Nou he! Van mij mag zij de bliksemjurk zo aan hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Marlayne ziet er nu beter uit dan toen in Jeruzalem
Van Songfestivaldeelneemster naar slechte presentatrice. Ik vrees het ergste dat Do ooit nog de omgekeerde weg gaat volgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze is best een slechte presentatrice eigenlijk
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Songfestivaldeelneemster naar slechte presentatrice. Ik vrees het ergste dat Do ooit nog de omgekeerde weg gaat volgen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:51 schreef Fred_B het volgende:
Die kan in haar gezicht al 10 kilo afvallen, zou Gijp zeggen
Daar paste ze toen ook al niet in hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je herkent d'r bijna niet zonder gouden rollade, daar had ze nu echt niet meer ingepast
Truequote:
Die ziet er wel beter uit dan vroegerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt wel een feestje van verouderde gevallen sterren, als dat idd Boris is
Nou, dan is 'ie 20 jaar ouder dan 10 jaar geleden, toch niet echt goed toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ziet er wel beter uit dan vroeger
Die ziet er uit om door een ring te halen inderdaadquote:
Ja, jammer dat ze ook moet praten tussendoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ziet er uit om door een ring te halen inderdaad
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit toch wel schattig, zo uit de kist gehaald en op het podium geknald
Dit zijn de nieuwe Toppers dus?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:01 schreef Jif het volgende:
het huisvrouwen-die-lekker-een-avondje-gek-gaan-doen en oude-homo's-met-een-iets-te-hippe-bril gehalte is wel heel erg hoog
Ach ik denk dat het hun oude dag aardig betaald, beter dit dan achter de geraniumsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die mensen moeten zelf toch onderhand gek worden van dat nummer. Die staan dat ook al 80 jaar elk jaar weer ergens te zingen
quote:
Andere schnabbel?quote:
Ruth is niet altijd even gelukkig in haar kledingkeuze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik wilde net iedereen een compliment maken voor hun kleding, maar ze hebben Ruth verteld dat het een komisch bal was
In 1993 zag ze er fantastisch uit, da's wel een redelijk unicum voor Nederlandse artiesten op het songfestivalquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ruth is niet altijd even gelukkig in haar kledingkeuze.
Dat hoort volgens mij zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:21 schreef Greys het volgende:
Zit er nou zo'n kutgeluid door heen, een beetje ratelig?
Ze had het bij deze ene keer moeten houden, 2007 was in alles een slap aftrekselquote:
Ik zat ook al te denken, het gaat vrij hard op deze manier.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? We hebben alle hits zometeen wel gehad geloof ik
Wel een goede danser.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze had het bij deze ene keer moeten houden, 2007 was in alles een slap aftreksel
Ja dat was helemaal hilarisch, zelden zo'n nutteloze toevoeging gezien: Even een flikflak en hoppa, bedankt voor je bijdragequote:
Buitenlands blok toch nnog?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Hoe lang duurt dit nog? We hebben alle hits zometeen wel gehad geloof ik
Ja ik vermoed dat ze Johnny Logan ook nog in de koelcel hebben liggen, en misschien zelfs Ruslana nog welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Buitenlands blok toch nnog?
Heb beging gemist
Johnny komt zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dat ze Johnny Logan ook nog in de koelcel hebben liggen, en misschien zelfs Ruslana nog wel
Het wordt nooit meer zo tof als toen, maar degene die toen heeft bedacht dat hij een lied moest schrijven zouden ze moeten executerenquote:
Ik weet ook serieus niet meer wat Hind ook alweer zong.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ergens wel tof voor Sieneke dat ze tot haar 80e dit lied op braderieën kan zingen, dat zullen ze aan Hind bijvoorbeeld niet vragen
Nou, ik heb dat boek over 60 Jaar Songfestival toevallig gelezen, en daarin verdedigt Daniël Dekker (wie anders) heel serieus de keuze voor Vader Abraham. Met het idee dat die een nieuwe wereldhit als Het Kleine Café zou gaan schrijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt nooit meer zo tof als toen, maar degene die toen heeft bedacht dat hij een lied moest schrijven zouden ze moeten executeren
Het was alles behalve uitverkochtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Als dit volgend jaar nog een keer is dan ga ik echt proberen om kaarten te krijgen
Ja maar ik had niet verwacht dat het zo tof zou zijnquote:
De geblondeerde broer van Jody Bernal en de halfbroer van Idols-Borisquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:35 schreef Greys het volgende:
Maaxine stond met de Edwin Evers band vanavond en Franklin met zijn eigen band en dat was al geboekt voordat ze gevraagd werden voor Ziggo en ze wilden het hun klanten niet aandoen om af te zeggenToch wel netjes.
Het enige duo dat na honderdtwintig jaar nog steeds geen ruzie heeft en elkaars beste vrienden zijn denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]Lijken me ook echt hele toffe mensen
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige duo dat na honderdtwintig jaar nog steeds geen ruzie heeft en elkaars beste vrienden zijn denk ik
30 jaar later doet veel met een dame, behalve als je Mandy Huydts heetquote:
Ze zingt tegenwoordig in waspoederreclames, dus de carriere is ietwat bergafwaarts gegaan.quote:
Wat zag Sandra er onwijs goed uit zeg, goededag! Die kon de bliksemjurk ook makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Zouden Marga en Maggie al een glas in het gezicht van Sandra Reemer hebben gemikt backstage?
Frizzle Sizzle dacht een kans te maken als 4 jonge tienermeisjes, deed Sandra Kim meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een van de leukste vrolijke winnende nummers.
Marga en Maggie vind ik er ook nog steeds er goed uitzien voor hun leeftijdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zag Sandra er onwijs goed uit zeg, goededag! Die kon de bliksemjurk ook makkelijk hebben
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze de urn van Teddy Scholten ook nog de zaal in rijden?
Ze ziet er dan iig op haar asbest uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat ze gecremeerd wasquote:
ik liet een beetje urine lopenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja, het was dan ook een hele klus.quote:
Had Maribelle het te druk?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ik kreeg trouwens tranen in mijn ogen van Marlayne die vier dagen na de dood van haar vader 'ik hou van jou' stond te zingen... boh
Ach, die heeft al een fles jenever op, en ziet nu 3 Esthers zingenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Getty Kaspers zit zich nu te verbijten dat ze hiervoor niet is gevraagd denk ik
Geen idee, maar mij had je dat vier jaar na de dood van mijn vader nog niet kunnen laten zingen zonder huilenquote:
quote:
Dat gevoel heb ik ook al anderhalf uur jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Had er best bij willen zijn![]()
Met z'n allen lailailailen
Nee dat is heel heel heel knapquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee, maar mij had je dat vier jaar na de dood van mijn vader nog niet kunnen laten zingen zonder huilen
Justine Pelmelay zingt nu nog net zo als toen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Nederland heeft toch wel altijd ontzettend sterke zangeressen gestuurd hoor, er is er werkelijk geen een die het is verleerd na al die jaren
Ja, met jullie zou het geweldig zijn. De ervaring leert dat ik bij dit soort dingen enthousiast sta mee te blèren en omringd word door mensen die zoiets hebben van 'mkay, hier vind ik niks aan'quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Had er best bij willen zijn![]()
Met z'n allen lailailailen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Justine Pelmelay zingt nu nog net zo als toen.
Volgend jaar dan maar!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook al anderhalf uur ja
Mijn vriend zou dit echt niet trekken, maar die zou nog wel meegaan met mequote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, met jullie zou het geweldig zijn. De ervaring leert dat ik bij dit soort dingen enthousiast sta mee te blèren en omringd word door mensen die zoiets hebben van 'mkay, hier vind ik niks aan'
Nee, dat is heel herkenbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, met jullie zou het geweldig zijn. De ervaring leert dat ik bij dit soort dingen enthousiast sta mee te blèren en omringd word door mensen die zoiets hebben van 'mkay, hier vind ik niks aan'
Oh ja, mister_d zou ook zonder meer mee gaan, alleen al om mij een plezier te doen. Maar ik vind het stiekem wel fijn dat hij toevallig een avondje weg is, zodat ik lekker mee kan zingen (sorry buurvrouw!)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn vriend zou dit echt niet trekken, maar die zou nog wel meegaan met me
Die van mij zit in het buitenland dus heel herkenbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, mister_d zou ook zonder meer mee gaan, alleen al om mij een plezier te doen. Maar ik vind het stiekem wel fijn dat hij toevallig een avondje weg is, zodat ik lekker mee kan zingen (sorry buurvrouw!)
Ze mist nu toch echt wat volume. Dat moet je Trijn dan toch meegeven, ze heeft genoeg vocale power.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Oei hier komt Marlayne toch niet zo lekker mee weg
Esther redt de boelquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, dit kan Marlayne echt niet, grappig zeg
Ergens maar goed ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Oei hier komt Marlayne toch niet zo lekker mee weg
Dan Esther?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoor liever Trijntje.
EN DAT UIT MIJN MOND
Jammer van het liedje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
Edsilia heeft toch ook een dijk van een stem.
Ja als ik zeker zou weten dat iemand anders dan Tjeerd haar lied zou schrijven zou ze zo nog een keer van me mogen gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
Edsilia heeft toch ook een dijk van een stem.
Misschien heeft Anouk nog iets in de mottenballenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als ik zeker zou weten dat iemand anders dan Tjeerd haar lied zou schrijven zou ze zo nog een keer van me mogen gaan
Ja, komende jaren iedereen eerst bij Anouk langs sturen, die heeft nog een computer vol 'killer songs'.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heeft Anouk nog iets in de mottenballen
Dat slaat de plank helemaal mis idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie is dat mens en wat komt ze toch doen
Half 9quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:00 schreef Greys het volgende:
Hoe laat begon dit?
Want dit schreeuwwicht zei iets over 'before we go home...;
Volgens mij duurt het nog wel een uurquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:00 schreef Greys het volgende:
Hoe laat begon dit?
Want dit schreeuwwicht zei iets over 'before we go home...;
Het is bepaald niet vol hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:01 schreef Greys het volgende:
Het is wel een klein clubje artiesten dat alle liedjes zingt![]()
Ik had voor een Ziggo Dome vol flink betalende gasten wat meer buitenlandse artiesten verwacht zeg. Deden ze bij de BBC een stuk beter.
Ik mag hopen dat ze die keuze zelf niet meer hoeft te maken. Na wat ze met Euphoria deed zal ze toch het stadion wel uitgeschopt zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:01 schreef Greys het volgende:
Oh dan hoop ik dat ze bedoelde dat ZIJ naar huis gaat.
Maar zouden ze dan een aantal mensen hebben moeten afzeggen ofzo?quote:
Mandy Huydtsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Heel slecht, maar ik herken niet alle blonde dames. Esther Hart, Marlayne en?
Mandy Huydtsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Heel slecht, maar ik herken niet alle blonde dames. Esther Hart, Marlayne en?
Die vond ik dat jaar ook de beste.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ruslana de bosbitch die onterecht won om politieke redenen
Ik vond dat lied vanaf moment 1 dat ik het hoorde wel echt de winnaar toenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:
Ik ben ervan overtuigd dat het heeft gewonnen om het politiek gevoelig liggende Servië niet te laten winnen. Ik denk ook dat dat mede de rede is dat Servië in 2007 wel heeft gewonnenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond dat lied vanaf moment 1 dat ik het hoorde wel echt de winnaar toen
Nee en ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb Johnny Logan niet gemist toch?
En deze knul komt best weg met Rise Like A Phoenix!
Het wordt dan ook gezongen door een man, dus zo gek is dat nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb Johnny Logan niet gemist toch?
En deze knul komt best weg met Rise Like A Phoenix!
Dat vond ik nog veel erger bij Ierland vorig jaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Het liedje van IJsland van dit jaar is hier wel flink door geïnspireerd trouwens.
Die ook jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vond ik nog veel erger bij Ierland vorig jaar
Vandaar dat je vroeg hoe die gast heet, iedereen riep Emmelie terwijl jij naar hem zat te kijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:07 schreef Greys het volgende:
Jullie lopen iets voor op mij
Ik had Phoenix nog en toen hadden jullie Emmelie al.
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vandaar dat je vroeg hoe die gast heet, iedereen riep Emmelie terwijl jij naar hem zat te kijken.
De onvermijdelijke Johnny Logan iddquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ah hier komt Johnny Logan
Ik weet dat hij bankroet was in 1987 maar die moet toch wel enorm bijgeschnabbelt hebben ondertussen
Hij kijkt wel uit sinds hij zich voor het Shalalie-debacle liet strikkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:12 schreef Fred_B het volgende:
Naar eigen zeggen had die vorige week het Nederlandse liedje van Trijn van dit jaar nog niet gehoord trouwens.
Vermoedelijk een excuus om zijn mening niet te hoeven geven
Wat moet hij van die hele avond gedacht hebben?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kijkt wel uit sinds hij zich voor het Shalalie-debacle liet strikken
Hij heeft waarschijnlijk gewoon alvast zijn gage zitten tellenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moet hij van die hele avond gedacht hebben?
Ja, als mensen oud genoeg worden gaan ze wel vaker op Dries lijken.quote:
Dat ie in Bananasplit zat, zoietsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moet hij van die hele avond gedacht hebben?
Ja, zn stem is iig niet echt achteruit gegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Jij spamt ook veel op Twitter. Ik volg jou nog steeds om de 1 of andere redenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik zie steeds mijn eigen tweets onderin beeld langskomen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Peter het volgende:
Ik schakel nu ook ff in
Greys, ik ben een cake aan het bakken, maar ik wist niet hoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |