Ben je mietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:41 schreef Flippiee het volgende:
Waarom laten ze op dit tijdstip trailers zien van horrorfilms?
want koelquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:41 schreef Flippiee het volgende:
Waarom laten ze op dit tijdstip trailers zien van horrorfilms?
wolfenstein, watch dogs, metro, killzone, alien, driveclub, farcry, infamous, gta5quote:
doe ik morgen wel ben nu even aan het chillenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet.
[..]
Hf. Ik ga gamen denk ik.
Morgen Mad max kijken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ik morgen wel ben nu even aan het chillen
Nice, geen cod of BF?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wolfenstein, watch dogs, metro, killzone, alien, driveclub, farcry, infamous, gta5
Ons pap.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ons pap wilt naar die nieuwe film maar heb de eerste 3 nog niet gezien
dmquote:
SURGEquote:
ayoooooquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, tof. DM's zie ik ineens niet meer live
Ik denk dat het voor een man wel een erg leuke film is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ons pap wilt naar die nieuwe film maar heb de eerste 3 nog niet gezien
Dit. Moet trouwens ook nodig gebruik van mijn Pathé pas gaan maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een man wel een erg leuke film is.
Ikzelf moet er niet aan denken.
Oh, ex-machina en Wild.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Moet trouwens ook nodig gebruik van mijn Pathé pas gaan maken.
Nee. Michiel huisman is echt reden genoeg. God wat een sexy vent is dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:04 schreef moemoe het volgende:
In Wild speelt Michiel Huisman.
Heb je verder nog toelichting nog Flips?
Hij houdt zijn kleding niet aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Michiel huisman is echt reden genoeg. God wat een sexy vent is dat.
Ronaldoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef moemoe het volgende:
Ja, Ronaldo.
Ik vind hem alles behalve aantrekkelijk.
maar dan ook echtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef moemoe het volgende:
Ja, Ronaldo.
Ik vind hem alles behalve aantrekkelijk.
ik schrik nig steeds van zijn kleurtje steeds... echtquote:
milikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Zo ken ie wel weer. Ronaldo zou ik ook gewoon doen als ie voor mijn neus stond.
Of nou ja dat lieg ik.Zou veel te onzeker zijn.
Zijn ex-vriendin daarentegenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:08 schreef Flippiee het volgende:
Zo ken ie wel weer. Ronaldo zou ik ook gewoon doen als ie voor mijn neus stond.
Of nou ja dat lieg ik.Zou veel te onzeker zijn.
Nog steeds bang dat hij je bagger wegneemt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik schrik nig steeds van zijn kleurtje steeds... echt
hahahaha nope volgens mij viel dat reuze mee ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog steeds bang dat hij je bagger wegneemt?
quote:
ja over the top powers wow maar scarlettquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh men, ik heb net ''Lucy'' gezien.
Film met Scarlet Johanson. Nu houd ik wel van sf, maar wow
Aparte lippen maar mooie vrouw jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij, maar volgens mij heb ik gewoon iets met Russische vrouwen.
Tijdens het songfestival vond ik de Russische presentatrice ook helemaal geweldig.
Ik vond hem niet zo goed eigenlijk. Akira deed het beter, en Chronicle deed Akira beter dan Lucy.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
... is het bokken!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:22 schreef PeZu het volgende:
Wat nog wel altijd hetzelfde is is aan fok....
zet die shit eens goed el zwabberu sanquote:
Die 2 films ken ik niet. Ook sf neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo goed eigenlijk. Akira deed het beter, en Chronicle deed Akira beter dan Lucy.
Die 'moet' ik nog zien. Ben fan van Scarlet dus hopelijk valt het niet erg tegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij, maar volgens mij heb ik gewoon iets met Russische vrouwen.
Tijdens het songfestival vond ik de Russische presentatrice ook helemaal geweldig.
En La famille Bélier is ook de moeite waard.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Moet trouwens ook nodig gebruik van mijn Pathé pas gaan maken.
ripquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:29 schreef DrNick het volgende:
LB, ik heb eens gekeken welk cijfer ik ruwweg voor mijn Natuurkunde CE zou halen: 3,3.
Ik moet golven, optica, en magnetisme nog eens oefenen
Even googlen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
En La famille Bélier is ook de moeite waard.
Daar heb ik een traantje bij gelaten.
scarlett in lostquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die 'moet' ik nog zien. Ben fan van Scarlet dus hopelijk valt het niet erg tegen.
[..]
Oeh jaCheck dan ook de chick die mee doet met ESF dit jaar, namens Rusland. Ook een plaatje.
Ja. Beiden hetzelfde idee met die absurde krachten. Akira is een Japanse animatiefilm uit de 80s gebaseerd op een manga. Chronicle is een Amerikaanse film, zo eentje die net als The Blair Witch project een soort van "found footage" film moet voorstellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die 2 films ken ik niet. Ook sf neem ik aan?
Deze Russische doet me dan wat minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die 'moet' ik nog zien. Ben fan van Scarlet dus hopelijk valt het niet erg tegen.
[..]
Oeh jaCheck dan ook de chick die mee doet met ESF dit jaar, namens Rusland. Ook een plaatje.
Jonquote:
ik hoor de trommels uit akiraquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Beiden hetzelfde idee met die absurde krachten. Akira is een Japanse animatiefilm uit de 80s gebaseerd op een manga. Chronicle is een Amerikaanse film, zo eentje die net als The Blair Witch project een soort van "found footage" film moet voorstellen.
Oh, en je hebt ook nog Limitless, die dezelfde onzinredenatie "Je gebruikt maar 10% van je hersenen" gebruikt voor het verhaal. Daar zijn de effecten alleen wat minder superpower achtig.
Daar ben ik voorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks.Twijfelde al maar te lui om te googlen.
Hmmm. Akira en Chronicle klinken niet als films voor mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Beiden hetzelfde idee met die absurde krachten. Akira is een Japanse animatiefilm uit de 80s gebaseerd op een manga. Chronicle is een Amerikaanse film, zo eentje die net als The Blair Witch project een soort van "found footage" film moet voorstellen.
Oh, en je hebt ook nog Limitless, die dezelfde onzinredenatie "Je gebruikt maar 10% van je hersenen" gebruikt voor het verhaal. Daar zijn de effecten alleen wat minder superpower achtig.
quote:
Het is wel onzin. Het is al meerdere keren ontkracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:35 schreef moemoe het volgende:
En het is trouwens niet eens onzin wat betreft gebruik van hersenen. Details weet ik nu ff niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |