Kingsman, the secret servicequote:
Wat leuk weer, al die Gosling-weetjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn volgende hint ging deze zijn:
[..]
Tussenstand FMT mei 2015:
4 Burnett
4 Njosnavelin
3 DragonFodder
3 sasquatsch
2 pipster
2 ArtistA
2 dyonvbaal
1 JayHovah
1 hornage
1 FireFox1
1 StefanW
1 Tem
1 Waaghals
Zit daar niet een aanzienlijk leeftijdsverschil tussen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Mooie upgrade wel van Gosling, van Sandra Bullock naar Eva Mendes.
Upgrade?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je nog nooit van Tinder gehoord? Das toch ook alleen een vleeskeuring? Of handel...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Upgrade?![]()
Alsof het over vleeshandel gaat.
Ik vind Bullock mooierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet zo serieus doen jij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Upgrade?![]()
Alsof het over vleeshandel gaat.
W. T. F.quote:
quote:
Dat is met Die Antwoord toch?quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:29 schreef DragonFodder het volgende:
Kingsmen net gekeken. Ik denk een van de leukste popcornfilms die ik de afgelopen jaren gezien heb.
quote:
Jah, maar dat maakt de film niet minder goedquote:
Gisteravond ook gezien. Heerlijke film.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:29 schreef DragonFodder het volgende:
Kingsmen net gekeken. Ik denk een van de leukste popcornfilms die ik de afgelopen jaren gezien heb.
Leuke film ja, en een leuke prinses.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:29 schreef DragonFodder het volgende:
Mogelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Om FMT wat leven in te blazen mag ik hopen
quote:
quote:
Oh wow, dat is nog best snel gegaan, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, het is zover. Morgen wordt ik geopereerdWish me luck!
Spannend! Fijn voor je, succesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, het is zover. Morgen wordt ik geopereerdWish me luck!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
in plaats van een budha 8)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:12 schreef wyccie het volgende:
Heel veel succes!
Binnenkort ben je een jonge, strakke god!![]()
Hehe, doe rustig aan en laat gauw weten hoe het gaat.
Succes Dragonmeneer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Zeg je alleen maar omdat je anaalridder bent.quote:
Morgen DF opengemaakt? Ow gezien de tijd is het misschien zelfs al voorbij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, maar Eggsy wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je anaalridder bent.
Ik wacht in spanning af.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga proberen een lekkere vage post-narcosepost te typen morgen
Wel goed gegaan dus?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
I'm back bitchezz
Gaat redelijk goed nu, wel wat misselijk en pijn, maar het is goed te dragen.
Morfinequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
I'm back bitchezz
Gelukkig maar. Even rustig aan doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
I'm back bitchezz
Hij is er!quote:
Ik gok op een maagverkleining? Ik dacht een keer iets gehoord te hebben... Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:39 schreef hornage het volgende:
Nu kan het aan mij liggen dat ik het niet weet, maar wat voor operatie heb je gehad?
Dat heb ik met Woody Allen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb echt niks met die man... Negeer ook zo'n beetje al zijn films
Maak een opstarter in FMT, dan zend ik je mijn antwoorden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef dekatophetspek het volgende:
Yo mede-filmgekken,
Voor 31 mei heb ik een special over Clint Eastwood in gedachten. Hij wordt die dag 85 jaar en zit dit jaar ook alweer 60 jaar in het filmvak.
Hiervoor zou ik graag willen weten wat jullie favoriete film van Clint Eastwood is (als regisseur en/of als acteur) en waarom dat jullie favoriete Clint Eastwood productie is.
Reacties graag voor 28 mei naar mijn inbox. Bij voorbaat dank. Ben erg benieuwd wie er gaan reageren!
Die wil ik dan nog wel een keer gaan kijken. Maar verder neh... dat heb ik ook met Russel Crowequote:
FF, had jij nou ook een PS4?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maak een opstarter in FMT, dan zend ik je mijn antwoorden.
Nee, nog steeds niet. Alleen een PS3 waar ik bijna nooit op speel. Alleen mijn kinderen spelen er Minecraft op.quote:
Sterktequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:15 schreef DragonFodder het volgende:
Maagverkleining inderdaad: een gastric sleeve.
Doe het jezelf niet aan.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen... help me eens. Ik zit te twijfelen of ik Spongebob de film zal gaan kijken. Ik heb eigenlijk een hekel aan de serie. Is er al iemand die em gezien heeft?
Waarom niet? Je moet af en toe eens iets nieuws proberen toch? En het trekt volgens mij best wat bezoekers naar de bios dus zou je denken dat het ergens de moeite waard moet zijnquote:
Als Sands al zegt dat het de moeite niet waard is en ik er al niet zeker van ben... ga ik em niet kijken. Heb nog genoeg films op mijn pc staan om te kijken...quote:Op zondag 24 mei 2015 20:41 schreef wyccie het volgende:
Iets nieuws proberen is wat anders dan de overtreffende trap uitproberen van iets waar je een hekel aan hebt.
Nou ja, veel plezier ermee dan.
Klinkt als Under The Dome, zo slecht dat het stiekem leuk isquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef DragonFodder het volgende:
The Flash is de meest kinderachtige superheldenserie waar ik niet omheen wil. Nog een half seizoen te gaan. Zo'n slechte cliché dialogen en yet zo entertaining. Ik ben in de war.
Te laat... ik zie nou net iemand uit de auto getild worden...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, de Indy 500 zit nu in de slotfase van de race. Wel de moeite waard om te kijken hoor
Ik vind het een erg leuke serie om te zien. Al zijn er wel wat dingen waar ik me ontzettend aan kan ergerenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef DragonFodder het volgende:
The Flash is de meest kinderachtige superheldenserie waar ik niet omheen wil. Nog een half seizoen te gaan. Zo'n slechte cliché dialogen en yet zo entertaining. Ik ben in de war.
Under the dome is toch niet zo slecht? Ik vind alleen alle acteurs verkeerd gecastquote:Op zondag 24 mei 2015 21:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Klinkt als Under The Dome, zo slecht dat het stiekem leuk is
Ja dus? Montoya zal toch niet veel jonger zijn?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:24 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij deed Rubens maar 1 seizoen mee, maar vergeet niet dat hij ondertussen wel in de 40 is...
Ja hoor, het gaat verder wel goed. Het is heel raar om geen honger/trek te hebben de hele dag. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe is het met je, word je een beetje verzorgd door moeder de vrouw?
Ja, kon twee jaar terug de sponsoring niet rond krijgen en is terug naar Brazilië gegaan waar hij betaald krijgt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Barichello 43, JP Montoya 39. Hij rijd in de stock car in Brazilië volgens wikipedia
Nee? Wat gaan ze nu weer maken?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
DF heb je de traier gezien van de Arrow/Flash spinoff die er gaat komen?
Speedy krijgt een eigen serie of misschien wel Laurel Lancequote:
Speedy heeft zijn eigen serie al...quote:Op maandag 25 mei 2015 15:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Speedy krijgt een eigen serie of misschien wel Laurel Lance
Speedy is nu een zij. Niet die Roy.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Speedy heeft zijn eigen serie al...
Een mix van good guys en bad guys die gaan tijd en dimensie reizen. 1 van de good guys is (white) canary
Hoe is het met je buikje?quote:
Steeds minder he 😊 sinds ik begonnen ben met de shakes (2,5 week voor de OK) ben ik 17kg kwijtquote:
Als het op je knie hangt, heb je in ieder geval zeker smetplekken. Tenzij je een slaafje hebt om het telkens op te tillen en schoon te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht wel pas als de huid van je buik bijna op de knie hangt.
Maar smetplekken en ontstekingen wil je ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |