En ik wil naar CREquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat al te hopen op de top 40 in MUZ.
Kabouter horen niet in dit deel thuis zeker?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
Kaas![]()
Ja drakin er staat vanalles. Maar om eerlijk te zijn ben ik al lang afgehaakt. Lees wel wat zo nu en dan.
Maar discussiėren met mensen die alles als nep zien no matter what...nee niks voor mij.
Als ik m'n teen stoot tegen de tafelpoot dan ga ik niet roepen dat die tafel er ineens is neergezet door een duister iemand terwijl het overduidelijk is dat die er altijd al stond.
Ook leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik wil naar CRE
Creatief met kaas en kleur de kazen
Ik wil een kaasblokkendoos.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik wil naar CRE
Creatief met kaas en kleur de kazen
Hmm dat is wel een mogelijkheid. Maar ze zijn er nooit als er wat moet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Kabouter horen niet in dit deel thuis zeker?
Die horen in TRUquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Kaasbouters kan wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik durf jullie niet naar AEX te schoppen....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kan jij veranderen tochEen modfight om deze SC zou wel kazig zijn
Veel te vroeg ook, hoeveel koffie wordt dat vandaag dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vandaag niet echt, moest al om 11:00u opstaan.
Drink nooit koffie, word ik te actief van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te vroeg ook, hoeveel koffie wordt dat vandaag dan?
lolquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik durf jullie niet naar AEX te schoppen....
AEX +40
Of een Wijnquote:
of een pedofielquote:
Die zijn over datum, das wat andersquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik durf jullie niet naar AEX te schoppen....
AEX +40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |