Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Ik denk dat Zilver eigenlijk wel Zilver heet.. Beetje rare vraag hequote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
zilver en max was bagger, man.
wie heet er sowieso zilver?
Afgezien van die achterlijke naam heb je ongelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
zilver en max was bagger, man.
wie heet er sowieso zilver?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Zilver eigenlijk wel Zilver heet.. Beetje rare vraag he
Op zn minst nogal overrated. Die schaatster was veel beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Afgezien van die achterlijke naam heb je ongelijk.
Vind ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Op zn minst nogal overrated. Die schaatster was veel beter.
Het zijn niet echt van die stijldans-persoontjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Heeft dat meisje nou een beetje een .. nouja.. ongelukkig dom hoofd?
Ooooohjaa.. glad jochie was datquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het zijn niet echt van die stijldans-persoontjes.
Dat jongetje toen knipoogde constant naar het publiek
Jupquote:
Ik heb een hoog-intelligente zus, en 1 die in de topsport zat/zitquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
Oh, hoog-intelligent, vandaar toch een beetje aparte uitstraling
Die verveelt zich helemaal de tandjes tussen leeftijdsgenoten....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:20 schreef hunter2011 het volgende:
Oh de saxofoon-speler ziet het al aankomen
Waarschijnlijk niet in de muziek, maar met z'n intelligentie wel ergens anders wat hij ook goed kanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef houdjemond het volgende:
Tadjiro is wel een eindbaasjedie komt er alsnog wel gok ik zo.
Zeker wel!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet in de muziek, maar met z'n intelligentie wel ergens anders wat hij ook goed kan
Dit zijn dus de 10 die in de 1e aflevering doorgingen...quote:
Of je daar nu zo blij mee moet zijn....quote:en wordt drummer Damian door niemand minder dan Jamai begeleid.
Hebben we echt pas 2 weken gehad? of toch stiekem 3?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:34 schreef houdjemond het volgende:
Avond alleen dat is mooi want ik had #1 gemist!
ehrm.. 3 of 4 toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hebben we echt pas 2 weken gehad? of toch stiekem 3?Ben even de weg kwijt
Hoeveel halve finales krijgen we dan wel niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ehrm.. 3 of 4 toch?nu weet ik het ook niet meer.
En per aflevering gingen er 5 door... toch? Dus nu 5 door naar de finale en volgende weekquote:
Ook 4 en een grand finale? Lijkt me wel heel enthousiast.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoeveel halve finales krijgen we dan wel niet?
Je loopt voorquote:
Klinkt logischerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En per aflevering gingen er 5 door... toch? Dus nu 5 door naar de finale en volgende week
Nee, 5 van 1e en 5 van 2e zijn 1e 10 in 1e halve finale.... 5 van 3e en 5 van 4e zijn 2e 10 in 2e halve finale...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ook 4 en een grand finale? Lijkt me wel heel enthousiast.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, 5 van 1e en 5 van 2e zijn 1e 10 in 1e halve finale.... 5 van 3e en 5 van 4e zijn 2e 10 in 2e halve finale...
Dit denk ik zomaar hequote:
Niet jamai.... Jamie.. van Di-rectquote:
Kort voor haar lengte dus....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef roos94 het volgende:
dat kind is wel erg klein voor haar leeftijd
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:
Ze groeien soms nog wel eens op die leeftijd..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Huh eerst was dat ene kind toch veel kleiner
Hoe oud is die dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef roos94 het volgende:
dat kind is wel erg klein voor haar leeftijd
Oh reallyquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze groeien soms nog wel eens op die leeftijd..
Pakjes of de act?quote:
Luister zelf eensquote:
Komt door haar Tiger Momquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef roos94 het volgende:
Dit opschepstertje weer.. "doe gymnasium maar een 8 vind ik echt niet goed hoor hihi"
jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
Is dit het meisje met die krengerige moeder uit China?
Beetje?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel een beetje rare jongen volgens mij
Hij kijkt maar verplicht meequote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:00 schreef Burner82 het volgende:
Ik moet jullie zo alleen laten... een vriend van me bedacht dat hij langs wilde komen
Mama hakt dr hoofd eraf als ze thuis is straks.quote:
Dat meekijken is idd verplicht... Ik ga hem ook filmpje laten zien van Zilver en Max.. Maar hier mee posten... Is weer wat andersquote:
Schatjesquote:
Is er iets of iemand die jij NIET aantrekkelijk vindt, Fy?quote:
Dat soow koekoek ging over haar dans.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is er iets of iemand die jij NIET aantrekkelijk vindt, Fy?
Ik kan hier ook niet zoveel mee... doe het haar ook niet na hoor, maar mweh.quote:
Dit was nog niet bekend?quote:
Nee hoor, heel herkenbaar, ik heb gym ook alleen maar "gehaald" omdat ik het tot grote hilariteit van iedereen bleef proberen..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:18 schreef roos94 het volgende:
Op school gingen we ook vaak turnen en ik was de enige kneus die met moeite een scheve koprol kon doenvoor eeuwig getraumatiseerd. verstoorde motoriek problems
Ik snap haar ook niet vandaag, Rick deed het vet goed, zat er helemaal in, en nou boehoe dan issie een beetje timide. Hij is 13.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:31 schreef roos94 het volgende:
Ik was echt een enorme fan van angela maar in deze shows vind ik haar helemaal niet leuk.
iddquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik snap haar ook niet vandaag, Rick deed het vet goed, zat er helemaal in, en nou boehoe dan issie een beetje timide. Hij is 13.
Volgens mij is het dezelfde opname locatie :xquote:
jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
Gaat ze weer een spierwitte jurk aantrekken?
Eensch, het is meteen zo ouderlijk en tuttig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef roos94 het volgende:
Zou het leuker vinden als dat operakind er gewoon een heel mooi lied eruit knalt met stoere sneakers en jeans aan. Waarom hebben die operakinderen altijd van die witte engeljurkjes aan..
Jaaaa....heeft een bierbuik en zelfs tieten gekregen. Nooit gedacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:20 schreef houdjemond het volgende:
Is mijn crush van vroegaah nu zo vadsig geworden?
ik dacht precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:20 schreef houdjemond het volgende:
Ben er bang voor, zondequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jaaaa....heeft een bierbuik en zelfs tieten gekregen. Nooit gedacht.
Alcohol en coke?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:29 schreef Fylax het volgende:
Mayte heeft mijn vriendenverzoek geaccepteerd
Ik vind er ook niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:24 schreef Fylax het volgende:
Die Fantastic Elastic is wel onterecht 1e plaats...
Erg dikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:20 schreef houdjemond het volgende:
Viel mij ook al op..quote:
Dat ligt toch aan andrequote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Viel mij ook al op..
Ja hoor, hij wel en al die andere kindjes geen extra prijs.
Ja uiteraard maar beetje lullig voor de rest die nu weer huilend thuis zit te kijken vind ik..quote:
Maar wel leuk voor dit mannekequote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar beetje lullig voor de rest die nu weer huilend thuis zit te kijken vind ik..
Oeh Enzo heeft wat geleerd!
Ooit meegedaan aan SYTYCD, tweede geworden. Met oa Michael Jackson, Madonna en Chris Brown gedanst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maar leuke knul
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ooit meegedaan aan SYTYCD, tweede geworden. Met oa Michael Jackson, Madonna en Chris Brown gedanst.
Libera, maar dan nog enger...quote:
Ik gun het Jelle meer, maar ja. Die gaat het helaas niet worden meer...quote:
helaas niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik gun het Jelle meer, maar ja. Die gaat het helaas niet worden meer...
de amsterdam klyzer band is toch een goede 2e of zo?quote:
Voor hem waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
de amsterdam klyzer band is toch een goede 2e of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |