Terecht, Pago-Pago, Apia en Praia zijn ook wel obscuur.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu wel. Eerste keer miste ik Yangon, Anchorage, Praia, Apia en Pago-Pago.
Ik wil wel topics erover openen voor jequote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
KLB / Mannen met sletvriendin
Was al lang geleden dat ik zo'n topic had gezien zeg
Lekker toekijken hoe de FOK! moraalridders reageren op een beetje slutshaming, prima vermaak altijd hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel topics erover openen voor je
Ik weet niet of het moraalridders genoemd kunnen worden, ze komen juist op voor een amoralistisch leven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker toekijken hoe de FOK! moraalridders reageren op een beetje slutshaming, prima vermaak altijd hoor.
Losse moraal is ook moraal. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het moraalridders genoemd kunnen worden, ze komen juist op voor een amoralistisch leven.
Dat is ook waar natuurlijk. Reageren ze op viva hetzelfde?quote:
Ja, daar zijn ze wel bijna allemaal sletjes, bovendien nemen ze alles veel te serieus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar natuurlijk. Reageren ze op viva hetzelfde?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:50 schreef yats het volgende:
Ik begin honger te krijgen. Op naar mijn etentje in Wageningen.
whaha, sexy hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Zo, weer thuis. Ging auto wassen. Die blinkt weer. Even doorgereden naar m'n opa, even sociaal doen. Meteen even geholpen om zn pc z'n telefoon te laten herkennen zodat hij afbeeldingen/foto's over kon zetten. Zaten ook bovenkantnudies van een kennis van hem bijWhat has been seen can't be unseen, maar goed, ik overleef het wel.
Daarna naar pa gereden, hem even geholpen met een plaat met daarin treintje te verplaatsen. Met hem daarna maar ff bij de Chinees gegeten.
Drukke doch een fijne middag![]()
Oh ja, thee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
oppaskind, eten, thee, gedoe.
/egopost (?)
Jouwe klinkt leuker.
daar kan ik me iets bij voorstellen..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb ook maar niet verder gevraagd, de ouwe hosselbaas.
Dank. Kleintje maar hoor.quote:
quote:
Konban waquote:
voor de smaakquote:
Die wil ik ook niet. Bah.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:06 schreef Dqod het volgende:
Wie t kleine niet eert.. Krijgt ook geen dikke magnum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |