quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. En verrassend veel Metal of Prog Rock.
Voor wanneer? Tram naar Den Haag is geen 10 minuten hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
wel geboekt
Met de tram maar 10 minuten van Scheveningen of den Haag.. not a problem
31 juli.. blokker hotelactie ding...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor wanneer? Tram naar Den Haag is geen 10 minuten hoorEn er zit een lekker italiaans restaurantje in het oude dorp.
Er gaat ook een bus rechtstreeks naar Delft
Dan ben ik in de buurt dus ja, we kunnen meeten.....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
31 juli.. blokker hotelactie ding...
Meet?
Hoor goede verhalen over keurslager Reas, moet daar eens heenquote:
Mooi! En waar is fietsie?quote:
Die zit zich nog steeds in een hoekje te schamenquote:
mja, dat was wat ze zei geloof ik. Die zie je wel weer verschijnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Reageert zelfs niet op een prikje van mij in het moestuintopic
Annie hoe is het verders met jullie?
En Lonaa, heeft Molo geen zin in de SC ?
Gaat op zich prima. Weinig nieuws, we weten niet veel meer dan een week terugquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Reageert zelfs niet op een prikje van mij in het moestuintopic
Annie hoe is het verders met jullie?
En Lonaa, heeft Molo geen zin in de SC ?
Terwijl het niemand iets interesseert en we allemaal wel eens roddelen en een verkeerde DM versturenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:25 schreef TAV74 het volgende:
Die zit zich nog steeds in een hoekje te schamen
Geen idee! Ik stap geloof ik in Zwolle over op de trein richting R'dam of Den Haag, dus als je naar Zwolle reistquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo naar bed. Hey isa, kunnen we morgen niet een deel samen reizen?
Tja, die conclusie moet hij zelf maar wel of niet trekken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Terwijl het niemand iets interesseert en we allemaal wel eens roddelen en een verkeerde DM versturen
Amersfoort een idee?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee! Ik stap geloof ik in Zwolle over op de trein richting R'dam of Den Haag, dus als je naar Zwolle reist
Oven, op een rek met een bak eronder zodat je vet / overtollige marinade er uit druppen. Dan is'ie alleen niet gerookt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
De BBQ is overigens bij ons ook op de schroothoop geeindigd, na de brand. Dus hoe moet ik nou ooit Pulled Pork maken? Als ik het zou willen?
Ja, daarom ook gerookt paprikapoeder gebruikenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oven, op een rek met een bak eronder zodat je vet / overtollige marinade er uit druppen. Dan is'ie alleen niet gerookt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan weer n beetje lopen
vannacht was tof en viel me -ondanks ongetraind- zelfs mee
Hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
mja, dat was wat ze zei geloof ik. Die zie je wel weer verschijnen.
quote:
Heb je jouw streef-sponsorbedrag kunnen binnenhalen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ja vooral stijve knieën heb ik numaar was een hele gave tocht
we hadden als afspraak minimaal 100 euro pp (team van de studie) ik had utieindelijk 212,50 euroquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je jouw streef-sponsorbedrag kunnen binnenhalen?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we hadden als afspraak minimaal 100 euro pp (team van de studie) ik had utieindelijk 212,50 euro
Wat heb ik gemist tav fietsie?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die zit zich nog steeds in een hoekje te schamen
En dat heeft mini hier verteld? Kan ik het teruglezen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Roddel-DM over minilot aan minilot gestuurd.
Maar die moest er vooral om lachenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Isegrim het volgende:
Mini was zo netjes de inhoud niet te delen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat heeft mini hier verteld? Kan ik het teruglezen?
Was het een leuke roddel?
Helaas, Mini is erg discreet geweest. Ze heeft alleen gezegd dat ze die dm kreeg per ongelukquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat heeft mini hier verteld? Kan ik het teruglezen?
Was het een leuke roddel?
Ohw, daarom is ie niet meer zo vaak hier?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord hier sinds dat momentquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ohw, daarom is ie niet meer zo vaak hier?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mini was zo netjes de inhoud niet te delen.
Goed gedaan zegquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ons team had totaal 4113 euro opgehaald ( er zaten ook teamsponsors bij ipv sponsoren van individueel teamlid) dus best trotsuiteindelijk liepen we met 12 man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |