Dana Int. & Jedward met Abba's Waterloo!
Ongeacht zijn "muzikale knowhow", die enigszins lachwekkend is, weet hij wel veel over het songfestival. Als in: hij kent veel van de regels, weet hoe dingen werken, stemprocedures etc.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef Greys het volgende:
Zie je wel?quote:
Leuke trendsetters die de eerste plek niet gegund werden omdat er zo nodig via het ESF een politiek statement gegeven moest worden, alsof Putin dat ook maar kan boeienquote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef capristo het volgende:
Idd, ik ben beniewd wat Hans Pannecoucke van plan is...quote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Cee het volgende:
Net pas de beelden van de repetitie bekeken en het ziet er zo ontzettend statisch uit dat het me echt onwaarschijnlijk lijkt dat er straks op beeld niets anders gebeurt dan wat we tot dusver hebben gezien. Die steadycam zit er constant zo dicht op, paar stapjes naar achteren, naar voren. En pas bij de 'bridge' laten ze Trijn helemaal alleen. Ik vind het raarrrrrr.
Dat is hetzelfde verhaal als vorig jaar. Vorig jaar was het optreden van TCL voor de zaal ook superstatisch. Ze stonden de hele tijd tegenover elkaar en maakte geen contact met het publiek. Maar op beeld zag het er juist heel dynamisch uit in de kleine details, denk bijvoorbeeld aan het optrekken van de wenkbrauwen. Ik denk dat we dit jaar thuis weer kunnen genieten van een fantastische (dynamische) beeldregistratie!quote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Cee het volgende:
Net pas de beelden van de repetitie bekeken en het ziet er zo ontzettend statisch uit dat het me echt onwaarschijnlijk lijkt dat er straks op beeld niets anders gebeurt dan wat we tot dusver hebben gezien. Die steadycam zit er constant zo dicht op, paar stapjes naar achteren, naar voren. En pas bij de 'bridge' laten ze Trijn helemaal alleen. Ik vind het raarrrrrr.
Maar dan hadden we het toch al gehoord van de mensen in de pressroomquote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
De Spaanse dame doet in haar optreden een paar "rare dingen" met haar handen. Het Hoofd denkt dus dat daar nog wat visuals in gaan komen die in de repetities niet te zien zijn.
Nu denk ik: als dat kan/mag bij Spanje, dan kan dat bij ons toch ook nog steeds zo zijn?
Die hebben ook alleen de repetities gezien.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:34 schreef capristo het volgende:
[..]
Maar dan hadden we het toch al gehoord van de mensen in de pressroom
volgens mij zijn dat gewoon flamenco-achtige beweging hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
De Spaanse dame doet in haar optreden een paar "rare dingen" met haar handen. Het Hoofd denkt dus dat daar nog wat visuals in gaan komen die in de repetities niet te zien zijn.
Nu denk ik: als dat kan/mag bij Spanje, dan kan dat bij ons toch ook nog steeds zo zijn?
Ik heb ze niet gezien, maar ik mag toch hopen dat Het Hoofd een simpele flamenco wel zou herkennen, toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef Jif het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat gewoon flamenco-achtige beweging hoor
Nice .. Trijntje is zich heel erg bewust van het belang, een dynamisch optreden weg te zettenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Interview Trijntje http://songfestival.avrot(...)/mid/POMS_AT_862762/
Rodrigoquote:
Hij waait ook altijd heerlijk met alle winden mee... Je hoort ineens niets meer over "eigenheid, eigentijds en puur" nu we weer een traditionele inzending hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef Greys het volgende:
Ja mee eens. Als het niet lukt met de act dan moet het maar met behulp van haar twee pluspunten.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:53 schreef TheVulture het volgende:
En ze moet die tietenjurk gewoon aantrekken, levert meer stemmen op dan dat het zal kosten
Als ik het zo hoor wordt Engeland de circus focus dit jaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:38 schreef female81 het volgende:
Terwijl er bizar weinig circus te zien is, dit jaar (volgens mij het minste sinds de invoering van de televoting, in 1998).
Idd :'Pquote:Op zondag 17 mei 2015 12:23 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Heerlijk hoe Cornald het festival ook consequent als 'circus' bestempelt in dat interview [ link | afbeelding ]
Zelfs dát valt nog erg mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor wordt Engeland de circus focus dit jaar.
Wel, als ik het beschreven hoor; neonlicht in de kleding, met bijbehorende battery packs die zo groot zijn dat ze aan alle kanten uitsteken. Neongedresseerde dansers die achterwaartse salto's doen etc. Komt aardig in de buurt van een circusact imo.quote:
Heb jij hem ooit serieus genomen?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:16 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Cornald was eerst laaiend enthousiast over onze inzending (sprak zelfs over mogelijke winst) en nu distantieert hij zich er steeds meer van. Terwijl hij het zelf heeft uitgekozen nota bene. Die man kan ik echt niet serieus meer nemen.
Gedeelde 5e plaats zelfs.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef Jif het volgende:
Ook in deze poll staat Nederland in de top 10:
http://www.escunited.com/(...)y-from-semi-final-1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |