quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:Vriendlief heeft eh, een kleine penis. Het is een probleem waarvan hij bewust is (wat het er ook niet beter op maakt). En hij maakte ook het compliment dat ik strak ben, dus ik wil niet eens weten hoe slecht zijn ex het had

Vanwaar die sneer naar zijn ex ?
Waarvoor is dat nodig ?
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:Enfin. Het is een hartstikke lieve jongen, en we hebben het verder tof samen, dus ik wil hier graag wat aan doen.
Je hebt alvast de liefde samen. Dat lijkt me belangrijker dan seks. Probeer zo respectvol als mogelijk hierin met elkaar om te gaan. Durf afwijken, van wat anderen leuk vinden. Vindt jullie eigen spel en seks beleving. Experimenteer, binnen jullie grenzen.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:Één van de problemen is, dat alle gevoelige gebieden bij hem kietelig zijn, of vindt hij maar smerig. Tepels en oorlellen zijn gevoelig, kont en oksels zijn smerig. En dan heb ik het niet over anussen of ongewassen oksels. Hij is gewoon nogal iebelig over gevoelige gebieden.
Ipv met elkaar te seksen, kun je elkaar ook wat kietelen. Niet echt meteen super erotisch. Je zal daar geen orgasme van krijgen. Maar wel heel speels, liefdevol en fun. Of romantisch, met wat kaarsjes samen in bad gaan. Ook niet echt seks (een orgasme), maar wel liefdevol, leuk en ontspannend. Niet ?
Ik wil maar zeggen, het hoeft niet altijd seks te zijn samen. Er is zoveel ander contact, dat ook fijn is. Soms beter.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:Penis en ballen zijn prima, maar ik ben geen fan pijpen. Ik pijpte mijn ex wel, maar die kwam dan ook luidkeels klaar

en verder was de seks goed, dus dat was dan ook meer een extraatje.
Je ex pijpte je graag, omdat die luidkeels klaar kwam ? Je huidige vriend komt niet luidkeels klaar bij het pijpen, wat te soft voor je is ? Wat bedoel je met dat extraatje ? Dat hem pijpen een extraatje was op de goede seks die jullie al hadden samen (en nu niet). Zoiets ?
Ik zou niet teveel je vorige partner(s) met je huidige vergelijken. Dergelijke vergelijkingen hebben totaal geen zin. Ieder mens is anders. Wat valt daarin te vergelijken ? Durf ook een stuk vrede te nemen, met wat je nu hebt en allemaal wel leuk is. Met wat je hebt, zoals het nu is.
De rest, je ziet wel, hoe dat loopt. Wat daar verder nog mogelijk of niet mogelijk is. Ipv zaken op te blazen (veel gewicht te geven aan zijn kleine penis) of zaken in het belachelijke (via een prioriteitsgevoel humor) te trekken, kun je ook proberen zaken meer te relativeren en los te laten. Loslaten heeft iets heel ontspannend. Je neemt vrede met wat er is. En vrede met wat er niet is. Zoals het is.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:Ik heb al meer romantiek voorgesteld, je weet wel, dineetje thuis met een kaarsje erbij, of een massage, dat soort dingen.
Leuke ideeën. En zijn die gelukt ? Je kan altijd zelf het initiatief hierin nemen. Deze ideeën in de praktijk voor hem uitwerken. Dat is alvast een leuke bezigheid voor jou. Als hij het dan ook nog eens leuk vindt, hiervan geniet. Geniet je alvast met twee.
quote:
Opnieuw een sneer naar je vriend. Zie ik je in je OT meer doen.
Waarvoor is dit nodig ?
Wat is er mis met een jongen, die meer op een meisje lijkt. Als je zo een jongen leuk vindt. Die veel liever en leuker voor je is. Dan zo een hengst in bed (de seks is beter), maar je het verder niet zo leuk en goed samen mee hebt.
Wat vindt je het belangrijkste ? Fantastische seks met een rotzak van een vent. Of minder goede seks met een lieve jongen. In geval je zou moeten kiezen. Wat verkies je ?
En natuurlijk wil je graag beide. Hoop je daarin het Nirwana bij de ander aan te treffen

Maar of beide ook echt te vinden zijn, daar vrees ik zelf een beetje voor. Ik vind ze niet echt compatibel met elkaar. Lust en liefde. Enfin, je ziet wel hoe ver je daarin geraakt. Hoe dicht die perfectie voor jezelf te benaderen valt.
Ik denk niet dat een forum je hierin veel advies kan geven.
Geniet van elkaar. Have fun. Op welke wijze ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustTalkLove op 18-05-2015 23:55:27 ]