abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 09:58:28 #1
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152644305



Wat is Radio. 49?
Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 in MUZ. We draaien van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac, van Gothic tot Goa, van amber cylinder rolls tot mainstream Top 40. En oh, ja, DJ Vout draait ook nog. :) Wij zijn echter geen radio ván FOK!

SPOILER: F.A.Q.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegen

SPOILER: MEET MEET MEET MEET
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 09:59:03 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152644313
Klopt de nummering nu? Er was gisteren toch iets fout gegaan?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 16 mei 2015 @ 09:59:06 #3
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152644314
_O- @ TT.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 09:59:50 #4
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152644318
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 09:59 schreef just me het volgende:
Klopt de nummering nu? Er was gisteren toch iets fout gegaan?
Oh?

Zo te zien, klopt de nummering nu in ieder geval wel. :Y
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 10:00:26 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152644327
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 09:59 schreef Melting het volgende:
_O- @ TT.
wees blij dat ik mijn typo ontdekt heb voor het invoeren... stond eerst aan de poes :o
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:00:42 #6
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152644330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:00 schreef just me het volgende:

[..]

wees blij dat ik mijn typo ontdekt heb voor het invoeren... stond eerst aan de poes :o
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:04:38 #7
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152644381
Nu maar echt beginnen. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 10:05:08 #8
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152644385
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:04 schreef Melting het volgende:
Nu maar echt beginnen. :W
:W succes

ik neem nog een koffie en ga dan ook even wat nuttigers doen :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_152644665
Nuttige dingen doe ik volgende week wel weer, ofzo. Of niet.
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 10:29:55 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152644783
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Nuttige dingen doe ik volgende week wel weer, ofzo. Of niet.
Sommigenuttige dingen kan ik niet uitstellen, zoals toiletpapier kopen :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_152644830
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:29 schreef just me het volgende:

[..]

Sommigenuttige dingen kan ik niet uitstellen, zoals toiletpapier kopen :)
nee, dat werkt niet. Ik zou geen nuttige dingen gaan doen, maar logee belt net af, ze is ziek. Dus nu bedenken wat ik met het lege weekend aan moet -O-
pi_152646050
:O
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_152646087
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
:O
dat wou ik ook net zeggen. Dit druilerige weer helpt ook niet echt bij het wakkerworden
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:40:23 #14
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_152650124
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:43:59 #15
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_152650197
En toch is die Amstel dan nog wel redelijk te doen.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_152652551
Moeten we nou helemaal tot 21 uur wachten op een show?
pi_152652590
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten we nou helemaal tot 21 uur wachten op een show?
Vast niet! :T
pi_152652755
quote:
Bier zonder alcohol…. :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_152652774
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Vast niet! :T
ToTti :W

weer terug in het land?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_152652927
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:26 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

ToTti :W

weer terug in het land?
Bijna! :T
pi_152652988
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Bijna! :T
Ah, vlucht met internet dus :P

Hoe was het?
Dit account is niet meer in gebruik.
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 16:35:38 #22
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_152653082
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ah, vlucht met internet dus :P

Hoe was het?
Hij verheugt zich waarschijnlijk op die 1,60 m erbij. :+
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_152653248
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Hij verheugt zich waarschijnlijk op die 1,60 m erbij. :+
zou hij thuis ook zo'n groot hotelbed hebben?
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 16:42:42 #24
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_152653314
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

zou hij thuis ook zo'n groot hotelbed hebben?
Geen idee, maar iig geval een beetje meer plaats, ik kan echt niet op 40 cm liggen, dan donder ik mijn bed uit denk ik. Ben een onrustige slaper.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_152653393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Geen idee, maar iig geval een beetje meer plaats, ik kan echt niet op 40 cm liggen, dan donder ik mijn bed uit denk ik. Ben een onrustige slaper.
ik ook, ik mep ook mensen per ongeluk tegen hun hoofd enzo
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:47:05 #26
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152655090
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten we nou helemaal tot 21 uur wachten op een show?
Is er wellicht interesse in een showtje voor dat Vout gaat draaien? :P

Zo ja...... in welke richting moet ik het zoeken?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_152655219
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:47 schreef Melting het volgende:

[..]

Is er wellicht interesse in een showtje voor dat Vout gaat draaien? :P

Zo ja...... in welke richting moet ik het zoeken?
verzin wat leuks, de show van gisteren vond ik erg leuk, eighties is altijd leuk, fifties ook

The big O O+
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:55:13 #28
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152655297
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

verzin wat leuks, de show van gisteren vond ik erg leuk, eighties is altijd leuk, fifties ook

The big O O+
^O^
Ik ga even het rooster invullen. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:57:26 #29
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152655344
Back to the 50's goed?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_152655417
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:57 schreef Melting het volgende:
Back to the 50's goed?
yes!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:06:15 #31
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152655544
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

yes!
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_152655568
...
pi_152655619
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:07 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier klopt gen kut van. Ik heb nog nooit zo weinig in andere subfora gepost als sinds het stoppen van 40+.
pi_152655680
Wat is dit voor zoete meuk ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:13:44 #35
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152655690
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
Wat is dit voor zoete meuk ;(
Ik heb niets aangevraagd. :N
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_152655713
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hier klopt geen kut van. Ik heb nog nooit zo weinig in andere subfora gepost als sinds het stoppen van 40+.
dien een klacht in bij The Fok! Daily :D
...
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 18:16:33 #37
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_152655744
Charlie Rich is geen jaren 50.
Als ik aan de jaren 50 denk is het eerste dat me invalt Hank Williams > 'There's a tear in my beer'.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_152656515
Jaren 50 is Jazz en Blues.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:54:24 #39
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152656544
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jaren 50 is Jazz en Blues.
En meer. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:59:44 #40
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_152656643
Elvis in his early years
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_152656667
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:54 schreef Melting het volgende:

[..]

En meer. :P
doo-wop O+
pi_152656684
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
doo-wop O+
Schattige meisjesgroepen.
pi_152656725
Doe je aan verzoekjes Melt?
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:04:45 #44
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152656760
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe je aan verzoekjes Melt?
:o

Ik ben te laat. Net klaar met eten. :@

Verzoekjes: als ik ze al heb wel.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_152656763
*O*
pi_152656860
Sh boom van The Chords, meerdere nummers van The Platters, Earth angel van The Penguins
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 19:08:34 #47
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152656866
*O* ik ben er *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:08:54 #48
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152656878
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:08 schreef just me het volgende:
*O* ik ben er *O*
Hoi. :W

*O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:10:03 #49
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152656913
Schuifelen maar. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_152656935
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:10 schreef Melting het volgende:
Schuifelen maar. :D
*pakt Melting heel voorzichtig vast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')