Van de clan waarin ik speel, hebben nu 2 man (waaronder ik) 1 key en een iemand 2 keys.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
gisteren aan een vriend mijn farm route uitgelegd, was bij hem thuis. Ah fijn de 2 chests die ik voor hem deed 2 keer key... hij heeft er nu meer dan ik. this game.
Gister 2 uur gedaan en 0 keys, en iemand met wie ik het deed zit op 15.....quote:Op maandag 18 mei 2015 11:46 schreef Visserij het volgende:
[..]
Van de clan waarin ik speel, hebben nu 2 man (waaronder ik) 1 key en een iemand 2 keys.
En zij hebben echt uren gefarmed, zonder resultaat. Let op: met 6 man via VOG 5 uur achter elkaar die events gedaan, 2 keys. Fuck dat.
Gelukkig is het geen requirement, want dat zou de ervaring voor mij al vroegtijdig nekken. Ik ga niet elke keer voordat ik een event ga spelen uren lang kisten open trekken.
15? Holly shit! die heeft een streepje voor bij RNGJesus!quote:Op maandag 18 mei 2015 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gister 2 uur gedaan en 0 keys, en iemand met wie ik het deed zit op 15.....
Achja zo kreeg ik in 2 dagen achtereenvolgend de jellyhorn.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef Darkomen het volgende:
[..]
15? Holly shit! die heeft een streepje voor bij RNGJesus!
Ik heb er maar 5, en dan zitten al mn characters en vault vol met bleu engrams.
Denk 5 legendary totaal
Heeft hij meerdere characters, je kan er max 5 vasthouden per character namelijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gister 2 uur gedaan en 0 keys, en iemand met wie ik het deed zit op 15.....
Jup, 6 chars in totaal. Maar ik geloof dat ie deze op een account (3 chars) had.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heeft hij meerdere characters, je kan er max 5 vasthouden per character namelijk.
Heb er zelf 5, niet echt gefarmed, maar 1 legendary engram.
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:05 schreef vault_tec het volgende:
die packages bevatten geen how items. heb heel het weekend gefarmed en heb 4 keys :3
Het zijn idd daily event packages, en die geven gewoon xp om nieuwe shit sneller te levellen (zie die legendary weapon engramsquote:Op maandag 18 mei 2015 22:18 schreef Darkomen het volgende:
Daily events wel, en anders is het iig xp.
En legendary wapens droppen al in crucible, net kreeg een maat een nieuwe dlc2 handcannon in salvage, en zag bij enemy team ook een gun droppenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Reintji het volgende:
Net nog even Destiny aangeslingerd, kleine update en er is nu een missie die van de Petra beschikbaar wanneer je alle Queens bounties hebt gehaald. Kun je inleveren in the Reef.
Ooooh je zal vrij hebben genomen en om 11:00 klaar zitten om meteen te spelen.quote:
Voor mij hetzelfde, maar ik denk dat ik vanavond voor Destiny ga. The Witcher lijkt me een game die ik uren achter elkaar wil spelen, om goed in het verhaal te komen. Daarvoor is het weekend wat beter geschikt in mijn geval...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:45 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ooooh je zal vrij hebben genomen en om 11:00 klaar zitten om meteen te spelen.![]()
Twijfel zelf nog...Witcher 3 of House of Wolves....keuzes keuzes!
Ja, die kan je gewoon voor elke van je characters ophalen naast de postmasterquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Flinke stash! Drie keer die dlc speeder?
Ja vanavond pas, ben benieuwt wat we gaan krijgenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Reintji het volgende:
Net nog even Destiny aangeslingerd, kleine update en er is nu een missie die van de Petra beschikbaar wanneer je alle Queens bounties hebt gehaald. Kun je inleveren in the Reef.
Yupquote:
lol, daarom heb ik woensdag vrijgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:45 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ooooh je zal vrij hebben genomen en om 11:00 klaar zitten om meteen te spelen.![]()
Ja leuk hè. Dat is misschien wel verstandig.... Rage quitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Wiebel! Moeten we vaker doen doubles maar dan wat vroeger op de avond
Ik moet het met de avonden doen helaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:53 schreef Darkomen het volgende:
[..]
lol, daarom heb ik woensdag vrijgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |