Bennie Joling he, dus niet de Bennie Jolink uit jouw video.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:04 schreef vaduz het volgende:
[..]
Bennie Joling he, dus niet de Bennie Jolink uit jouw video.
Kerel, dit gaat dus over de voetballer BENNIE JOLINGquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:09 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Luister maar eens goed naar dit nummer.
Daarom zeg ik luister maar eens goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kerel, dit gaat dus over de voetballer BENNIE JOLING
wie?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:34 schreef LompeHork het volgende:
Het was de zwager van Joost Carlier hoor.
Dit topiv gaat over BENNIE JOLING!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bennie Jolink was de zwager van Joost Carlier. Jeweetwel.
Daar hoeft toch niet zo'n boze smiley bij meteen? Dat weten wij ook wel, doe eens even Normaal!quote:
Niet doorhebben dat Bennie Joling en Bennie Jolink verschillende personen zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je mist een letter aan het einde van zijn naam.
Niet Bennie Jolink, maar Bennie Joling.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:41 schreef sinadOH het volgende:
Jaja, de zanger van Normaal. Dat weet toch iedereen?
Jawel, de zanger van Normaalquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:59 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, jullie weten gewoon niet wie de legendarische voetballer Bennie Joling is.
Juist, deze man dus:quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:08 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over Bennie Joling. JOLING JO-LIN-G met een G aan het einde.
quote:
Nope, zegt me niets. Zat hij ook bij Normaal?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je weet wel de wereldberoemde trompetspeler.
Bennie Joling zit niet bij Normaal en heeft er ook nooit gezeten. Herman Fikkers zit bij de jostiband.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nope, zegt me niets. Zat hij ook bij Normaal?
Maar hij komt ook uit de achterhoek, net als Bennie Joling.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:19 schreef vaduz het volgende:
[..]
Bennie Joling zit niet bij Normaal en heeft er ook nooit gezeten. Herman Fikkers zit bij de jostiband.
Niet weten wie Bennie Joling is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:38 schreef Sigaartje het volgende:
FC Overijssel???
Die man is achterhoeker hoor, geen tukker.
Ik denk dat Bennie achter wat strakker in zijn vel zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet weten wie Bennie Joling is.
Over muziek gesproken: In een grijs verleden heeft Bennie wel eens een single opgenomen samen met Gerard Joling:
[ afbeelding ]
Echter was dit een flop, dus Bennie is toen weer de voetballerij ingegaan.
Bennie Joling. Joling JO-LIN-G, met een G aan het einde.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Alziend-Oog het volgende:
Terechte klacht TS. Bennie Jolink niet kennen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Bennie Joling. Joling JO-LIN-G, met een G aan het einde.
quote:
Welke discussiequote:Op woensdag 24 februari 2016 19:40 schreef Piebe het volgende:
Hier Bennie Jolink.
[ afbeelding ]
Einde discussie.
Die gast die die piskruizen bedacht heeft...quote:
Baas? Possetje, heb je werk gevonden? Mag ik je feliciteren? Of zijn het weer de stemmen in je hoofd?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:39 schreef possetje het volgende:
Zou er nooit op geklikt hebben alleen moest ik dat vandaag doen van mijn baas
mijn stem die ik hoor is iig fijner als die van jou moeder!quote:Op maandag 27 maart 2017 00:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Baas? Possetje, heb je werk gevonden? Mag ik je feliciteren? Of zijn het weer de stemmen in je hoofd?
Ben blij voor je. Dat je er zelf om kan lachen. Mij lijkt het geen pretje om zo te moeten leven.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:30 schreef possetje het volgende:
[..]
mijn stem die ik hoor is iig fijner als die van jou moeder!
begin was wreed vervelend, nu heb ik de geestenwereld onder controle,quote:Op maandag 27 maart 2017 00:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ben blij voor je. Dat je er zelf om kan lachen. Mij lijkt het geen pretje om zo te moeten leven.
Ik heb je zusje onder controlequote:Op maandag 27 maart 2017 00:33 schreef possetje het volgende:
[..]
begin was wreed vervelend, nu heb ik de geestenwereld onder controle,
was het maar zo. * vaduz zucht. Ik hoop echt oprecht dat je het onder controle kunt krijgen. Dat meen ik echt serieus.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:33 schreef possetje het volgende:
[..]
begin was wreed vervelend, nu heb ik de geestenwereld onder controle,
Nee, joh. Zie de OP.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:35 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
?
[edit] iemand was me voor zie ik
Ja zelf ben ik in dubio daarmee hoor, kijk onze europeze voorouders horen al 10 000 jaar spoken en stemmen, nu opeens in het jaar 1950 hebben ze dan een medicijn ontwikkeld wat stemmen doet ophouden maar de geslachtsdrift doet dalen? Ik weet het ook allemaal niet, zelf hoor ik nu alleen maar af en toe 1 stem,,, is wel een stem van aardige vrouw,,,,quote:Op maandag 27 maart 2017 00:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
was het maar zo. * vaduz zucht. Ik hoop echt oprecht dat je het onder controle kunt krijgen. Dat meen ik echt serieus.
Lijkt me voor jou geen probleem als de geslachtsdrift daalt. Krijg je het lekker rustig van. Neem je medicijnen nu maar. Is echt het beste.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:39 schreef possetje het volgende:
[..]
Ja zelf ben ik in dubio daarmee hoor, kijk onze europeze voorouders horen al 10 000 jaar spoken en stemmen, nu opeens in het jaar 1950 hebben ze dan een medicijn ontwikkeld wat stemmen doet ophouden maar de geslachtsdrift doet dalen? Ik weet het ook allemaal niet, zelf hoor ik nu alleen maar af en toe 1 stem,,, is wel een stem van aardige vrouw,,,,
je beseft je wel dat je nu publiekelijk aan het typen bent toch?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lijkt me voor jou geen probleem als de geslachtsdrift daalt. Krijg je het lekker rustig van. Neem je medicijnen nu maar. Is echt het beste.
Dat besef ik heel goed. Besef jij het ook?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:42 schreef possetje het volgende:
[..]
je beseft je wel dat je nu publiekelijk aan het typen bent toch?
VLEDDER GVDquote:Op maandag 27 maart 2017 00:35 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
?
[edit] iemand was me voor zie ik
ja ik ben extreem door de wol geverft en niet bang om morgen te sterven, ( alleen zou lullig zijn voor mn kleine familie ), besef jij je dat ook? ik heb natuurlijk totaal geen vrienden in deze wereld hey,,, jij wel natuurlijk! ( ergens achter je spiegel ofzo )quote:Op maandag 27 maart 2017 00:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat besef ik heel goed. Besef jij het ook?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 27 maart 2017 00:47 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik ben extreem door de wol geverft en niet bang om morgen te sterven, ( alleen zou lullig zijn voor mn kleine familie ), besef jij je dat ook?
Je hebt vast wel naasten die om je geven, die je nemen zoals je bent. Die je kennen als fysiek persoon en niet zoals de karikatuur die je van jezelf maakt op het internet.quote:ik heb natuurlijk totaal geen vrienden in deze wereld hey
jij durft geeneens je hoofd op het web te laten zienquote:Op maandag 27 maart 2017 00:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
[..]
Je hebt vast wel naasten die om je geven, die je nemen zoals je bent. Die je kennen als fysiek persoon en niet zoals de karikatuur die je van jezelf maakt op het internet.
quote:Op maandag 27 maart 2017 01:59 schreef possetje het volgende:
[..]
jij durft geeneens je hoofd op het web te laten zien
O ik dacht dat het een zanger wasquote:Op maandag 27 maart 2017 17:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Bennie Joling. FC OVERIJSSEL Voetballer in hart en nieren.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |