quote:Aanmeldingen
Fokker89 - Koelbox vol Bier
Heatseeker
DrNick
BlueJeans
Vaatwastablet
Pixelbitty
Amarantha
RingBewoner
LittleBrownie
christiman
d4v1d
Fylax
Sardu
Moira.
Monopoly
LompeHork + LompeVrouw
VoornaamAchternaam
TheWeeknd
bondage
OllieWilliams
Yoda87
Mirel - Sixpack bier.
nofxtbr
richolio
IsaacCuenca
Spaghettivreter
quote:Fokker89 - Koelbox vol bier
Bondage - Bier/Drank
nofxtbr
Heatseaker
Ringbewoner
DrNick
Nee dus 0, we hebben geen stream meerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:38 schreef moemoe het volgende:
Zeg eh, draai je nog op de radio fokker89?
En zo ja, hoeveel luisters heb je?
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dus 0, we hebben geen stream meer
Ligt er aan wie er uiteindelijk nog zin hebben, anders een mini-meet ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:49 schreef moemoe het volgende:
Maar eh, ga je een nieuwe datum plannen voor een meet of hoe verder?
Koetje waar is je avatar heequote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:49 schreef moemoe het volgende:
Maar eh, ga je een nieuwe datum plannen voor een meet of hoe verder?
Binnen 1 week nog een mini-meet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ligt er aan wie er uiteindelijk nog zin hebben, anders een mini-meet ofzo
binnen 1 week? Deze meet staat al 3 maanden geplanned hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Binnen 1 week nog een mini-meet?
Mjah, ik zou dan als ik jou was een nieuwe datum prikken.
Ja, de voornemens zijn er.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
binnen 1 week? Deze meet staat al 3 maanden geplanned hoor
Kom je morgen nog?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Als datum verschoven wordt dan kan ik wel erbij zijn.
Het enige (grote) feest in t jaar waar ik heen ga is precies 23 mei
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, jammer. Reis je niet met 40% korting ofzo?
Dan zou het 50 euro zijn ofzoquote:
Ik bedenk mij nu dat ik nog een treinkaart heb liggen. MAAR ik heb 0,0 zin om alleen te reizen dus gaat niet door. En had er gewoon wat eerder rekening mee moeten houdenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan zou het 50 euro zijn ofzo![]()
Kruidvat heeft nu dagkaarten geloof ik
Ik was je wel komen ophalen, maar ik heb 's ochtends als wat anders te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedenk mij nu dat ik nog een treinkaart heb liggen. MAAR ik heb 0,0 zin om alleen te reizen dus gaat niet door. En had er gewoon wat eerder rekening mee moeten houden
Oh eigenlijk vergeet ik de belangrijkste reden dat het niet goed uitkomt.. Ik ben ziekquote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik was je wel komen ophalen, maar ik heb 's ochtends als wat anders te doen.
Je kan van Utrecht wel met mij mee tho.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh eigenlijk vergeet ik de belangrijkste reden dat het niet goed uitkomt.. Ik ben ziek!
En stoned dus ik was even vergeten dat het dan beter is om sowieso niet weg te gaan.
#smoothlikeDeezertjequote:
quote:
Er is vorige week al gezegd dat het niet doorging. Dat mensen nu afzeggen slaat dan ook nergens meer opquote:
Zullen wij meeten? Ik zit nu met een treinkaart waar ik niets mee kanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:48 schreef BlueJeans het volgende:
Ik lees dit nu pas dat het niet doorgaat. Jammer wel!
Ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Zullen wij meeten? Ik zit nu met een treinkaart waar ik niets mee kan
Ik heb die van mij in FHF gezet, hij is dit weekend nog geldig. Opsturen is nu geen optie meer en ik heb zomaar een vermoeden dat niemand em af komt halen. Kijk anders morgen of zondag wel ff of ik er iets mee ga doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ookdus ga maar dagje naar Amsterdam morgen
Je bent een muurquote:
Kutfreekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Haha nick heeft een jongen een bloejob gegeven in een parkje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |