Heb er al vaker topics over geopend. Alcohol is zoveel schadelijker dan softdrugs.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Al die internationale customer services die in Dublin zitten, daar moeten ze ook eens gaan testen.. Minimaal de helft van het personeel vliegt er dan uit
(wat uiteraard ook meteen de reden is dat ze er niet op testen)
Bwehehequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:14 schreef tong80 het volgende:
Heb er al vaker topics over geopend. Alcohol is zoveel schadelijker dan softdrugs.
Wel meer schat ik zo in. Hoeveel werknemers zouden er alcohol drinken ?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bwehehe
Daar in Dublin doet de helft harddrugs.
Allemaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:16 schreef tong80 het volgende:
Wel meer schat ik zo in. Hoeveel werknemers zouden er alcohol drinken ?
Onder invloed op het werk verschijnen is daarentegen bij de meeste bedrijven niet toegestaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:17 schreef NewHorizon het volgende:
Lijkt me dat je zelf mag weten of je in je vrije weekend een jointje rookt toch?
Maar dat is dus niet getestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onder invloed op het werk verschijnen is daarentegen bij de meeste bedrijven niet toegestaan.
Daarom heb ik ook het Nederlands-record 'Je ziek melden op maandagochtend' gebroken. Zal nog lang blijven staan denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onder invloed op het werk verschijnen is daarentegen bij de meeste bedrijven niet toegestaan.
Loop er trots op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook het Nederlands-record 'Je ziek melden op maandagochtend' gebroken. Zal nog lang blijven staan denk ik.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Het bedrijf waar ik in Dublin gewerkt heb, had bij begin dienstverband een urine-drugstest (officieel dan, officieus werd het niet getest), maar er liep wel een gast rond met TBC. Lekker dan![]()
Mislukte loopbaan-grap.quote:
In Dublin lag de veiligheid in the numbers. Als ze er eentje ontslaan, moeten ze driekwart van hun werknemers ontslaan.. en ze krijgen nooit zoveel mensen op korte termijn. Gevolg: geen tests, en iedereen kon doen wat ie wildequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:25 schreef Leonos het volgende:
Als je in het weekend een beetje blowt, ben je maandag ontslagen.
Kansloos
Het test-panel van Radar.quote:
Handige methode om van je personeel af te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:25 schreef Leonos het volgende:
Als je in het weekend een beetje blowt, ben je maandag ontslagen.
Kansloos
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In Dublin lag de veiligheid in the numbers. Als ze er eentje ontslaan, moeten ze driekwart van hun werknemers ontslaan.. en ze krijgen nooit zoveel mensen op korte termijn. Gevolg: geen tests, en iedereen kon doen wat ie wilde
Om maar niet van de schande in de pers te spreken.
Er zijn sporters gestraft voor "drugsgebruik." Iemand die betrapt werd met alcohol achter het stuur. Wordt bondscoach.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:30 schreef Twiitch het volgende:
Lekker dan. Hoe lang blijft wiet op te sporen? Als je op zaterdag een blowtje hebt gedaan dan is dat toch helemaal niet de zaak van je werkgever?
Geen idee hoe het bij Shell is/was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:30 schreef Twiitch het volgende:
Het lijkt me in ieder geval niet dat men daar in de pauze een joint opsteekt?
Wiet volgens mij zelfs tot 2 maanden terug, cocaine maar enkele dagen meen ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:30 schreef Twiitch het volgende:
Lekker dan. Hoe lang blijft wiet op te sporen? Als je op zaterdag een blowtje hebt gedaan dan is dat toch helemaal niet de zaak van je werkgever? Het lijkt me in ieder geval niet dat men daar in de pauze een joint opsteekt?
Coke=2 tot 4 dagen bij incidenteel gebruik, tot 8 dagen bij intensief gebruikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wiet volgens mij zelfs tot 2 maanden terug, cocaine maar enkele dagen meen ik.
Vingerafdrukje voldoet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wiet volgens mij zelfs tot 2 maanden terug, cocaine maar enkele dagen meen ik.
Ik vind ook dat als je werkt, je in principe niet onder invloed mag zijn. Uiteraard is er wel een verschil tussen een accountant die 8 uur per dag cijfertjes zit in te kloppen en iemand die bij een chemisch bedrijf met gevaarlijke stoffen werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:40 schreef hottentot het volgende:
Tja bij ons kun je ook spontaan een blaastest voor je mond geduwd krijgen. En bij overtreding volgt ontslag. Niemand die dit een rare regel vind en eigenlijk is iedereen zelfs voorstander hiervan, en als je niet wilt blazen word je ook het terrein afgetrapt.
Goede zaak dit soort dingen
Ovens van zes verdiepingen hoog met 2200 Graden kerntemperatuur bij ons, waarna het product ongekoeld door de rest van de fabriek gevoerd word. Dat nog los van dingen als 6 duims reukloze gasleidingen, 80 Ton walsen etc..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind ook dat als je werkt, je in principe niet onder invloed mag zijn. Uiteraard is er wel een verschil tussen een accountant die 8 uur per dag cijfertjes zit in te kloppen en iemand die bij een chemisch bedrijf met gevaarlijke stoffen werkt.
Niemand hoeft om een vuurtje te vragenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:45 schreef hottentot het volgende:
Ovens van zes verdiepingen hoog met 2200 Graden kerntemperatuur bij ons, waarna het product ongekoeld door de rest van de fabriek gevoerd word. Dat nog los van dingen als 6 duims reukloze gasleidingen, 80 Ton walsen etc..
Dus ja ik zie graag dat mijn collega ook bij de les is, er is geen ruimte voor domme dingen.
Haha, daar doen ze niet zo moeilijk om zolang je maar bij de gasleidingen wegblijft, het product word doodgebrand en krijg je met de beste wil ter wereld hierna niet in de brand. Al zou je het in Lava gooien dan gebeurt er nog niets mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niemand hoeft om een vuurtje te vragen
Inkoppertje...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:45 schreef hottentot het volgende:
Voor een kantoorbaan zal het mij een rotzorg zijn of een collega wel of geen stickie in de pauze rookt zolang zijn werk daar niet onder leid.
Goddomme, ik ben een Tokkie.quote:
En laat dat stickie liggenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef hottentot het volgende:
Goddomme, ik ben een Tokkie.
Ik ga mij nu eerst een schamen voor ik verder durf te posten.
Laatste is meer dan 3 jaar geleden, die zal toch wel uitgewerkt zijn?quote:
Bleikbaar nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Laatste is meer dan 3 jaar geleden, die zal toch wel uitgewerkt zijn?
Tuurlijk mag je dat zelf weten, teken dan niet dat contract waarin de voorwaarde staat dat je bij een controle niet positief mag zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:17 schreef NewHorizon het volgende:
Lijkt me dat je zelf mag weten of je in je vrije weekend een jointje rookt toch?
Klopt niks van, kan tot 3 weken aangetoond worden met een urinetest en als je naast iemand staat die blowt is dat te weinig voor een positieve uitslag.quote:"Die toont alleen cannabis aan. Die stof kan 4 tot 5 dagen in je bloed blijven zitten, ook als je zelf geen wiet hebt gerookt, maar naast iemand hebt gestaan die wel rookte. Er kunnen dus onschuldige mensen zijn weggestuurd."
Dat is wel het idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef polderturk het volgende:
Zover ik weet blijft cannabis nog twee weken in je bloed zitten. Dus werknemers mogen in het weekend geen jointje meer roken ofzo?
Tuurlijk wel. Maar dan mag je dat werk niet doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef polderturk het volgende:
Zover ik weet blijft cannabis nog twee weken in je bloed zitten. Dus werknemers mogen in het weekend geen jointje meer roken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |