Wat een zinvolle bijdrage Geerd, daar heb je zeker heel lang over na moeten denken.quote:
Of jij over deze reactie :pquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat een zinvolle bijdrage Geerd, daar heb je zeker heel lang over na moeten denken.
Wat zou dan de minimale dikte moeten zijn? En wat is het beste materiaal voor zo´n luik?quote:
Nog zo´n zinvolle opmerking. Ik heb toch duidelijk gezegd dat een traphek geen optie is. Ik wil informatie over een luik en aan dit soort opmerkingen heb ik natuurlijk niets. Waarom reageer je eigenlijk als je toch niets bijdraagt aan dit topic?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef Geerd het volgende:
Ik zou toch voordat traphekje gaan btw zoals eerder gepost
Het is wel de meeste logische oplossing. Wellicht moet je eens discipline gaan kweken om het hekje dicht te doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nog zo´n zinvolle opmerking. Ik heb toch duidelijk gezegd dat een traphek geen optie is. Ik wil informatie over een luik en aan dit soort opmerkingen heb ik natuurlijk niets. Waarom reageer je eigenlijk als je toch niets bijdraagt aan dit topic?
Waarom is dat logischer dan een luik, leg me dat eens uit? Het gehele topic doorlezen voordat je reageert is ook een vorm van discipline.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is wel de meeste logische oplossing. Wellicht moet je eens discipline gaan kweken om het hekje dicht te doen.
Nog een voordeel!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Barrah het volgende:
Het luik dicht doen (ook als je et niet bent) scheelt je ook in de stookkosten.
Hoi Barrah,quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:55 schreef Barrah het volgende:
Ik heb het vergelijkbaar gedaan (2 lagen). Zie mijn eerdere lange post. Twee zulke lagen lijkt er al meer op. Wel volledig verlijmen en dit goed klemmen (eventueel met schroeven).
Wijsheden over hoe dik een luik precies moet zijn bij welke grootte ken ik niet. Ik heb het gewoon geprobeerd. Bij mij is het dus iets van 4 cm dik. Ook zo dik omdat je bij een luik uit twee delen maar aan drie kanten stevigheid hebt. Door bij de aansluiting de lagen te laten vertrappen ligt het ene luik op het andere, wat de doorbuiging van luik 1 vermindert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |