Ja dat sowieso, kijken ook lang niet zoveel mensen naar, maar als de NOS minder budget nodig heeft, kan AVROTROS wat meer krijgen (op voorwaarde dat ze het hiervoor gebruiken natuurlijk), vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:34 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dit is van de AVROTROS he. Schaf het snoepreisje van Jan Smit en z'n vrienden af en je bent er.
Ze hebben na volgend jaar weer wat meer over nu ze de CL kwijt zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat de NOS al het NPO-geld steeds uitgeeft aan voetbalrechten.
Het is nogal een vage act, denk dat mensen moeite hebben er in te komen ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:40 schreef Fred_B het volgende:
Was die Belgische repetitie van vandaag eigenlijk echt zo slecht? Want ze zijn in de odds van de 4e naar de 8e plaats gezakt.
quote:
Slecht weet ik niet, maar het mist wel iets.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:40 schreef Fred_B het volgende:
Was die Belgische repetitie van vandaag eigenlijk echt zo slecht? Want ze zijn in de odds van de 4e naar de 8e plaats gezakt.
ANDERE JURK!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:56 schreef Jif het volgende:
Yooooo... Hard aan het werk en ik heb nog niks gezien/gehoord. Heeft iemand een update van vandaag???? IK BEN ZO BENIEUWD!!!!
Van wat ik er van lees, vallen de Pannecoucke-effecten mij ook nogal tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Greys het volgende:
Ik verneem net uit betrouwbare bron dat Pannecoucke niet bepaald tevreden is en er veel niet wordt gebruikt wat hij bedacht had.
Dus.....
Dus de vuist gaat of tafel hopelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Greys het volgende:
Ik verneem net uit betrouwbare bron dat Pannecoucke niet bepaald tevreden is en er veel niet wordt gebruikt wat hij bedacht had.
Dus.....
Door team Trijntje of door het productieteam van het Songfestival?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Greys het volgende:
Dus.....
Godsammequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Greys het volgende:
Dus.....
Dit vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Door team Trijntje of door het productieteam van het Songfestival?
Mwah, ik denk niet dat er nog veel te vuisten valt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus de vuist gaat of tafel hopelijk
Ik neem aan 2, omdat ik aanneem dat 1 niet naar buiten zou komenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af.
1 is dom, 2 gewoon slecht.
Als hij het zelf naar buiten brengt juist wel. Zelfbehoud, ik had de plannen wel, maar TeamTrijn wilde er niet an.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan 2, omdat ik aanneem dat 1 niet naar buiten zou komen
Hoe betrouwbaar is die bron? Is het Pannecoucke zelf, of die gast die dat filmpje regelde, of Sietse?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Greys het volgende:
Dus.....
Klopt toch wel? Een aantal jaar geleden was er toch ook iets dat niet mocht op de led wall?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:14 schreef Greys het volgende:
Maar dat zou dus ruk zijn, dan betaal je iemand voor goede graphics en dan is het maar een loterij of het ook gebruikt wordt door de productie?Dat kan ik me ergens ook weer niet voorstellen. Dan is straks elke artiest jaloers op een andere artiest omdat die meer special effects mocht enzo. Bij zweden zijn er toch ook poppetjes enzo? Het lijkt me zo oneerlijk als de productie dat mag bepalen.
Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:14 schreef Greys het volgende:
Maar dat zou dus ruk zijn, dan betaal je iemand voor goede graphics en dan is het maar een loterij of het ook gebruikt wordt door de productie?Dat kan ik me ergens ook weer niet voorstellen. Dan is straks elke artiest jaloers op een andere artiest omdat die meer special effects mocht enzo. Bij zweden zijn er toch ook poppetjes enzo? Het lijkt me zo oneerlijk als de productie dat mag bepalen.
Verdorie. Het wordt domme echt niks he???quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:07 schreef Greys het volgende:
Dus.....
Bij Joan ja, maar dat wisten we al een week eerder, niet pas halverwege de repetities.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt toch wel? Een aantal jaar geleden was er toch ook iets dat niet mocht op de led wall?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |