Hadden we Hallelujah al gehad?quote:
Trijntje zal toch niet een Joling gaan doen?quote:
Waylon en Ilse? Dat zou pas een slotact zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden we Hallelujah al gehad?
En ik vraag me af wie zich aan Birds en Calm after The Storm gaan wagen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Peter het volgende:
Ik schakel nu ook ff in
Greys, ik ben een cake aan het bakken, maar ik wist niet hoe!OCH ALS DIE TOCH EENS KWAMENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nagenoeg alles uit de 21e eeuw werd genegeerdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, of je negeert ff de beste twee liedjes in tien jaar tijd
Nou... Esther Hart, Edsilia en zelfs *piep*ing Sieneke kwamen wel aan bod, dus achquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nagenoeg alles uit de 21e eeuw werd genegeerd
Die nummers zijn te moeilijk voor het hele stelletje daar, Anouk zit zelf lekker op Ibiza en TCL krijg je met geen stok meer bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, of je negeert ff de beste twee liedjes in tien jaar tijd
Als ene Gerard J er is, kan dat niet ontbreken...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ok die regenboogjurken, boa's en veren hadden dan weer niet gehoeven
Die hebben we al wel gehoord.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Waterloo, helemaal niet in de gaten gehad dat we die nog niet hadden gehoord
Met alle respect is het ook niet echt heel upbeat natuurlijk voor zo'n avond om mee af te sluitenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Greys het volgende:
WTF, de twee beste inzendingen van de laatste jaren negeren ze idd
Faal.
CATS was een prima afsluiting geweest toch? En dan nog ff dit er achteraan...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met alle respect is het ook niet echt heel upbeat natuurlijk voor zo'n avond om mee af te sluiten
Anouk wil daar nog niet dood gevonden gok ik, en da's knap voor iemand die alle festivals afhoert dit seizoenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die nummers zijn te moeilijk voor het hele stelletje daar, Anouk zit zelf lekker op Ibiza en TCL krijg je met geen stok meer bij elkaar.
Ze staan veilig uit elkaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ff kieken of Marga Sandra het publiek in duwt
Ze hadden het er toch niet mee hoeven afsluiten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met alle respect is het ook niet echt heel upbeat natuurlijk voor zo'n avond om mee af te sluiten
True, negeren slaat inderdaad nergens op, zo dicht zijn we in 40 jaar niet bij een overwinning geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden het er toch niet mee hoeven afsluiten?
Gun die jongen ook z'n schnabbels.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom presenteert Jaap Reesema de backstageshow
Ik voel aan dat het tijd is om hem weg te zappenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Doet ie bij alle evenementen in de ZiggoDomequote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:30 schreef TheVulture het volgende:
"Is this your first time in Amsterdam" is nogal een aparte vraag aan mensen van 70-75 die over de hele wereld zijn geweestquote:
Ahaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Doet ie bij alle evenementen in de ZiggoDome.
Het lot van de talentenjachtwinnaar: bij de backstageshow werken i.p.v. de hoofdact te zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Doet ie bij alle evenementen in de ZiggoDome.
"Zelfs jonge mensen zongen de tekst mee"quote:
Maar dat kon hij toch niet zien, hij staat hier al de hele avond achter die deur.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Zelfs jonge mensen zongen de tekst mee"
Ja drol, de tekst liep mee, het was een singalong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |