Fixed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:34 schreef Elan het volgende:
Terecht, Roma zigeuners zijn over het algemeen wel zo'n beetje de aids van de samenleving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Zal niet veel uitmaken nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Erasmo het volgende:
Echt he, nu moeten ze wel honderd meter verder lopen, dat zal ze leren!
Precies. Voorkomen dat die invasie van tuig uit Afrikanenland Frankrijk richting het noorden trekt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wachttorens, hondenbrigade, mijnenveld, 3 meter hoge muur. En dat over de hele lengte van de Frans-Belgische grens. Met Checkpoint Charlie als enige opening in de muur. Ik ben voor.
Aan de rand van je land heb je er het minste last van want 'ver weg', zie Ter Apel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me in dit soort situaties af waarom zo'n opvangplaats pal aan de grens ligt als er geen problemen worden verwacht.
Dat verwachten ze wel.....alleen zeggen ze dat niet openlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me in dit soort situaties af waarom zo'n opvangplaats pal aan de grens ligt als er geen problemen worden verwacht.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toch wel mooi dat die Roma nog niet geleerd hebben dat je ook om zo'n muurtje heen kan lopen.Of die Belgen hebben dat nog niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |