Trusten Thijs.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
Ook eens slapen, tot morgen de mensen die komen en welterusten
Jouw keusquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
Faith in humanity restored.
Maar ik kan dat niet aannemen. Voel ik me gelijk zo'n parasiet.
Als je langs Utrecht komt krijg je treinkaartje naar Amsterdam wel van mij, ik kan zelf toch gratis.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe. Die zijn wel wat duurder dan 7,50. Maar ik deel met liefde kapsalons en Turkse pizza's uit. :$
Ik kan zo weinig met zulke antwoorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jouw keus, je moet niets en ik verwacht ook niets.
Reizen kan ik wel gratis, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je langs Utrecht komt krijg je treinkaartje naar Amsterdam wel van mij, ik kan zelf toch gratis.
Oh, dan moet het helemaal geen probleem zijn joh, de rest komt sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Reizen kan ik wel gratis, dat is het probleem niet.
Gewoon komen dus Feertjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Reizen kan ik wel gratis, dat is het probleem niet.
Het klinkt triest, maar op dit moment is 7,50 gewoon veel geld. Moet nog tot mijn stufi met een tientje door het leven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan moet het helemaal geen probleem zijn joh, de rest komt sowieso wel goed.
7,50 is echt peanuts, niet om stoer of interessant te doen. Ik mis er niets door of voor dus als dit hetgeen is wat jou tegenhoudt, dan zou ik gewoon komenquote:
Voor ons is het kleine moeite, dus kom nu maar gewoon. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het klinkt triest, maar op dit moment is 7,50 gewoon veel geld. Moet nog tot mijn stufi met een tientje door het leven.
Nee, snap ik. Normaal gesproken zou ik ook niet wakker liggen van 7,50. :$ Maar ik kan moeilijk geld aannemen van mensen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
7,50 is echt peanuts, niet om stoer of interessant te doen. Ik mis er niets door of voor dus als dit hetgeen is wat jouw tegenhoudt, dan zou ik gewoon komen
Oké, oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor ons is het kleine moeite, dus kom nu maar gewoon. :$
Mij/ons knuffelenquote:
Prima, mijn aanbod staatquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Normaal gesproken zou ik ook niet wakker liggen van 7,50. :$ Maar ik kan moeilijk geld aannemen van mensen.
Dan zal ik ook solidair geen Ben en Jerry's etenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil best een bak Ben and Jerry's minder eten voor je deze maand.
Deze gurl.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Ik bedoel qua aanmelding of zo.quote:
Oké. I'll take it.quote:
Oh, ik ben zelf ook nog niet aangemeld. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel qua aanmelding of zo.Wat dachten jullie?
Kost dat ijs zo duur?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Vijf euro per bak.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ben zelf ook nog niet aangemeld. :$
Zal het wel even in het topic posten, kan ik er zelf ook niet meer onderuit.
Top, leuk! En ga je vooral niet bezwaard voelen a.u.b. want dat haalt een beetje het doel weg. Wat je nog moet regelen weet ik even niet, misschien moet je even een dm sturen aan HW dat je komt en dan maak ik het geld nog over, volgens mij gaan ze morgen boodschappen doen dus dan ga je regulier mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel qua aanmelding of zo.Wat dachten jullie?
[..]
Oké. I'll take it.
Voor de zekerheid ook je mes meequote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt![]()
*Stopt zakdoekjes om de puist uit te drukken vast in tasje
Misschien heb ik me morgen al lang en breed laten scalpelen hoor. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt![]()
*Stopt zakdoekjes om de puist uit te drukken vast in tasje
Wat. Hoe. Maar. Watquote:
Alsof je dat niet graag wilquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat. Hoe. Maar. Wat
Moet ik erin gaan snijden ofzo
Ik heb nog wel een pijnstiller die de apotheek mij gegeven heeftquote:
Verdomme, waar moet ik dan in knijpenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb ik me morgen al lang en breed laten scalpelen hoor. :$
Awwww. Thanks.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Top, leuk! En ga je vooral niet bezwaard voelen a.u.b. want dat haalt een beetje het doel weg. Wat je nog moet regelen weet ik even niet, misschien moet je even een dm sturen aan HW dat je komt en dan maak ik het geld nog over, volgens mij gaan ze morgen boodschappen doen dus dan ga je regulier mee.
Ik ga Lokje toch niet zomaar snijden en pijn doen? Dan bijt ik liever :$quote:
Oh dat wil je alleen bij mij dan he?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga Lokje toch niet zomaar snijden en pijn doen? Dan bijt ik liever :$
Zou je mij de meet- pm willen doorsturen als je bezig bent? Scheelt hw werk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Top, leuk! En ga je vooral niet bezwaard voelen a.u.b. want dat haalt een beetje het doel weg. Wat je nog moet regelen weet ik even niet, misschien moet je even een dm sturen aan HW dat je komt en dan maak ik het geld nog over, volgens mij gaan ze morgen boodschappen doen dus dan ga je regulier mee.
Ur my special bald Angelusquote:
Ik moest knorrenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon willekeurige voorbijgangers tot moes knijpen toch.
In gaybars is dat acceptabel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon willekeurige voorbijgangers tot moes knijpen toch.
Als het goed is dan is die binnenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Zou je mij de meet- pm willen doorsturen als je bezig bent? Scheelt hw werk.
Just wait till you feel my fangsquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ur my special bald Angelus![]()
[..]
Ik moest knorren![]()
Nou...quote:
Opzettelijk erotiserende post! Ga k rapporteruh :$quote:
Doe maarquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opzettelijk erotiserende post! Ga k rapporteruh :$
Morgen, op de meetquote:
sweet dreams dqodjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Morgen, op de meet
Maar nu ga ik m'n bedje in, dus welterusten allen en tot morgen. Ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |