En legendary wapens droppen al in crucible, net kreeg een maat een nieuwe dlc2 handcannon in salvage, en zag bij enemy team ook een gun droppenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Reintji het volgende:
Net nog even Destiny aangeslingerd, kleine update en er is nu een missie die van de Petra beschikbaar wanneer je alle Queens bounties hebt gehaald. Kun je inleveren in the Reef.
Ooooh je zal vrij hebben genomen en om 11:00 klaar zitten om meteen te spelen.quote:
Voor mij hetzelfde, maar ik denk dat ik vanavond voor Destiny ga. The Witcher lijkt me een game die ik uren achter elkaar wil spelen, om goed in het verhaal te komen. Daarvoor is het weekend wat beter geschikt in mijn geval...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:45 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ooooh je zal vrij hebben genomen en om 11:00 klaar zitten om meteen te spelen.![]()
Twijfel zelf nog...Witcher 3 of House of Wolves....keuzes keuzes!
Ja, die kan je gewoon voor elke van je characters ophalen naast de postmasterquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Flinke stash! Drie keer die dlc speeder?
Ja vanavond pas, ben benieuwt wat we gaan krijgenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Reintji het volgende:
Net nog even Destiny aangeslingerd, kleine update en er is nu een missie die van de Petra beschikbaar wanneer je alle Queens bounties hebt gehaald. Kun je inleveren in the Reef.
Yupquote:
lol, daarom heb ik woensdag vrijgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:45 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ooooh je zal vrij hebben genomen en om 11:00 klaar zitten om meteen te spelen.![]()
Ja leuk hè. Dat is misschien wel verstandig.... Rage quitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Wiebel! Moeten we vaker doen doubles maar dan wat vroeger op de avond
Ik moet het met de avonden doen helaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:53 schreef Darkomen het volgende:
[..]
lol, daarom heb ik woensdag vrijgenomen.
Klopt. Hier zie je de loot kamer:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:58 schreef Visserij het volgende:
Ik snap nu eindelijk waar die treasure keys voor zijn.
Er is in de PoE geen weekly lock-out. Oftewel, je kunt meerdere keren per week spelen.
De storyline geeft 1 treaure key per character.
Op level 32+ dropt 1x per week een key.
De key gebruik je om in de treasure room een kist te openen met de ultieme loot (exotics, etheric light, armor/waepon core etc).
Je kunt de kist 1x per run open maken.
Oftewel, je kunt meerdere runs doen per week, mits je in de opvolgende keren een key meeneemt om de loot chest te openen.
Ik zeg triples met Osaris Trials!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Wiebel! Moeten we vaker doen doubles maar dan wat vroeger op de avond
bah, planet materials, mots, dat is wel een teleurstelling als je die krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:07 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Klopt. Hier zie je de loot kamer:
Ik heb momenteel 20 keys dus kan wel genoeg PoE doen
Die krijg je sowieso van de kleine twee kisten. De grote kist (die een key nodig heeft) dropt leuke dingen. En uiteraard krijg je een weapon/armor core voor het afsluiten van PoE.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:52 schreef Darkomen het volgende:
[..]
bah, planet materials, mots, dat is wel een teleurstelling als je die krijgt.
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Die krijg je sowieso van de kleine twee kisten. De grote kist (die een key nodig heeft) dropt leuke dingen. En uiteraard krijg je een weapon/armor core voor het afsluiten van PoE.
Is het dan echt zo dat ik straks op rng basis moet gaan farmen om de loot uit de end game content te kunnen krijgen? Dan zou Bungie zich zelf toch wel overtreffen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:52 schreef Reintji het volgende:
Lekker dat die keys weer zo lekker random droppen dan, verdeel dat dan een beetje over de tijd dat mensen spelen.
Uhm, hoezo? Hiervoor had je de wekelijkse reset (nu nog in mindere mate) waardoor je een Raid maar 1x kon doen. Nu kan je PoE 1x doen per week of vaker als je besluit te farmen. Prima besluitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:33 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Is het dan echt zo dat ik straks op rng basis moet gaan farmen om de loot uit de end game content te kunnen krijgen? Dan zou Bungie zich zelf toch wel overtreffen...![]()
Die keys kun je (na de story missies te hebben gedaan) toch ook wel ergens anders krijgen hoop ik?
Oh nu begrijp ik het pas...je krijgt sowieso één key als je de laatste eindbaas in PoE verslaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:47 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Uhm, hoezo? Hiervoor had je de wekelijkse reset (nu nog in mindere mate) waardoor je een Raid maar 1x kon doen. Nu kan je PoE 1x doen per week of vaker als je besluit te farmen. Prima besluit
Die bounties waren gewoon een extraatje om alvast was keys de community in te slingeren. Maar dankzij de rng sommige spelers dus wel, andere niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:52 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Oh nu begrijp ik het pas...je krijgt sowieso één key als je de laatste eindbaas in PoE verslaat?
Het is gewoon dat ik totaal klaar ben met farmen van wat-dan-ook in deze game dus dat zou voor mij een serieuze game breaker zijn geweest als ik iedere week kistjes moest gaan farmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey man, doe voorzichtig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:52 schreef wiebel535 het volgende:
Tis maar goed dat mijn vrachtwagen niet harder kan dan 90 km/uur.
Anders was Ik waarschijnlijk mijn rijbewijs kwijt vanavond.... planning op dit moment is ongeveer om 3 uur piep paf poef.
hop hop, gas derop!
Doe rustig aan joh, geen enkele game is het waard het risico te nemen in de vangrail te belanden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:52 schreef wiebel535 het volgende:
Tis maar goed dat mijn vrachtwagen niet harder kan dan 90 km/uur.
Anders was Ik waarschijnlijk mijn rijbewijs kwijt vanavond.... planning op dit moment is ongeveer om 3 uur piep paf poef.
hop hop, gas derop!
Nope!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:01 schreef Odaiba het volgende:
Is die DLC nu onderhand al eens te downloaden?
Haha rustig jongs. Ik wou alleen aangeven dat ik er zin aan hebquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Doe rustig aan joh, geen enkele game is het waard het risico te nemen in de vangrail te belanden.
De tweede quest is een patrol missie..wtf?
Kee danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:07 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Haha rustig jongs. Ik wou alleen aangeven dat ik er zin aan heb.
ohw, die vangrail heb ik al vaak geraakt. ... forza 5
Waardeloos. Dus als ik hem gisteren had gekocht had ik nu kunnen gamen....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:11 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Kee dan
Dus alleen mensen met de expansion pass en preload kunnen nu al spelen? Da's mooi klote dan.
Die Eris missies waten toch ook een beetje zozo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Doe rustig aan joh, geen enkele game is het waard het risico te nemen in de vangrail te belanden.
De tweede quest is een patrol missie..wtf?
Ik kon m net gewoon kopen hoor met smartglass.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:11 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Kee dan
Dus alleen mensen met de expansion pass en preload kunnen nu al spelen? Da's mooi klote dan.
Nice. Heb er zelf voor gekozen om meteen wat exotics naar 365 te brengen. Wil eerst even kijken hoe ik het best de armour kan levellen. Heb nu de story missies gedaan met de Hunter en dacht eigenlijk een armour piece te krijgen, maar heb alleen die chest key gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:24 schreef Reintji het volgende:
Zo. Chestarmour al op light 42, op naar 33! Nightfall is nu 32
Haha ff kijken. Vanaf donderdag kan ik sowieso elke avond wel. Denk welndat het lukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:56 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Nice. Heb er zelf voor gekozen om meteen wat exotics naar 365 te brengen. Wil eerst even kijken hoe ik het best de armour kan levellen. Heb nu de story missies gedaan met de Hunter en dacht eigenlijk een armour piece te krijgen, maar heb alleen die chest key gehad.
Ben er voor vanavond wel klaar mee. Morgen Nightfall en Prison dan maar?
ik was teleuregsteld in de eerste dlc, maar ik vind de story levels bij deze dlc een stuk mooier en vertter. Verder is het natuurlijk weinig spectaculairs, maar we zijn wel weer even zoet met doelloos grinden...quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:19 schreef KneusTeun het volgende:
zo alle missies van story en nightfall en strikers gedaan. Ook de prison gehaald, alles helaas vrij eenvoudig.
Eerste nieuwe guns binnen, key gaf patience of time en her right hand ofzoiets.
Dlc is eigenlijk weer wat weinig.
Ik vind het toch wel erg weinig qua nieuwe content. Als ik gisteren nog PoE had gedaan dan was ik in 3 uur door alle nieuwe content heen gerend. En dan heb ik alle story quests en missies solo gedaan... Die bounties en zo laat ik buiten beschouwing, want dat is niet echt anders dan de eerste Queen's Wrath van vorig jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
ik was teleuregsteld in de eerste dlc, maar ik vind de story levels bij deze dlc een stuk mooier en vertter. Verder is het natuurlijk weinig spectaculairs, maar we zijn wel weer even zoet met doelloos grinden...
Heb gisteren 2x nightfall, 1x alle story missions doorlopen en PoE 28, 32 en 34quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:41 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg weinig qua nieuwe content. Als ik gisteren nog PoE had gedaan dan was ik in 3 uur door alle nieuwe content heen gerend. En dan heb ik alle story quests en missies solo gedaan... Die bounties en zo laat ik buiten beschouwing, want dat is niet echt anders dan de eerste Queen's Wrath van vorig jaar.
Is PoE wel een beetje leuk om te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |