abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152735364
Hij wilt je niet omdat je zand in je doos hebt.
pi_152735368
De tijd van nuttig advies is voorbij :9

Aangezien ik geen slot heb gekregen (na 2 keer vragen), wil ik zien of mensen daad bij hun woord kunnen voegen :Y

Oh gut, ik vervuil mijn eigen topic :{w
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_152735514
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:
Vriendlief heeft eh, een kleine penis. Het is een probleem waarvan hij bewust is (wat het er ook niet beter op maakt). En hij maakte ook het compliment dat ik strak ben, dus ik wil niet eens weten hoe slecht zijn ex het had :')
Vanwaar die sneer naar zijn ex ?
Waarvoor is dat nodig ?

quote:
Enfin. Het is een hartstikke lieve jongen, en we hebben het verder tof samen, dus ik wil hier graag wat aan doen.
Je hebt alvast de liefde samen. Dat lijkt me belangrijker dan seks. Probeer zo respectvol als mogelijk hierin met elkaar om te gaan. Durf afwijken, van wat anderen leuk vinden. Vindt jullie eigen spel en seks beleving. Experimenteer, binnen jullie grenzen.

quote:
Één van de problemen is, dat alle gevoelige gebieden bij hem kietelig zijn, of vindt hij maar smerig. Tepels en oorlellen zijn gevoelig, kont en oksels zijn smerig. En dan heb ik het niet over anussen of ongewassen oksels. Hij is gewoon nogal iebelig over gevoelige gebieden.
Ipv met elkaar te seksen, kun je elkaar ook wat kietelen. Niet echt meteen super erotisch. Je zal daar geen orgasme van krijgen. Maar wel heel speels, liefdevol en fun. Of romantisch, met wat kaarsjes samen in bad gaan. Ook niet echt seks (een orgasme), maar wel liefdevol, leuk en ontspannend. Niet ?

Ik wil maar zeggen, het hoeft niet altijd seks te zijn samen. Er is zoveel ander contact, dat ook fijn is. Soms beter.

quote:
Penis en ballen zijn prima, maar ik ben geen fan pijpen. Ik pijpte mijn ex wel, maar die kwam dan ook luidkeels klaar :9 en verder was de seks goed, dus dat was dan ook meer een extraatje.
Je ex pijpte je graag, omdat die luidkeels klaar kwam ? Je huidige vriend komt niet luidkeels klaar bij het pijpen, wat te soft voor je is ? Wat bedoel je met dat extraatje ? Dat hem pijpen een extraatje was op de goede seks die jullie al hadden samen (en nu niet). Zoiets ?

Ik zou niet teveel je vorige partner(s) met je huidige vergelijken. Dergelijke vergelijkingen hebben totaal geen zin. Ieder mens is anders. Wat valt daarin te vergelijken ? Durf ook een stuk vrede te nemen, met wat je nu hebt en allemaal wel leuk is. Met wat je hebt, zoals het nu is.

De rest, je ziet wel, hoe dat loopt. Wat daar verder nog mogelijk of niet mogelijk is. Ipv zaken op te blazen (veel gewicht te geven aan zijn kleine penis) of zaken in het belachelijke (via een prioriteitsgevoel humor) te trekken, kun je ook proberen zaken meer te relativeren en los te laten. Loslaten heeft iets heel ontspannend. Je neemt vrede met wat er is. En vrede met wat er niet is. Zoals het is.

quote:
Ik heb al meer romantiek voorgesteld, je weet wel, dineetje thuis met een kaarsje erbij, of een massage, dat soort dingen.
Leuke ideeën. En zijn die gelukt ? Je kan altijd zelf het initiatief hierin nemen. Deze ideeën in de praktijk voor hem uitwerken. Dat is alvast een leuke bezigheid voor jou. Als hij het dan ook nog eens leuk vindt, hiervan geniet. Geniet je alvast met twee.

quote:
En ja, soms heb ik het gevoel dat ik met een meisje te maken heb :')
Opnieuw een sneer naar je vriend. Zie ik je in je OT meer doen.
Waarvoor is dit nodig ?

Wat is er mis met een jongen, die meer op een meisje lijkt. Als je zo een jongen leuk vindt. Die veel liever en leuker voor je is. Dan zo een hengst in bed (de seks is beter), maar je het verder niet zo leuk en goed samen mee hebt.

Wat vindt je het belangrijkste ? Fantastische seks met een rotzak van een vent. Of minder goede seks met een lieve jongen. In geval je zou moeten kiezen. Wat verkies je ?

En natuurlijk wil je graag beide. Hoop je daarin het Nirwana bij de ander aan te treffen ;) Maar of beide ook echt te vinden zijn, daar vrees ik zelf een beetje voor. Ik vind ze niet echt compatibel met elkaar. Lust en liefde. Enfin, je ziet wel hoe ver je daarin geraakt. Hoe dicht die perfectie voor jezelf te benaderen valt.

Ik denk niet dat een forum je hierin veel advies kan geven.
Geniet van elkaar. Have fun. Op welke wijze ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door JustTalkLove op 18-05-2015 23:55:27 ]
pi_152735686
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:34 schreef Myrr het volgende:
Je opent een topic met een onduidelijke hulpvraag, kleineert constant je vriend op vrijwel iedere mogelijke manier, reageert vrij venijnig en op deze manier, verwacht alsnog iets van serieus advies?

Maak het uit met die stakker, je bent een naar mens.
Dat kleineren valt me ook op. Al weet ik niet of het zo kwaad is bedoeld. Ik denk dat het een vorm van humor is. Zoals veel humor soms is. Naar. Als je er niet om kan lachen. Het (te) ernstig neemt.

Ik begrijp wel niet goed, waarom die humor in de OP (en verder) nodig is. Noch in welke zin die kleine penis een probleem is of andere zaken. Misschien verlangt de TS stiekem naar wat steviger seks, die ze bij haar lieve vriend niet kan vinden. Geen idee. Ik zou de focus niet teveel op de seks, wel op de liefde samen leggen. Maar dat is maar mijn idee erover.

Ze bedoelt het niet slecht (denk ik). Al komt het er wat raar uit. Goh ja, dat is hier internet hé.
Mijn woorden komen er ook soms raar uit :)
pi_152736078
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef zarGon het volgende:
Beetje hele vele beetjes zonde dat jij je eigen topic moedwillig vervuilt. Jammer ook dat je zo blijft hangen bij dat soort posts, in plaats van negeren en je richten op de nuttige posts.

Zorgt er ook voor dat de mensen die je van nuttig advies willen voorzien hun interesse kwijtraken. Oh well.
Waarom geen slot anyway :?

Of was het trollen van mij te vermakelijk :Y

Edit: Trollen, omdat je mij een cunt hebt genoemt als ik het me goed kan herinneren :')
pi_152736203
Komaan manne, blijkbaar geven mods je hier vrij spel, so do your worst ^O^
pi_152736399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:06 schreef Vampess het volgende:
Komaan manne, blijkbaar geven mods je hier vrij spel, so do your worst ^O^
Waarom?

Je stelt een open vraag en krijgt (like it or not) antwoord op het gevoel dat je zelf creëert. Ik snap dat je een proefballonnetje nodig heb om je kwestie zo correct mogelijk op te lossen, maar sta ook open voor kritiek :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_152736636
Hier ligt nu net de crux. Niemand vraagt zich af of mods überhaupt een topic kunnen sluiten :?

Nogmaals, mij trollen was blijkbaar meer entertainment :Y

Leuk forum zo :')
pi_152737181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:22 schreef Vampess het volgende:
Niemand vraagt zich af of mods überhaupt een topic kunnen sluiten :?
Dat komt omdat iedereen zich afvraagt waarom je niet in het feedback topic: SEX / [SEX] Feedback, Huisregels & TVT's #288 het slot request aanvraagt. Dat is de plek daarvoor namelijk en niet hier.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152737229
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:54 schreef eight het volgende:
Dat komt omdat iedereen zich afvraagt waarom je niet in het feedback topic: SEX / [SEX] Feedback, Huisregels & TVT's #288 het slot request aanvraagt. Dat is de plek daarvoor namelijk en niet hier.
Ah. Ok. Bedankt :)

Jammer alleen dat niemand dat eerder heeft aangeduid, inclusief de mods die mij maar al te graag cunt noemde. Mja :)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:00:24 #211
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_152737262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:57 schreef Vampess het volgende:

[..]

Jammer alleen dat niemand dat eerder heeft aangeduid, inclusief de mods die mij maar al te graag cunt noemde. Mja :)
je bent een sizequeen cunt die niet tegen kritiek kan
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:04:45 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152737330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:57 schreef Vampess het volgende:

[..]

Omdat normaal gezien mods topics niet sluiten, een topic sluit vanzelf na een hoeveelheid reacties.

Overigens kom je best als een kreng over, dat kan vast verkeerd zijn wegens internet en al.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_152737369
Ik weet dat een topic zichzelf sluit, vandaar de uitdaging ;)

En ah, soms :)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:20:16 #214
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_152737575
5 pagina's niet gelezen op de OP na.
Dus maar gewoon een antwoord dat al gegeven kan zijn.

Wel eens tantrische seks geprobeerd?
pi_152737913
O+

Ik krijg veel meer bruikbare reacties ineens :')
pi_152738596
Waarom reageer je niet op de mensen die zeggen dat je fucking respectloos bent tegenover je vriend?
pi_152738686
Omdat ik dat niet ben, liefje O+

Die spiegel? Alleen mijn vriend kan me die voor houden, en hij houd nogsteeds verdomd veel van me :D

Hier, heb je een liedje:
:)
pi_152738699
Mad Men was geweldig trouwens :D

Welterusten mensen :)
pi_152738700
Ben je wel een beetje hoor. Maar je vindt jezelf nogal goed geloof ik.
pi_152738706
Mja, misschien wel :)

Maar dat ligt aan degene involved. Niet aan een random internet forum. Respectloos? Misschien, maar het is maar hoe je er naar kijkt :)
pi_152738709
Oh, en dat aan z'n kont zitten was een pets op z'n billen, en af en toe er in knijpen. Jullie hebben maar rare ideeën ;)
pi_152738756
Oh, oh,oh. Ik heb het meest obvious gemist. Natuurlijk ben ik goed, jij hebt op mijn topic gereageerd :*

Maar serieus, respectloos? Een beetje te open, ja, maar het heeft voor een goed (irl) gesprek gezorgd. En je weet wat ze zeggen, ze kunnen over m'n fiets lullen, maar niet over m'n lul fietsen. mijn intentie was goed, maar dat was dan weer 2 pagina's van hoer, en cunt. En God, hoeveel moet ik me daar van aantrekken? :D
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:23:02 #223
400532 Forbry
Tja ...
pi_152738772
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:01 schreef Vampess het volgende:

Is al voorbij gekomen. Ik ben 30, hij is 27 :)

Tails tell tales
pi_152738822
Sommige mensen gingen te ver ja.. Al roep je dat wel ook een beetje over jezelf af met die houding van ik doe totaal niks verkeerd. Maargoed.
pi_152738839
Nooit gezegd dat ik perfect was. et ging me strict om adviess voor ons beide. En in plaats van hebben jullie bijna m'n lieve vriend een complex aangepraat ;(

Het is maar goed dat het een echte kerel is :)

Oh, heb ik al gezegd dat hij hout kapt, en dieren slacht enzo? Het is een gezonde boerenjongen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')