Sorry maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een beetje geestelijk brak, net zoals gister achteraf gezien maar ik snap nu ook iets beter waarom.
Ik heb afgelopen nacht (en zo herinner ik me ook weer dat ik gisteren ook zo wakker werd) een hele lange intensieve droom gehad over mijn vader (nu 2 nachten op rij dus). Deze nacht was mn zusje er ook bij, maar zij ging eerder weg en later kwam ik erachter dat ze de speculaas had achtergelaten (wsl te veel om mee te nemen) en ik heb met mn vader een whiskeytje gedronken (wat ook in het echt gebeurd is toen ik de laatste keer bij hem was).
Misschien dat dit mijn manier is om het te verwerken?
In mijn droom was mijn vader van voor hij ziek werd btw (weet niet of dat relevant is)
Zulke mensen moet je ook geen aandacht schenkenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:48 schreef JedimindhaX het volgende:
Fuck wat haat ik hypocriete mensenecht zo klaar met deze shit
Truequote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je ook geen aandacht schenken
Ik herken het, heb het opgegevenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Trueweet ook niet zo goed waarom ik t telkens weer probeer. Meeste mensen zijn zo fucking vermoeiend. Ugh.
Berlijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu weer goed, want ik heb een compleet verzorgd reisje naar Berlijn gewonnen met m'n werk
Ja ik weetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:25 schreef kuolema het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest lachenZo luchtig ineens in deze context.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |